Ciężko "chodzący" hampelek.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 15.11.2006 19:56:16
- Lokalizacja: Wieś
- Kontakt:
Ciężko "chodzący" hampelek.
Moim największym marzeniem jest to aby mój tylny hamulec (avid bb5) smigał niczym hydraulik. Czy montując do niego takie cudo http://www.velo.com.pl/accent/www_acc_b ... bs_007.htm będzie choć troche bliższy hydraulikom?? a może inne pancerze i linki proponujecie zęby poprawić działanie hebelków?? a może według was taki zabieg nie ma sensu??
Gdybym urodził się w nowym jorku i miałbym bmx`a...
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 15.11.2006 19:56:16
- Lokalizacja: Wieś
- Kontakt:
a pancerze i linki miales nowe? jak byly juz uzywane to polecam taki zabieg:
1.linki wlozyc do sloika z olejem na jakies 20min.
2. przez pancerze puscic olej i czekac az wyleci drugim koncem.
3. wkladasz linke do pancerza wycierajac ja jednoczesnie szmatka ( lekko, tak zeby troszke oleju na niej zostalo). ja jak mialem v-ki to tak robilemi dosyc dobrze chodzily.
1.linki wlozyc do sloika z olejem na jakies 20min.
2. przez pancerze puscic olej i czekac az wyleci drugim koncem.
3. wkladasz linke do pancerza wycierajac ja jednoczesnie szmatka ( lekko, tak zeby troszke oleju na niej zostalo). ja jak mialem v-ki to tak robilemi dosyc dobrze chodzily.
Nie warto kupować żadnych drogich linek miałem Clarcksy za 16 zł bodajże, miało być cudo a był większy shit niż inne..... (Co innegi z ich pancarzami, są mega :D) Podam ci mój sposób: a mianowicie puszczasz do hamulca linkę do przeżutki w pancerzu do hamulca. Linka do przeżutki jest cieńsza i ma więcej miejsca w tym pancerzu, a co za tym idzie lepsza jej praca :) Co prawda linka przez to że jest cieńsza jest również mniej wytrzymała, ale jak narazie ja nie miałem z tym problemu. Wystarczy trochę częściej zmieniać linki. pozdro
http://www.pinkbike.com/photo/8281895/
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 15.11.2006 19:56:16
- Lokalizacja: Wieś
- Kontakt:
Ogłólnie nie sprawdziły mi się linki Clarcks'a ze zwykłymi pancarzami i z pancerzami tej firmy. Nie powiem że heble hamowały źle, ale hamowały gorzej niż z linkami do przeżutki (nawet próbowałem smarować linki i pancerze). Linki do przeżutki mają nieco mniejszą końcówkę ale wszystko będzie pasowało :)
http://www.pinkbike.com/photo/8281895/
Im dłuższy pancerz, więc i linka tym trudniej chodzi hamulec, wiadomo, więcej oporów...Tak jak pisze tomeks, wszystko musi być tam nasmarowane, dodatkowo, najlepiej jak pancerz nigdzie nie będzie przechodził pod dużymi kątami, mocno pogięty. Ja mam pancerze Clarksa, linki tez i wszystko chodzi slicznie, jednak cos czuje że klamki przydało by się wymienic, bo hample moga być jeszcze lepsze...Pancerze i linki po roku trzeba już zmienić... lol i widze jeszcze że koles sugeruje używanie linek do przerzutek..braaaaaaaaawoooo, tylko jaką siłę naciągu musi wytrzymac linka do przerzutki, a jaką do hamulca? posrało kakało? Tobie się nic nie stanie, a on pierodol** w drzewo, super rada...
http://dhcyc.pinkbike.com
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 15.11.2006 19:56:16
- Lokalizacja: Wieś
- Kontakt:
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 03.10.2004 13:17:22
- Lokalizacja: town???- look up
- Kontakt:
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 15.11.2006 19:56:16
- Lokalizacja: Wieś
- Kontakt:
Jak se poczytałem troche na różnych forach bmx`owych to dowiedziałem się iż WTP linka i pacerz są git ALE czy wyda na długość do mojego hebla, jak niepatrzeć to linki i pancerza troche cza bo barspiny sie kręci i byłoby miło dość długi przewód mieć???
Gdybym urodził się w nowym jorku i miałbym bmx`a...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość