już sam temat mnie rozwalił:P hehe "tłusty olej" ciekawa sprawa a widziałeś nie tłusty?
Po drugie był czarny z uzytkowania nie dużó wystarczy żeby zmienił kolor. Troche syfu jazda w deszczy jednak są uszczelki ale zawsze coś sie przedostanie:) U mnie też jest czarny:P ale niezauważyłem różnicy żeby jakoś inaczej chodził:P PO pierwsze 10W40 przykładowo oznacza własciwosci oleju działające w danej tem 10 to w niskich a 40 to w wysokich to ogólny opis niezależnie od tego wiadomo że ma smarowa ci jak najbardziej jest potrzebny do tłumienia które jest zależne od gęstosci oleju:)
Tłusty olej do amora
NIN: fabryczny olej w marzochach to spectro golden.
Zbigi666: zbyt gesty olej moze rozwalic uszczelki. przy gwaltownym sprezeniu po prostu nie zdazy sie przecisnac przez tlumik i "znajdzie" sobie inna droge ujscia.
Dawid_0: jakikolwiek amor bym nie rozbieral to smaruje uszczelki wazelinka marcocha. ma to znaczenie podczas montazu, zeby nie trzec nimi "na sucho".
Dzidas: "tlusty" w odniesieniu do innych olejow. przykladowo zamocz sobie palce w amortyzolu i popocieraj je troche. potem zrob to samo castrolem. czujesz roznice?
Zbigi666: zbyt gesty olej moze rozwalic uszczelki. przy gwaltownym sprezeniu po prostu nie zdazy sie przecisnac przez tlumik i "znajdzie" sobie inna droge ujscia.
Dawid_0: jakikolwiek amor bym nie rozbieral to smaruje uszczelki wazelinka marcocha. ma to znaczenie podczas montazu, zeby nie trzec nimi "na sucho".
Dzidas: "tlusty" w odniesieniu do innych olejow. przykladowo zamocz sobie palce w amortyzolu i popocieraj je troche. potem zrob to samo castrolem. czujesz roznice?
_________________
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości