Merida UMF Dirt Fun + Rst Delta 130 mm ?
Merida UMF Dirt Fun + Rst Delta 130 mm ?
Witam czy mozna wsadzic do meridki umf dirt funa rst delte 130 mm wyciągnietego na 170 mm ? prosze o odp .... pozdrawiam
*** EnDurO RiDe ***
.... Ride My Life ....
Dartmoor 4X
.... Ride My Life ....
Dartmoor 4X
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 24.12.2005 16:12:11
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
-
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06.06.2004 20:45:00
- Lokalizacja: Ruda Śl./Kalwaria Z.
- Kontakt:
JumpintheFiRe sam sie puknij w łeb :/ .... wypraszam sobie ehhh ... pawelb91 to nie ja mam tego amora tylko kumpel ma wersje chyba XL ... aha jest wyciągniety tylko na półkach no i o dziwo tez ten amor dobija z miejsca ... pozdrawiam tych normalnych na DH - Zone ...
*** EnDurO RiDe ***
.... Ride My Life ....
Dartmoor 4X
.... Ride My Life ....
Dartmoor 4X
-
- Posty: 1011
- Rejestracja: 06.06.2004 20:45:00
- Lokalizacja: Ruda Śl./Kalwaria Z.
- Kontakt:
michal15 dobra nie bede sie z toba klocil bo znowu sie zaczyna twoja gadka i wielka krzywda
podejdzmy do sprawy merytorycznie: tak sie sklada drogi kolego ze bylem posiadaczem delty w wersji hl dopoki nie polegla i nie wiem jakim sposobem uzyskales cale 170mm skoku wyciagajac polki do samej gory wtedy odleglosc od dolnej polki do uszczelki to +- 140mm(nie pamietam dokladnie) a skok pozostaje i tak niezmieniony bo tuleje slizgowe pozostaja na swoim miejscu a zmienia to jednynie troszke geometrie roweru
najwieksza wada delty jest jej mala sztywnosc i wytrzymalosc(chociaz to tez zalezy po czesci od egzemplarza) wiec jesli wyciagniesz golenie do gory to bedzie jeszcze gorzej i wtedy proponuje przed kazdym skokiem albo sie (bardzo mocno i gorliwie)pomodlic albo z gory pozegnac sie z zebami
a co do samej delty to jej praca jest lepsza(tylko tlumienia troche brak) od suntourow xcp, xc-pro ns czy duro d i pewnie jeszcze od paru amorow za wieksza kase
podejdzmy do sprawy merytorycznie: tak sie sklada drogi kolego ze bylem posiadaczem delty w wersji hl dopoki nie polegla i nie wiem jakim sposobem uzyskales cale 170mm skoku wyciagajac polki do samej gory wtedy odleglosc od dolnej polki do uszczelki to +- 140mm(nie pamietam dokladnie) a skok pozostaje i tak niezmieniony bo tuleje slizgowe pozostaja na swoim miejscu a zmienia to jednynie troszke geometrie roweru
najwieksza wada delty jest jej mala sztywnosc i wytrzymalosc(chociaz to tez zalezy po czesci od egzemplarza) wiec jesli wyciagniesz golenie do gory to bedzie jeszcze gorzej i wtedy proponuje przed kazdym skokiem albo sie (bardzo mocno i gorliwie)pomodlic albo z gory pozegnac sie z zebami
a co do samej delty to jej praca jest lepsza(tylko tlumienia troche brak) od suntourow xcp, xc-pro ns czy duro d i pewnie jeszcze od paru amorow za wieksza kase
g3riders.com
http://matash.pinkbike.com/album/Freeride/
http://matash.pinkbike.com/album/Freeride/
kiedy wy ludzie zrozumiecie ze jakikolwiek inny tuning tanich amorkow niz poprawianie pracy niema zadnego sensu.
Golenie poto wystają na 130mm zeby wystawaly na 130mm. Gdyby mogly wystawac wiecej to by wystawały.
w ogole michal15 zauwazylem ze jestes fanatykiem chopperow zbudowanych na bazie tanich amorkow swoje duro triple masz wyciagniete chyba na optyczne 170mm a teraz jescze chcesz (rafalowi, jesli sie nie myle) chopperowac jego rstka.
Jak ktos lubi choppery to niech sobie kupi rower choppera a nie stylizuje jakies normalne ramy na choppery :P
btw. polecam takie kawalki skóry przywiesic do koncow kierownicy, to tez fajnie sie prezentuje.
Delta to dorby amorek, ma bardzo ciekawą prace a pare lat temu krolowal na trasach dh kiedy ten sport sie w polsce dopiero rozwijal.
Szkoda ją psuć poprzez wyginanie jej przy za mocno wystajacych goleniach.
pozdro
Golenie poto wystają na 130mm zeby wystawaly na 130mm. Gdyby mogly wystawac wiecej to by wystawały.
w ogole michal15 zauwazylem ze jestes fanatykiem chopperow zbudowanych na bazie tanich amorkow swoje duro triple masz wyciagniete chyba na optyczne 170mm a teraz jescze chcesz (rafalowi, jesli sie nie myle) chopperowac jego rstka.
Jak ktos lubi choppery to niech sobie kupi rower choppera a nie stylizuje jakies normalne ramy na choppery :P
btw. polecam takie kawalki skóry przywiesic do koncow kierownicy, to tez fajnie sie prezentuje.
Delta to dorby amorek, ma bardzo ciekawą prace a pare lat temu krolowal na trasach dh kiedy ten sport sie w polsce dopiero rozwijal.
Szkoda ją psuć poprzez wyginanie jej przy za mocno wystajacych goleniach.
pozdro
drogie dziecko, kiedy DH rozpropagowywało się w polsce i miały miejsce pierwsze zawody takie jak Nokia Downhill Cup 2002/03 czy tez wczesniejsze zawody juz w roku 2000 to bardzo duzo riderow startowalo wlasnie na RST Deltach z charakterystycznymi dlugimi oslonami gumowymi na goleniach, poprzeglądaj starsze fotki to sie przekonasz.SPEED pisze:(w innym temacie)co prawda mam 14lat i zaczynałem w wieku 11 lat
Nie wypowiadaj sie, jeśli mowimy o czasach kiedy ty jeszcze o tym sporcie nie miałeś zielonego pojęcia.
Natomiast ilość powtarzających się znaków w twojej wypowiedzi dowodzi jak nisko stoisz intelektualnie i jak dużo jest prymitywizmu w Twoim rozumowaniu.
pozatym michale jeśli dajesz swoje fotki rowerka na pb to chyba oczywiste ze spodziewasz sie komentazy w twoim kierunku wiec takowe otrzymujesz. skoro nic mi do twojego sprzetu to po co chwalisz sie nim publicznie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości