Do zdjęć rowerowych ,OLSZTYN $$
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12.07.2004 12:30:49
- Lokalizacja: Warszawa / Przasnysz
- Kontakt:
Do zdjęć rowerowych ,OLSZTYN $$
Witajcie
Poszukujemy kilka osób do zdjęć na rowerach do katalogu rowerowego. (Street, urban)
Miejsce: Olsztyn
Czas : w tym tygodniu (PILNE)
Kasa : jeszcze do ustalenia
Szczegóły: l.nowak@kross.pl
Pozdr
Leszek
Poszukujemy kilka osób do zdjęć na rowerach do katalogu rowerowego. (Street, urban)
Miejsce: Olsztyn
Czas : w tym tygodniu (PILNE)
Kasa : jeszcze do ustalenia
Szczegóły: l.nowak@kross.pl
Pozdr
Leszek
Lezsek Nowak
l.nowak@kross.pl
l.nowak@kross.pl
-
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.07.2004 04:57:37
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12.07.2004 12:30:49
- Lokalizacja: Warszawa / Przasnysz
- Kontakt:
Co do kasy ...
Jeśli chodzi o kaske, to musze jeszcze ustalić z dziąłem marketingu...
A zdjęcia mają być różne sytuacyjne (skoki z murków lubi jazda z parasolem na ukrainie ;) )
Jutro dam wiecej info
Pozdrawiam
Leszek
A zdjęcia mają być różne sytuacyjne (skoki z murków lubi jazda z parasolem na ukrainie ;) )
Jutro dam wiecej info
Pozdrawiam
Leszek
Lezsek Nowak
l.nowak@kross.pl
l.nowak@kross.pl
-
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.07.2004 04:57:37
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Kross zwęszył kaskę w alternatywnych formach kolarstwa i teraz będzie starał się przegonić NS, DC czy jakiegoś DM. :-))) A że jest to w branży potentat finansowy to jest szansa, że ich prześcignie. Leszek, moglibyście mnie sponsorować. Kiedyś byłem nawet medialny. ;-) Wyników nadal nie mam ale z tej medialności coś jeszcze pozostało...
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12.07.2004 12:30:49
- Lokalizacja: Warszawa / Przasnysz
- Kontakt:
Czekam ...
Czemu tak mało chętnych, gdy można zarobić kaskę:?
P.S. Bodzio praca w krosie wcale nie jest taka różowa ...
Pozdr
P.S. Bodzio praca w krosie wcale nie jest taka różowa ...
Pozdr
Lezsek Nowak
l.nowak@kross.pl
l.nowak@kross.pl
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 11.06.2004 16:02:46
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
..
Przyjedz dzisiaj do kiezlin kolo 18 i wiedz w pole obok sklepu tam jest tor...
dzisiaj bedzie duuzzoo ludzi i to napewno sporo tych dobrze jezdzacych ;]
Ja tam sie nie nadaje do streetu ale sa kolesie ktorzy cos potrafia juz :D
Daj ogloszenie na forum strony KRANK.PL znajdzie sie napewno duzo chetnych..:D
dzisiaj bedzie duuzzoo ludzi i to napewno sporo tych dobrze jezdzacych ;]
Ja tam sie nie nadaje do streetu ale sa kolesie ktorzy cos potrafia juz :D
Daj ogloszenie na forum strony KRANK.PL znajdzie sie napewno duzo chetnych..:D
Live To Ride, Ride To Live
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12.07.2004 12:30:49
- Lokalizacja: Warszawa / Przasnysz
- Kontakt:
CD...
To nie ja osobiście zajmuje się ta sprawą...
Do zdjęć będzie umówiony fotograf "specjalista" i jemu damy kontak do was przez stronkę www.krank.pl
Co do toru, to chętnie się do was wybierzemy prywatnie w jakiś weekend.
PZDR
Leszek i Ilonka from Kross
Do zdjęć będzie umówiony fotograf "specjalista" i jemu damy kontak do was przez stronkę www.krank.pl
Co do toru, to chętnie się do was wybierzemy prywatnie w jakiś weekend.
PZDR
Leszek i Ilonka from Kross
Lezsek Nowak
l.nowak@kross.pl
l.nowak@kross.pl
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12.07.2004 12:30:49
- Lokalizacja: Warszawa / Przasnysz
- Kontakt:
no...
Jesteśmy "największym" ;) producentem rowerów w Europie
(800 tys szt. ;) )
PZDR
(800 tys szt. ;) )
PZDR
Lezsek Nowak
l.nowak@kross.pl
l.nowak@kross.pl
poczytalibyście sobie pisma biznesowe, wiele razy było o firmie z przasnynysza.
Po prostu kto inny robi ramki dla normalnych ludzi, a kto inny niszowe dla świrusów. A kross mógły robić przy takim parku maszynowym jakiś model extreme, ale znów kazdy by chciał inny, jedni alu duala, inni cro-mo streetówke, inni jakąś full tosię etc.
kross mógłby klepać dla mnie małe ramki z cro-mo. Proste w konstrukcji, około 14". Mufa bmx. Poziome grube haki 10mm z możliwością wycięcia pod 14mm. Główka 1i1/8". I tanie, by kazdego kto zaczyna sport lub każdego któremu padnie sprzęt było stac. waga około 2,6-3,2kg. Proste grube niecieniowne rury. masówka ale dopracowana. Mocna i tania. rower na polskie warunki.
Po prostu kto inny robi ramki dla normalnych ludzi, a kto inny niszowe dla świrusów. A kross mógły robić przy takim parku maszynowym jakiś model extreme, ale znów kazdy by chciał inny, jedni alu duala, inni cro-mo streetówke, inni jakąś full tosię etc.
kross mógłby klepać dla mnie małe ramki z cro-mo. Proste w konstrukcji, około 14". Mufa bmx. Poziome grube haki 10mm z możliwością wycięcia pod 14mm. Główka 1i1/8". I tanie, by kazdego kto zaczyna sport lub każdego któremu padnie sprzęt było stac. waga około 2,6-3,2kg. Proste grube niecieniowne rury. masówka ale dopracowana. Mocna i tania. rower na polskie warunki.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 12.07.2004 12:30:49
- Lokalizacja: Warszawa / Przasnysz
- Kontakt:
cd..
Oczywiście .... mówiłem o ilości ....(co do tego, że największy)
Pierwsze rowerki przez duże R powinny zejść 2005,5
PZDR
Pierwsze rowerki przez duże R powinny zejść 2005,5
PZDR
Lezsek Nowak
l.nowak@kross.pl
l.nowak@kross.pl
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30.07.2004 07:29:12
- Lokalizacja: Autobus Relacji Przasnysz - Warszawa
- Kontakt:
no to jaki ma być ten rowerek...
do erenesa: jaki wg Ciebie w takim razie powinniśmy wrzucić osprzęt do tego bikea, żeby spełniał Twoje podstawowe założenia: mocny i tani...?
pytam oczywiście póki co czysto teoretycznie
... w każdym razie mamy misję zeby zrobić coś fajnego w końcu w tej firmie...
;)
Pozdrawiam
pytam oczywiście póki co czysto teoretycznie
... w każdym razie mamy misję zeby zrobić coś fajnego w końcu w tej firmie...
;)
Pozdrawiam
moglibyście sama ramke sprzedawać jak dla mnie. Bo każdy chce jak zwykle inny rower.
Jedni bedą chceili amora, inni sztywny widelec. Ci od widelca nie będa chcieli przepłacać za amora. A niektreych nie stać na amora za 1000zł, (koszt roweru rośnie szybko), albo wolą od razu super amor za 2tys.).
To samo dot. osprzętu. Jedni wolą korby z 3 przekładniami, ja wolę korby bmx z 1 przekładnia i jeden bieg bez tylnej przerzutki. a wiele osob sie na to nieda namowic.
itp. itd.
Rower jesli już powinien być mocny do bólu. Mocny szkielet- rama i widelec. Mocne stery stalowe miski na dużych kulkach. Dobry mostek 1i1/8" i mocna ciezka kierownica ze stali (gieta dh).
Do tego mocne koła- sztywne obrecze i dobre szprychy na piastach na łożyskach maszynowych.
Reszta- proponowałbym single speeda. Eh. Nie ma co kontunuoować. Rower prosty, bez przerzutek, bez amora musi kosztowac 1600-2500. Chyba że z kosztami ramy zejdziecie do minimum (ale nie bo nei zrobicie z tego masówki).
Dlatego ja widzę produkcje ram :) A osprzęt każdy juz sobie dobierze.
Ramy + ew. MOCNE cieżkie sztywne widelece.
Jedni bedą chceili amora, inni sztywny widelec. Ci od widelca nie będa chcieli przepłacać za amora. A niektreych nie stać na amora za 1000zł, (koszt roweru rośnie szybko), albo wolą od razu super amor za 2tys.).
To samo dot. osprzętu. Jedni wolą korby z 3 przekładniami, ja wolę korby bmx z 1 przekładnia i jeden bieg bez tylnej przerzutki. a wiele osob sie na to nieda namowic.
itp. itd.
Rower jesli już powinien być mocny do bólu. Mocny szkielet- rama i widelec. Mocne stery stalowe miski na dużych kulkach. Dobry mostek 1i1/8" i mocna ciezka kierownica ze stali (gieta dh).
Do tego mocne koła- sztywne obrecze i dobre szprychy na piastach na łożyskach maszynowych.
Reszta- proponowałbym single speeda. Eh. Nie ma co kontunuoować. Rower prosty, bez przerzutek, bez amora musi kosztowac 1600-2500. Chyba że z kosztami ramy zejdziecie do minimum (ale nie bo nei zrobicie z tego masówki).
Dlatego ja widzę produkcje ram :) A osprzęt każdy juz sobie dobierze.
Ramy + ew. MOCNE cieżkie sztywne widelece.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości