witam mam pytanie do posiadaczy 66 i tylko do nich nie do teoretyków ktorzy beda wypisywac ze 66 vf2 to shit itd ...
do rzeczy mam 66 vf2 około 3 miesiecy rura sterowa stalowa z solidna dolna czescia a mianowicie w dolnej czesci rury jest wiecej materiału otwór ma ok 1 cm wiadomo o co kaman :] jakis czas temu przy ladowaniu cos strzeliło w sterach rozbieram dolna misse nadkruszone łozysko zmieniłem zakłądam i co widze ?? amor wysuniety jest doprzodu nie jest w lini prostej z główka ramy patrzac na bierznie nabita na rure i dolna miske widac ze nie sa do siebei rownoległe :/
miał ktos podobny problem co na to gregorio (amor kupiony u nich ) co robiliscie z takim fantem ...
POZDRAWIAM !!!
--==FLYING IS HARD LANDING IS HARDER==--
http://www.pinkbike.com/photo/1251300/
Jeśli kupowałeś w Gregorio to wiadomo ze reklamacja, sam zaczneisz kombinowac to stracisz gwarancje itd, a tutaj raczej nie masz nic do stracenia, pozatym wiadomo że takie rzeczy nie sa normalne, wina sprzętu i tyle :/
tak moj kumpel mial taki problem w dj II 2004 150mm jezdzi z tym dalej tylko tyle ze jemu sie zgielo w bok a gregorio chialo 140zl za zmiane rury bo maja taka mozliwosc jesli polka nie jest ruszona najlepiej wyslij im na gwarancji niech ci to zrobia w koncu to amor do extreme fr i jak bedzie opisywal kiedy to sie stalo nie pisz ze cos skoczyles tylko napisz np ze jechales po plaskim wpadlem w mala dziurke i sie zgielo :)
Faktycznie :D. Gosc wymusil na konkurencji obnizenie cen. Wg mnie dobrze ze tak sprzedaje bo widac ze mysli. Woli sprzedac mniej i szybciej pozbyc sie sprzetu niz wystawic drogo i czekac na sprzedaz. Nie wiem jak wy ale ja pisze sie na 2 komplety tych hebli zaraz po swietach :D.
wymieniłem sterówke za 140 zł (90 sterówka +50 koszty) + jeszcze wysyłka. Jak ich znasz to się dogadasz, na Twoją korzyść. NIe wiem czy jeszcze wymieniają sterówki, bo coś mi się o uszy obiło, ze całą koronę. Najlepiej zadzwoń i powiedz jaka jest sytacja. Pozdro
yaazoo normalnie tak jak było. nic sie nie zmieniło, poza tym ze jest prosta:) Sterówka to część która moze być wymieniana, ale na prasie. Tak samo robią to w fabrykach. Nie masz sie co martwic o wytrzymalosc, chyba ze pójdziesz gdzies do serwisu i wbiją Ci od rst;]