>>> Suntour Duro - tuning <<<
Bobell właśnie że jest taki motyw ze kurde kupiłem olej 15 W Motul i kurde wiesz tak chce wiesz pokombinować trochę i ciekaw jestem jak bym zastosował taka mieszaninę do tłumika w duraczu i do kąpieli olejowej hmm pytanie takie czy mi to dobijać nie będzie. A teraz wyjaśnienie dlaczego chce tak zrobić a mianowicie dlatego iż gówno daje wymiana oleju w duraczu jak na polu nie jest powyżej 10 stopni ( mówię tu bez zimnego wiatru bo tak to by musiało być minimum 15 ;p )i go muli gorzej niż przedtem jak jest zimno cholera ... Jednym słowem chce tak pokombinować żeby duracz chodził w miarę przyzwoicie jak będzie nawet zimnawo..no wiec 2:1 jak zrobię taka mieszankę to co mi z tego wyjdzie ? :P
Matys HIPNO Cieszę sie że mogłem pomóc ;))
Matys HIPNO Cieszę sie że mogłem pomóc ;))
http://www.pinkbike.com/photo/1254936/
Witam wszystkich.
Mam takie pytanie:
zaczolem tuningowac mojego duro triple i co mnie zdziwilo po wyjeciu go z polek wyciagnieciu z niego sprezyn i elastometra oraz odkreceniu srubek na samym dole na imbusa 5 nie moge wyciagnac goleni, ak jakby ich cos jeszcze trzymalo oprocz srob.
Mozecie mi cos poradzic??
Mam takie pytanie:
zaczolem tuningowac mojego duro triple i co mnie zdziwilo po wyjeciu go z polek wyciagnieciu z niego sprezyn i elastometra oraz odkreceniu srubek na samym dole na imbusa 5 nie moge wyciagnac goleni, ak jakby ich cos jeszcze trzymalo oprocz srob.
Mozecie mi cos poradzic??
Rany sie goją umiejętności pozostają
inq .... daruj sobie takie wypowiedzi bo aż żal ... jeśli nie wiem to się nie odzywaj a jeśli chcesz sie dowiedzieć jaki tuning można zrobić triple to czytaj teraz: Można wsadzić Tłumik od Duro (1 półka) zrobić laną kąpiel Olejową Wyciągnąć go do góry i zrobić 150 mm skoku (bez większych strat sztywności niż w Duro (1 półka) wiec jak widzisz triple da sie Stuningować i to całkiem fajnie tylko trzeba siedzieć w temacie a nie z jakimś żenującym postem wyskoczyć wiesz przypuszczam ze masz jakiś fajny amor za jakieś 1000zł i ci sie w główce po przestawiało może nie wszyscy maja kasę na tego typu amora i chcą od czegoś takiego zacząć bo wiedzą ze jak zepsują to nie będzie szkoda więc proszę daruj sobie takie posty jeśli się nie znasz ;)
DH&FR ja tu ci nie pomogę musisz poczekać aż wypowie sie tu ak47
DH&FR ja tu ci nie pomogę musisz poczekać aż wypowie sie tu ak47
http://www.pinkbike.com/photo/1254936/
ale z was nerwusy, tez mam duro d tak wiec wiem co przezywacie :(choc zmieniam wiec cfaniakuje)] po prostu nie jestem zwolenikiem tuningow, ale to inna bajka, myslalem ze w triple nie da sie zrobic tuningu bo on tam zadnych szczegolnych bebechow nie ma, tak wiec, sork :P DH&FR zaraz wyskakujesz na skilla, chocby cedrik sie odezwal, nie znam ciebie to sie nie wypowaidam, jak by to nie bylo forum rowerowe to bys na moja rodzine pojechal? mniejsza z tym. Powodzenia w tuningu :)
xTasior powiem ci tak Teoretycznie nie osłabia ale w praktyce to jest inna bajka a dlaczego ? a mianowicie dlatego ze wyciągasz do góry amor czyli w Golenich masz mniej lagów co powoduje że amor traci sztywność a co za tym idzie ? wyrabiają się luzy a co idzie za luzami których sie nie da skasować ? Uszkodzenie materiału ;) to tak rozumowane na moja głowę ;p więc nie polecam ci wyciągania duracza do skoku 150 mm gdyż nie jest to wersja 1 półkowa w Triple masz 2 półki tam jest inna bajka bo jest ciut bardziej sztywny ale powracając do tematu lepiej zrób sobie tuning taki jak wymiana oleju usunięci zbędnej opaski z tłumika oraz kąpiel olejową ŻEBY ci GŁUPOTA do GŁOWY NIE STRZELIŁA nie Ucinaj Elastometru hm no chyba że ci życie nie miłe ;p
http://www.pinkbike.com/photo/1254936/
"inq"
Sorki rzeczywiście troszke mnie ponieslo :P
Ale wiesz jak ktos ma kase to mus sie zazwyczaj psuje w bani :P
Panowie po przycieciu elastometra wycisnolem z tripla 125 czystego skoku, co mozna dalej zrobic?? (po za wyciaganiem go) Moze juz wiecej sie nie da??
Sorki rzeczywiście troszke mnie ponieslo :P
Ale wiesz jak ktos ma kase to mus sie zazwyczaj psuje w bani :P
Panowie po przycieciu elastometra wycisnolem z tripla 125 czystego skoku, co mozna dalej zrobic?? (po za wyciaganiem go) Moze juz wiecej sie nie da??
Rany sie goją umiejętności pozostają
xTasior Wiesz Duro nie należy do sprzętu najlepszej jakości można powiedzieć ze leży troszkę poniżej przeciętnej normy ;p więc wiesz po prostu materiał sie wyrabia ale wiesz co do wywalenia Elasotmaerta... hm ja teraz robie jazdę testową bez niego tyle że ja mam kąpiel olejową czyli można powiedzieć że role Elastomerta spełnia olej ale zobaczymy jak będzie chodził gdy będzie gorąco czy będzie się utwardzał jeśli nie to spróbuje zrobić coś takiego że przytnę Elastometr po bokach tak aby był luźno w sprężynie i to polecam zrobić tobie bo wtedy nie muli amora a na pewno amor nie dobije wiec spróbuj tak zrobić bo nie chce cię mieć na sumieniu ;p hehe
DH&FR co do tego co napisałeś czy będzie dobry tłumik od RST wiesz każdy producent inaczej części produkuje więc wątpię czy będzie dobry leczy nie jestem pewien bo z RST nie miałem do czynienia tak szczerze powiem, a i jeszcze jedno to że uciołes elastometr była nie rozważne trzeba było usunąć sprężynę negatywnego skoku i wsadzić2 podkładki (nakrędki sklejone ) i wtedy by było 150 bez wyrzucania elastometru ....
DH&FR co do tego co napisałeś czy będzie dobry tłumik od RST wiesz każdy producent inaczej części produkuje więc wątpię czy będzie dobry leczy nie jestem pewien bo z RST nie miałem do czynienia tak szczerze powiem, a i jeszcze jedno to że uciołes elastometr była nie rozważne trzeba było usunąć sprężynę negatywnego skoku i wsadzić2 podkładki (nakrędki sklejone ) i wtedy by było 150 bez wyrzucania elastometru ....
http://www.pinkbike.com/photo/1254936/
Idzie wyciągnąć uszczelki z duro bez maskrownia ich- one sa chyba na jakimś kleju osadzone, lub tez tak ciasno nabite :( - wiele zimerów wyciagałem z pozytywnym skutkiem, ale z tym to mam problem...
Mam tez drugą opcje, teoretycznie może to być dobre rozwiązanie:
dokupie zimery ślizgowe, albo zwykłe rozm 31,75^ 31,90 i zamocuje powyżej starych uszczelek (a jak...?- to juz sie wymysli :) )
Pomiedzy obie uszczelki umieściłbym tawot - dobrze będzie smarował goleń i nie wydostanie sie na zewnątrz.
Macie jakies sugestie??
Pozdro
Mam tez drugą opcje, teoretycznie może to być dobre rozwiązanie:
dokupie zimery ślizgowe, albo zwykłe rozm 31,75^ 31,90 i zamocuje powyżej starych uszczelek (a jak...?- to juz sie wymysli :) )
Pomiedzy obie uszczelki umieściłbym tawot - dobrze będzie smarował goleń i nie wydostanie sie na zewnątrz.
Macie jakies sugestie??
Pozdro
http://www.allegro.pl/item195950535_bom ... 32_mm.html
a te uszczelki próbował kto wsadzać do Duro?? bo 60 zł nie dam - ten amor jest wart góra 100 zł :/
a te uszczelki próbował kto wsadzać do Duro?? bo 60 zł nie dam - ten amor jest wart góra 100 zł :/
Panowie....
Ja mam duro bez elastomeru...i jezdzilem i zyje,coprawda na twardym ustawieniu na max dochodzilo prawie (jakies 1cm od korony byly krążki z kurzu,opaski nie zalozylem jeszcze)...
Rozebralem dzis amorka zeby wyjac opaske i skrocic elastomer,a tu...**** ,niema elastomeru.... zobaczymy jak to bedzie...
Ja mam duro bez elastomeru...i jezdzilem i zyje,coprawda na twardym ustawieniu na max dochodzilo prawie (jakies 1cm od korony byly krążki z kurzu,opaski nie zalozylem jeszcze)...
Rozebralem dzis amorka zeby wyjac opaske i skrocic elastomer,a tu...**** ,niema elastomeru.... zobaczymy jak to bedzie...
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości