z1 SPORT ETA VS ALL MOUNTAIN 2 ETA
z1 SPORT ETA VS ALL MOUNTAIN 2 ETA
Witam,
Ktory z tych amortyzatorów jest lepszy:
z1 SPORT ETA 2006
ALL MOUNTAIN 2 ETA 2006
czym sie rożnią ?? ktorego lepiej wziąść ?
Ktory z tych amortyzatorów jest lepszy:
z1 SPORT ETA 2006
ALL MOUNTAIN 2 ETA 2006
czym sie rożnią ?? ktorego lepiej wziąść ?
http://infobot.pl/r/1EuH <- Mega !
MARZOCCHI ALL MOUNTAIN 2 ETA TAS 2006:
Nowy system SSV
Otwarta kąpiel olejowa
Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
Zewnętrzny regulator tłumienia powrotu
ETA + TAS
W jednej goleni pneumatyczne medium ściskane (TST)
W drugiej sprężyna zwojowa (ETA & TAS)
Nowość 2006! Nowa kuta głowica All Mountain
Nowość 2006! Nowe monolityczne golenie dolne All Mountain z magnezu
Czarne cieniowane golenie górne alu Ø 32 mm
Aluminiowa rura sterowa FR
Hak hamulca tarczowego Post Mount
Haki kół Standard
Nowy błotnik AM (opcja)
Skok: 130=>150mm
Długość rury sterowej: około 27cm
MARZOCCHI Z1 SPORT ETA 2006:
Nowy system SSV
Otwarta kąpiel olejowa
ETA
Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
Pojedynczy zewnętrzny regulator tłumienia powrotu (u dołu)
Sprężyny zwojowe
Kuta głowica FR M Design
Monolityczne golenie dolne z magnezu
Cieniowane golenie górne alu Ø 32 mocowane do głowicy w procesie Cryofit
Aluminiowa rura sterowa FR
Haki hamulca IS INTL STD
Oś stała Ø 20 mm (opcja)
Zintegrowany błotnik (opcja)
Skok: 150mm
Długość rury sterowej: około 27cm
:) A do czego to miało by byc??
Nowy system SSV
Otwarta kąpiel olejowa
Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
Zewnętrzny regulator tłumienia powrotu
ETA + TAS
W jednej goleni pneumatyczne medium ściskane (TST)
W drugiej sprężyna zwojowa (ETA & TAS)
Nowość 2006! Nowa kuta głowica All Mountain
Nowość 2006! Nowe monolityczne golenie dolne All Mountain z magnezu
Czarne cieniowane golenie górne alu Ø 32 mm
Aluminiowa rura sterowa FR
Hak hamulca tarczowego Post Mount
Haki kół Standard
Nowy błotnik AM (opcja)
Skok: 130=>150mm
Długość rury sterowej: około 27cm
MARZOCCHI Z1 SPORT ETA 2006:
Nowy system SSV
Otwarta kąpiel olejowa
ETA
Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
Pojedynczy zewnętrzny regulator tłumienia powrotu (u dołu)
Sprężyny zwojowe
Kuta głowica FR M Design
Monolityczne golenie dolne z magnezu
Cieniowane golenie górne alu Ø 32 mocowane do głowicy w procesie Cryofit
Aluminiowa rura sterowa FR
Haki hamulca IS INTL STD
Oś stała Ø 20 mm (opcja)
Zintegrowany błotnik (opcja)
Skok: 150mm
Długość rury sterowej: około 27cm
:) A do czego to miało by byc??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość