Z3 street/dirt - warto ?
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 21.08.2006 14:49:56
- Kontakt:
Z3 street/dirt - warto ?
http://www.allegro.pl/item180127080__ma ... kazja.html
Czy warto kupić ten amortyzator na początek do streetu i dirtu ? Czy będzie się w tym lepiej sprawował od tego gównianego xcr-a ?
EDIT: aha, ktos orientuje sie może ile on waży ?
Czy warto kupić ten amortyzator na początek do streetu i dirtu ? Czy będzie się w tym lepiej sprawował od tego gównianego xcr-a ?
EDIT: aha, ktos orientuje sie może ile on waży ?
www.coasterss.fotosik.pl
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 19.08.2006 20:25:31
- Lokalizacja: Zgierz/koło Łodzi
- Kontakt:
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 18.02.2006 20:50:53
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kontakt:
Na poczatek.. Szukaj czegoś mocnego i taniego z goleniami na 32mm. Dirt Jumper, Suntour Duro itp. Wybaczają one początkowe błędy, a Duro dobrze (stuningowany) chodzi naprawdę fajnie.
Z3 radziłbym zakupić po opanowaniu podstaw. Chodzi świetnie, i można go sobie zestroić do własnych potrzeb (olej, twardsze sprężyny) Waga ok 1900g
Z3 radziłbym zakupić po opanowaniu podstaw. Chodzi świetnie, i można go sobie zestroić do własnych potrzeb (olej, twardsze sprężyny) Waga ok 1900g
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 21.08.2006 14:49:56
- Kontakt:
To jeszcze zadam Wam kilka pytań:
1. Czy potrafi mi ktos powiedzieć który to może być rocznik, i dokładną nazwe modelu ?
2. Czy można powiększyć w nim skok (do ok. 80 mm lub 100 mm)
3. Czy w razie skrzywienia sterówki można dostać jeszscze do niego koronę ?
zastanawiam się nad nim dlatego ze ma wymienną koronę i buster, więc w razie czego wszystko można wymienić, mój xcr już długo nie pociągnie, a tego macoka myśle, że można wyrwać za relatywnie niedużą kasę.
1. Czy potrafi mi ktos powiedzieć który to może być rocznik, i dokładną nazwe modelu ?
2. Czy można powiększyć w nim skok (do ok. 80 mm lub 100 mm)
3. Czy w razie skrzywienia sterówki można dostać jeszscze do niego koronę ?
zastanawiam się nad nim dlatego ze ma wymienną koronę i buster, więc w razie czego wszystko można wymienić, mój xcr już długo nie pociągnie, a tego macoka myśle, że można wyrwać za relatywnie niedużą kasę.
www.coasterss.fotosik.pl
Jak dla mnie to może być to jeden z tych widelców sprzedawanych w ostatnich latach przez gregorio, zmontowanych z różnych części ze starych roczników.
Zewnętrznie to rocznik 1998, model Z3 Light - ma 75mm skoku (70+5 ugięcia wstępnego) - i tu uwaga: na mocowanie hamulca którego nie widać na zdjęciu - jest to stary standard marzocchi używany w niższych modelach do 99 roku niepasujący do hamulców w obecnym standardzie IS. Problem w tym że amor ten seryjnie nie miał regulacji tłumienia, więc pewnie tłumiki przełożone są od jakiegoś innego modelu.
Zewnętrznie to rocznik 1998, model Z3 Light - ma 75mm skoku (70+5 ugięcia wstępnego) - i tu uwaga: na mocowanie hamulca którego nie widać na zdjęciu - jest to stary standard marzocchi używany w niższych modelach do 99 roku niepasujący do hamulców w obecnym standardzie IS. Problem w tym że amor ten seryjnie nie miał regulacji tłumienia, więc pewnie tłumiki przełożone są od jakiegoś innego modelu.
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 18.02.2006 20:50:53
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość