Do zdjęć rowerowych ,OLSZTYN $$
przesadziłem: specjaliściprzecież i tak bedą kupować drogie topowe sprzęty niszowych firm. Zróbcie DOBRY rower , TANI , przy tym mocny i KONKURENCYJNY. z osprzetem mniej problemów- najwięcej mam z amorem. Jedni powiedza że amor za 600zł w rowerze zbyt cene widnduje, inni za to , że po co mają płacić 600zł za coś kiepsikiego, skoro za 1200 moga fajny kupić.
Konfiguracja musi być jednak w standardach mtb, bo najwiecej sie kupców na to znajdzie.
Tak wiec pomyslałbym czy nie warto sprzedawać takiej konfiguracji:
-rama stalowa 13-15" środek suportu mtb lub bmx. Poziome haki, lub lepiej pionowe przesuwane
- widelec stalowy MOCNY wysoki
- stery a la FSA PIG (75zł) stalowe miski duże kulki
- mostek a-head na 4 śrubki z przodu
- kierownica stal / ew. aluminium grubościenne
ja bym był za singlespeedem. Albo tanie korby bmx, jedna zebatka, łanuch jednobiegowy a z tyłu piasta pod nakrecany wolnobieg i wolnobieg za 20zł. Brak psujacych sie zapadek w kasecie. Jakby co wolnobieg za 20zł do wymiany. Poziome haki lub pionowe przesuwane do napinania łańcucha.
Tania sztyca, siodło a- la bmx velo (35zł)
mocne ale tanie jednoczesnie obrecze. Mocne szprychy i porzadny zaplot. Piasty pewnie 10mm, jak w mtb, ale nie na zaciski, tylko na nakretki lub śruby.
Grubościenne opony 2,3"
hamulce- V-brejki zwykłe.
Opcja przerzutki tylko tylniej.
======================================
czyli podsumowująć: mocne i tanie i działajace po zakupie. Ale z możliwościu upgradu czy tam rozbudowy. Kompatybilne z najbardziej popularnymi na rynku standardami (jak singlespeed do na zebatce przedniej wąskiej pod łańuch mtb, oski 10mm etc.
===========================================
jakie częsci opócz ramy sami robicie? Czego nie możecie robić?
Konfiguracja musi być jednak w standardach mtb, bo najwiecej sie kupców na to znajdzie.
Tak wiec pomyslałbym czy nie warto sprzedawać takiej konfiguracji:
-rama stalowa 13-15" środek suportu mtb lub bmx. Poziome haki, lub lepiej pionowe przesuwane
- widelec stalowy MOCNY wysoki
- stery a la FSA PIG (75zł) stalowe miski duże kulki
- mostek a-head na 4 śrubki z przodu
- kierownica stal / ew. aluminium grubościenne
ja bym był za singlespeedem. Albo tanie korby bmx, jedna zebatka, łanuch jednobiegowy a z tyłu piasta pod nakrecany wolnobieg i wolnobieg za 20zł. Brak psujacych sie zapadek w kasecie. Jakby co wolnobieg za 20zł do wymiany. Poziome haki lub pionowe przesuwane do napinania łańcucha.
Tania sztyca, siodło a- la bmx velo (35zł)
mocne ale tanie jednoczesnie obrecze. Mocne szprychy i porzadny zaplot. Piasty pewnie 10mm, jak w mtb, ale nie na zaciski, tylko na nakretki lub śruby.
Grubościenne opony 2,3"
hamulce- V-brejki zwykłe.
Opcja przerzutki tylko tylniej.
======================================
czyli podsumowująć: mocne i tanie i działajace po zakupie. Ale z możliwościu upgradu czy tam rozbudowy. Kompatybilne z najbardziej popularnymi na rynku standardami (jak singlespeed do na zebatce przedniej wąskiej pod łańuch mtb, oski 10mm etc.
===========================================
jakie częsci opócz ramy sami robicie? Czego nie możecie robić?
a na oko to coś takiego:
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic117081.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic69837.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic50214.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic116681.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic73050.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic87184.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic75589.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic117440.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/onehun.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/greeness.jpg
oczywiście bez tarczy, v-breke starczy i bez amora. Chyba że znajdziecie fajny amor za niezłą cene, z mocowaniem pod v-brejki, grube golenie, najlepiej stalowe, mocna korona i skok 100-120mm zminiejszony specjalnie do 80mm.
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic117081.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic69837.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic50214.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic116681.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic73050.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic87184.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic75589.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/pbpic117440.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/onehun.jpg
http://www.astercity.net/~erenes/2/greeness.jpg
oczywiście bez tarczy, v-breke starczy i bez amora. Chyba że znajdziecie fajny amor za niezłą cene, z mocowaniem pod v-brejki, grube golenie, najlepiej stalowe, mocna korona i skok 100-120mm zminiejszony specjalnie do 80mm.
-
- Posty: 150
- Rejestracja: 25.06.2004 22:41:55
- Lokalizacja: near Wroclaw
- Kontakt:
erenes ten rower to czysta streetowka i poza miatem raczej ciezko by bylo na tym posmigac wedlug mnie to powinno byc z jakims amorkiem np suntour (tani a wiekszosc go chwali [nie wiem nie mam] ) potem zamiast singla jednak jakas przezutke do tego korba z jakims napinaczem (moglby byc bez rockringow) kola to np vuelty excalibur dh i piasty grimeca czy cos takiego i rowerek bylby gooood
ale to i tak wszystko zalezy od gustu ridera
pozdro
ale to i tak wszystko zalezy od gustu ridera
pozdro
::CZERPMY Z JAZDY JAK NAJWIECEJ PRZYJEMNOSCI::
no właśnie i udało mi sie pokazać, że jak zaproponuje STANDARDOWĄ streetówkę, sztywny widelec, singlesepeed, to zaraz kto inny po prostu zaproponuje duala z amorkiem (NS nie jest złym pomysłem jeśli jest w miarę mocny i cena niezła), korby z napinaczem, oraz tylną przerzutke.
Genialne rozwiazanie to sprzedaż samej ramy oraz sprzedaż rowera w 2-3 wersjach. Albo sprzedaż na zamówienie- mozliwe kilka częsci do wyboru a Kross przysyła gotowe. Ale czy krossowi w taka specjalnistyczną anty-masówkę chce sie bawić?
Chyba tylko 2 gotowe wersje zostają :)
Genialne rozwiazanie to sprzedaż samej ramy oraz sprzedaż rowera w 2-3 wersjach. Albo sprzedaż na zamówienie- mozliwe kilka częsci do wyboru a Kross przysyła gotowe. Ale czy krossowi w taka specjalnistyczną anty-masówkę chce sie bawić?
Chyba tylko 2 gotowe wersje zostają :)
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30.07.2004 07:29:12
- Lokalizacja: Autobus Relacji Przasnysz - Warszawa
- Kontakt:
c.d.
...do sprzedaży ram to nam jeszcze daleko, ale na rowery są szanse...
no a jak się pojawią te pierwsze to osprzęt w nich będzie dorzucany prawie gratis ;)
(to chyba całkiem niezła opcja...?)
dzięki za podpowiedzi i sugestie
pozdrawiam i do zobaczenia w Szklarskiej...
no a jak się pojawią te pierwsze to osprzęt w nich będzie dorzucany prawie gratis ;)
(to chyba całkiem niezła opcja...?)
dzięki za podpowiedzi i sugestie
pozdrawiam i do zobaczenia w Szklarskiej...
____________________
Ilona
i.wicherkiewicz@kross.pl
Ilona
i.wicherkiewicz@kross.pl
Ja mam np inną wizje roweru dlatego ja np nie lubie ram ze stali
wole aluminium ale dobre np 7075 albo 7005 T6 i eby był nadmiar tego materiału tzn wzomcenia,blachy, wielkie cieniowane rury no i prosta geometria
bez wymysłów ale mocne pod suport Mtb i 12 mm haki tylnie i w 2 wersjach główki pod 1 i 1/8'' i pod 1.5'' byłoby fajnie lub 1.5'' z przejściówką
osprzęt wytrzymały żadnych RST lup Santourów do tańszych bików np. Marzocchi Mz race a do najlepszych modeli np Shermana flicka na oś lub Z1 Fr
mocną korbe z jedną zębatką plus napinacz lańcucha system typu MRP. 2 rockringi i rolka
z tyłu 9 biegów osprzęt coś w granicach Sram X.7 lub X.9
hamulce tylko tarczowe w tańszej wersji jakieś black boxy a w droższych np. Hope M4
koła jak najwytrzymalsze w droższych wersjach napewno nikt nie pogardził by Ust bęzdętkowcami koła 36 szprych na wielkich obręczach 26'' :)
mostek kiera siodło sztyca wytrzymałe
mostek typu kostka na 6 srób
kiera szeroka ok 700mm
siodło duże miękkie i wygodne
sztyca na 2 sróby
oczywiśćie nie można zapomnieć o szczegółach
jak np suport jakiś dobry zjazdowy np truvativ giga pipe team dh na ISIS
stery na maszynach np Tioga acc-1 lub Fsa orbit
no i wielkie pedały
i ceny jeśli ośiągalny by był taki model z np Z1 fr qr 20 z kołami UST i dobrym osprzętem hamulcami hope m4 kupił bym taki rower nawet za 8 tys zł
a najniższe partie zacząć od ok 2500 zł
pozdro
wole aluminium ale dobre np 7075 albo 7005 T6 i eby był nadmiar tego materiału tzn wzomcenia,blachy, wielkie cieniowane rury no i prosta geometria
bez wymysłów ale mocne pod suport Mtb i 12 mm haki tylnie i w 2 wersjach główki pod 1 i 1/8'' i pod 1.5'' byłoby fajnie lub 1.5'' z przejściówką
osprzęt wytrzymały żadnych RST lup Santourów do tańszych bików np. Marzocchi Mz race a do najlepszych modeli np Shermana flicka na oś lub Z1 Fr
mocną korbe z jedną zębatką plus napinacz lańcucha system typu MRP. 2 rockringi i rolka
z tyłu 9 biegów osprzęt coś w granicach Sram X.7 lub X.9
hamulce tylko tarczowe w tańszej wersji jakieś black boxy a w droższych np. Hope M4
koła jak najwytrzymalsze w droższych wersjach napewno nikt nie pogardził by Ust bęzdętkowcami koła 36 szprych na wielkich obręczach 26'' :)
mostek kiera siodło sztyca wytrzymałe
mostek typu kostka na 6 srób
kiera szeroka ok 700mm
siodło duże miękkie i wygodne
sztyca na 2 sróby
oczywiśćie nie można zapomnieć o szczegółach
jak np suport jakiś dobry zjazdowy np truvativ giga pipe team dh na ISIS
stery na maszynach np Tioga acc-1 lub Fsa orbit
no i wielkie pedały
i ceny jeśli ośiągalny by był taki model z np Z1 fr qr 20 z kołami UST i dobrym osprzętem hamulcami hope m4 kupił bym taki rower nawet za 8 tys zł
a najniższe partie zacząć od ok 2500 zł
pozdro
A tam
ech erenes ja calkowicie zdaje sobie sprawe z tego ze 90% street'owek ma singla ale chodzi mi o to ze jezeli juz rower koniecznie mialby to byc to zeby byl w miare uniwersalny a uzytkownik poprostu w zaleznosci od potrzeb zmienialby sobie jakies podzespoly . co do tego zeby osprzet byl dodawany do ramy prawie gratis no wiec mysle ze wiekszosc z nas wolalby kupic rower na ktorym mozna pojezdzic bez zmian podzespolow zaraz po wyjsciu ze sklepu .
co do wyp. dualboya to wiesz nie wiem czy ktos na dzien dobry kupilby rower na ramie kross (nie twierdze ze te ramy beda zle !!! ) nawet z dobrym czy bardzo dobrym osprzecie za 8tys . mysle ze na p[oczatek te rowery nie powinny kosztowac wiecej niz 4-5tys i powinnny byc dostepne wersje ktore bylyby konkurencyjne dla np gt chuckera2.0
wiadomą sprawą jest to ze kazdy ma inne wizje roweru itd i zalezy to od tego
czy jezdzi street dual fr czy dh
pozdro
co do wyp. dualboya to wiesz nie wiem czy ktos na dzien dobry kupilby rower na ramie kross (nie twierdze ze te ramy beda zle !!! ) nawet z dobrym czy bardzo dobrym osprzecie za 8tys . mysle ze na p[oczatek te rowery nie powinny kosztowac wiecej niz 4-5tys i powinnny byc dostepne wersje ktore bylyby konkurencyjne dla np gt chuckera2.0
wiadomą sprawą jest to ze kazdy ma inne wizje roweru itd i zalezy to od tego
czy jezdzi street dual fr czy dh
pozdro
::CZERPMY Z JAZDY JAK NAJWIECEJ PRZYJEMNOSCI::
umówmy sie. Fajnie że Kross nagle bedzie sprzedawał rowery po 3-8tyś z napinaczem MRp, shermanem flickiem, czesciami drogimi, stery maszynówki itp i fajnie że konfiguracja będzie OK i kazdy kupi Krossa za 5tyś. Dla mnie to samobójstwo do Krossa, bo ile takich rowerków sie sprzeda?
A alu ramy czy to się nie gryzie: ma być mocna mnóstwo wspawek i wzmocnien, to po co nagle ciut cieńsze rurrki cieniowane po środku?
I fajnie że kross zrobi taką ramkę jak LeToy, i że nie będzie pekało, jak teraz podobno Cook nawet jakis pękł. Ile osób kupiło Cooki? A ile kupi "Cooki" robione przez Krossa (bez urazy, po prostu Kross NARAZIE nie jest dla mnie marką robiąca ekstremalne rowery dla wariatów, inny segment :)). A jeszcze idać dalej: kilka osób kupiło Cooki pewnie, kilkanaście. Ile kupi takie ramy robione przez Krossa, sprzedawane z osprzetem po 3-8tyś, dodajmy że Wariaci kupujący takie rowerki mają różne gusta i nie każdemu kazdy osprzet pasuje.
Ja bym proponował jak już tańszy rower. Alu/ stal to juz sprawa drugorzedna. Może po prosty mała ramka o zwartej geometrii w miarę uniwersalna, ale nie XC do Dualu/Dirt/Stree/Fr HT/DJ. Do tego albo sztywny widelec (mocny) - albo oczywiście jakis TANI MOCNY AMOR (może ten Wasz suntour 100mm). dALEJ jednak przerzutk tył- tylko tył. Jak kto chce singla- zdejmnie. przerzutka krótki wózek, stalowa, mocna tania. Przód korba 1 patelnia. Siodło Fr/DJ?BMX. Mostek i kera stal lub alu mocne, ahead 1i1/8" gówka (1,5" nie jest popularna, nikt tego nei kupi jeszcze). Mostek 4 śrubki na kiere. Hamulce v-brejki bo to wystarczy, kto chce zrobi upgrade. Felgi mocne. ale nie umuszą byc to Maviki. Jakieś niezle TANIE piasty. 10mm tył, nie 12mm bo gdzie są zamienne? grube gumy:
Proponuje mniej więcej:
ramka alu wzmacniane / stal niecieniowana : 13-15" gowka 1i1/8", poziome haki z napinaczem bmx (bądz pionowe przesuwane-regulowane).
widelec: sztywny mocny wysoki, lub amorek 80-100mm, lepiej 120mm z możliwoscia ustawienia na 80mm jak kto chce mniej.
stery: cos lepszego niz standard. W cenie 50-75zł (można mieć za tą kasę w detalu tiogi bmx, dangerous mike, fsa pig!)
mostek: bmx 4 śrubki ahead kostak alu: są po 75 spokojnie, są i tańsze
kiera: stal z poprzeczka (da bar,pure 4130)- 100zł, albo 4-5mm ścianki ALU mocne!
korby: 1 zebatka, zebatka standard mtb. Albo korby mtb jak rama mufa mtb, albo ramka mufa bmx (są przejsciówki tanie na mtb) i korby 3 czesciowe stalowe bmx na maszynach lubn kulkach są po 200-320zł. Mozna tanio dorobić pająki na 110mm standard lub inny mtb i wraucać zebatki mtb. TO MOCNE!
piasty: nie znam sie na mtb, jakieś na maszynach? TANIE A MOCNE. Olać DT bo to nie ta klasa rowerów.
Szprychy: może być DT, na tym nie warto oszczedzać.
Obrećze: mocne by były atutem roweru. Kólka stanowia duży % kosztów roweru, a każda zmiana piasty, szprych czy felg jest kosztowna (przeplatanie etc).
Polecam ALEX MT28 za 119zł (19zł droższe niz dm24) a PANCERNE dla WYMIATAZCZY nawet. są 36 na 24" i 26". Ścianka pboczna pod v-brejki o wysokości 20mm. Albo Sun rims Mamut po 120zl/sztuka. Warto w to zainwestować.
V:brejki: Shimano acera / tektro albo coś innego. To działa tylko trzeba to ustawić. LX kosztuja 350 na 2 koła a klamki kolejne 100zł. To dużo jak można mieć tańsze za 100zl i regulować. Jak kto chce sam wymieni na lepsze.
Opony: tanie, nie 2.1-2.3, tylko 2.35-2.6 grube ścianki (anti-snake).
Mamy gorsze vee rubbery i lepsze Duro Pointy po 50zł / sztuka z dętka w komplecie na których są montowane nawet topowe modele dh po 15tys tylko opona ma inna nazwe :)
tylna kaseta nie za duzo biegów, by łańuch nie był za cienki i by sie wszystko nie sypało sie jak jakieś 9-biegowe szosowe.
bez przedniej przerzutki. Ew. moze być jakiś napinacz z rolką, albo 2 rockringi.
mysle że nie błby zły bo TANI bez SHERMANÓW, sterów za 200zł, napinaczy MRP (chyba ze sa tanie alternatywy), hamulców tarczowych (chyba że tanie znów) albo drogich lx, xtm to samo co do osprzetu. A felgi mocne.
heh.
Nie wiem jaki klient docelowy, jaki segment rynku no i co z tego wynika jaki rower :)
A alu ramy czy to się nie gryzie: ma być mocna mnóstwo wspawek i wzmocnien, to po co nagle ciut cieńsze rurrki cieniowane po środku?
I fajnie że kross zrobi taką ramkę jak LeToy, i że nie będzie pekało, jak teraz podobno Cook nawet jakis pękł. Ile osób kupiło Cooki? A ile kupi "Cooki" robione przez Krossa (bez urazy, po prostu Kross NARAZIE nie jest dla mnie marką robiąca ekstremalne rowery dla wariatów, inny segment :)). A jeszcze idać dalej: kilka osób kupiło Cooki pewnie, kilkanaście. Ile kupi takie ramy robione przez Krossa, sprzedawane z osprzetem po 3-8tyś, dodajmy że Wariaci kupujący takie rowerki mają różne gusta i nie każdemu kazdy osprzet pasuje.
Ja bym proponował jak już tańszy rower. Alu/ stal to juz sprawa drugorzedna. Może po prosty mała ramka o zwartej geometrii w miarę uniwersalna, ale nie XC do Dualu/Dirt/Stree/Fr HT/DJ. Do tego albo sztywny widelec (mocny) - albo oczywiście jakis TANI MOCNY AMOR (może ten Wasz suntour 100mm). dALEJ jednak przerzutk tył- tylko tył. Jak kto chce singla- zdejmnie. przerzutka krótki wózek, stalowa, mocna tania. Przód korba 1 patelnia. Siodło Fr/DJ?BMX. Mostek i kera stal lub alu mocne, ahead 1i1/8" gówka (1,5" nie jest popularna, nikt tego nei kupi jeszcze). Mostek 4 śrubki na kiere. Hamulce v-brejki bo to wystarczy, kto chce zrobi upgrade. Felgi mocne. ale nie umuszą byc to Maviki. Jakieś niezle TANIE piasty. 10mm tył, nie 12mm bo gdzie są zamienne? grube gumy:
Proponuje mniej więcej:
ramka alu wzmacniane / stal niecieniowana : 13-15" gowka 1i1/8", poziome haki z napinaczem bmx (bądz pionowe przesuwane-regulowane).
widelec: sztywny mocny wysoki, lub amorek 80-100mm, lepiej 120mm z możliwoscia ustawienia na 80mm jak kto chce mniej.
stery: cos lepszego niz standard. W cenie 50-75zł (można mieć za tą kasę w detalu tiogi bmx, dangerous mike, fsa pig!)
mostek: bmx 4 śrubki ahead kostak alu: są po 75 spokojnie, są i tańsze
kiera: stal z poprzeczka (da bar,pure 4130)- 100zł, albo 4-5mm ścianki ALU mocne!
korby: 1 zebatka, zebatka standard mtb. Albo korby mtb jak rama mufa mtb, albo ramka mufa bmx (są przejsciówki tanie na mtb) i korby 3 czesciowe stalowe bmx na maszynach lubn kulkach są po 200-320zł. Mozna tanio dorobić pająki na 110mm standard lub inny mtb i wraucać zebatki mtb. TO MOCNE!
piasty: nie znam sie na mtb, jakieś na maszynach? TANIE A MOCNE. Olać DT bo to nie ta klasa rowerów.
Szprychy: może być DT, na tym nie warto oszczedzać.
Obrećze: mocne by były atutem roweru. Kólka stanowia duży % kosztów roweru, a każda zmiana piasty, szprych czy felg jest kosztowna (przeplatanie etc).
Polecam ALEX MT28 za 119zł (19zł droższe niz dm24) a PANCERNE dla WYMIATAZCZY nawet. są 36 na 24" i 26". Ścianka pboczna pod v-brejki o wysokości 20mm. Albo Sun rims Mamut po 120zl/sztuka. Warto w to zainwestować.
V:brejki: Shimano acera / tektro albo coś innego. To działa tylko trzeba to ustawić. LX kosztuja 350 na 2 koła a klamki kolejne 100zł. To dużo jak można mieć tańsze za 100zl i regulować. Jak kto chce sam wymieni na lepsze.
Opony: tanie, nie 2.1-2.3, tylko 2.35-2.6 grube ścianki (anti-snake).
Mamy gorsze vee rubbery i lepsze Duro Pointy po 50zł / sztuka z dętka w komplecie na których są montowane nawet topowe modele dh po 15tys tylko opona ma inna nazwe :)
tylna kaseta nie za duzo biegów, by łańuch nie był za cienki i by sie wszystko nie sypało sie jak jakieś 9-biegowe szosowe.
bez przedniej przerzutki. Ew. moze być jakiś napinacz z rolką, albo 2 rockringi.
mysle że nie błby zły bo TANI bez SHERMANÓW, sterów za 200zł, napinaczy MRP (chyba ze sa tanie alternatywy), hamulców tarczowych (chyba że tanie znów) albo drogich lx, xtm to samo co do osprzetu. A felgi mocne.
heh.
Nie wiem jaki klient docelowy, jaki segment rynku no i co z tego wynika jaki rower :)
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 30.07.2004 07:29:12
- Lokalizacja: Autobus Relacji Przasnysz - Warszawa
- Kontakt:
rower extremalny...?
Jasne Kross nie robi póki co takich rowerów...
jasne,grupa docelowa (dotychczasowa) zupełnie inna...
...ale każdy kiedyś od czegoś zaczynał...
...może to idiotyczna idea, polskie do rzeczy biki... moze sami będącw tej firmie nie przeskoczymy pewnych utartych przekonań i nie obejdziemy kilku zgnuśniałych ludzi....
ale od czegoś trzeba zacząć, więc zaczynamy ;)
(mam nadzieję od przyszłego roku..)
pozdrov
Keira
jasne,grupa docelowa (dotychczasowa) zupełnie inna...
...ale każdy kiedyś od czegoś zaczynał...
...może to idiotyczna idea, polskie do rzeczy biki... moze sami będącw tej firmie nie przeskoczymy pewnych utartych przekonań i nie obejdziemy kilku zgnuśniałych ludzi....
ale od czegoś trzeba zacząć, więc zaczynamy ;)
(mam nadzieję od przyszłego roku..)
pozdrov
Keira
____________________
Ilona
i.wicherkiewicz@kross.pl
Ilona
i.wicherkiewicz@kross.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości