Witam, bardzo was proszę o pomoc, jest to już mój drugi temat o tuningu xcr, ale teraz na pewno chce to zrobić i potrzebuje pomocy.
Prosze nie pisać ze "nie warto go tuningować" i "zmień go chociaż na duro" bo dobrze o tym wiem, ale nie jestem z stanie tego teraz zrobić.
otóz co chce w nim zrobić;
-jest to xcr 2006 120 mm skoku, chcę zmiejszyć skok do 100 mm (i obniżyć go przy tym), ale tak zeby nie dobijał.
- chce żeby był twardy i działał wtedy kiedy jest naprawde potrzebny (tzn taki "dirtowy" :) )
Prosze o konkretne odpowiedzi, moze jakis poradnik, dokładnie co zrobić, czy zalewać go czymś...
Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi
pozdro
przeróbka xcr - prosze o pomoc !
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 21.08.2006 14:49:56
- Kontakt:
przeróbka xcr - prosze o pomoc !
www.coasterss.fotosik.pl
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 21.08.2006 14:49:56
- Kontakt:
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
Nie masz co zmniejszac bo on ma seryjnie niewiele ponad 100mm ;p (z 105mm)
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
pierniczysz smuty, szkoda, że jak u nas kolesie go dobijali, to ślad syfu był na około 120mm od uszczelekMLYNoBIKER pisze:Nie masz co zmniejszac bo on ma seryjnie niewiele ponad 100mm ;p (z 105mm)
jak włożysz tulejki (20mm) pod sprężyny negatywne, to amor sie obniży, zrobi twardszy itd. a jak bdzie dobijał, to albo dodaj mu po 1cm elstomera, albo podłóż jeszcze cos pod sprężyny pozytywne, tylko jak bedziesz podkładał pod pozytywne, to radze dorobic aluminiowe korki ;)
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 21.08.2006 14:49:56
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości