PLUSY I MINUSY HAMULCÓW TARCZOWYCH
Sulring, vbraki, niezależnei czy za dyche czy tysiąc będą hamować lepiej od tarcz jak się obręcz smołą posmaruje ;DD Ale jak wookie85 napisał, to nie świadczy o jego sile, efektywności i modulacji, bo po co komu coś co spełnia tlyko firmę blokady koła. Tarcze są chyab najuniwersalniejsze i mają najlepszą charakterystyke pracy, także pod wpływem różnych warunków :)
http://dhcyc.pinkbike.com
Mam: Przód Saint tył XT (zaciski sie kolorem różnią) i powiem tak że siłą nie zachwycaja ale i przód i tył klocki metaliczne. Na DH nie trzeba więcej bo wystarczą do szybkiego zatrzymania czy nawet stoopie jednym palcem. Więc choć przy normalnej jeździe nie zrywaja jakoś masakrycznie to siłe maja poprostu ODPOWIEDNIĄ do takiej jazdy. Tył tarcza 160mm popuszcza jak robie abu i źle trafie ale to znikoma wada.
http://tablica.pl/oferta/rama-specialized-big-hit-fsr-1-rozmiar-m-stan-bdb-ID2AUgz.html#60bfe7734a;r:;s:
shimano m475 na tarczy hayesa dziala idealnie modulacja super sila tez na tarczy 203 z przodu daje rade w myslenicach ja teraz jezdze na 180 tarczy przod 160 tyl. dzialaja super jakosc co do ceny bardzo dobra kup sobie klamki avida fr5 czy cos klocki sa tanie 25 zl polecam te heble cana takiego teraz kolo 100 a nawet mniej
http://www.pinkbike.com/photo/893261/
gg:1442499
gg:1442499
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości