Single Track vs S-Type

Masta Blasta
Posty: 248
Rejestracja: 29.04.2005 23:37:25
Kontakt:

Single Track vs S-Type

Post autor: Masta Blasta »

Wiem wiem tematy o tych obręczach były poruszane nieraz przeszukałem forum oraz sprzętownie opinie są podzielone ale jak wiadomo z czasem mimo wszystko jest więcej osób które używało tych obręczy i tym samym opinii o nich. Prosił bym o wypowiedzi osób które jeździły na tej obręczy a nie słyszały z ogólnej opini że jest dobra lub zła. Chce poskładać dwa koła 26'' na 36h. Mają one mieć zastosowanie do lekkiego Enduro / FR. Składając koła chce aby były one lekkie i wytrzymałe z tego co wiem single track waży ~600gram a s-type ~700gram (jeśli ktoś zna prawdziwe wagi tych obręczy prosił bym o ich podanie) Zapewne większość wypowiedzi będzie kierowana na s-type ale czy jej wytrzymałość jest warta ~200gram? :) i kilka plnów więcej... Najlepszą wypowiedz dał by ktoś kto miał obie obręcze :)

Prosił bym o nie robienie ot i nie podawanie innych obręczy w grę wchodzą tylko te które podałem :]

Czekam na wasze odpowiedzi buziaki : *
[S] single track 24' camuflage + ns coster + DT etc/71rap
koleś
Posty: 463
Rejestracja: 03.02.2006 09:09:32
Kontakt:

Post autor: koleś »

tak,200g to sporo a i droższy jest s-type ale raz zapleciesz i zapominasz że może coś sie dziać szczególnie przy enduro.to solidna obręcz,single track tez da rade ale nie jest tak wytrzymały zawsze możesz zaoszczedzic wage na oponach i dętkach.nawet ewentualna sprzedasz późniejsza stoi po stronie s -type.s type to naprawde porzadna obręcz
[=Groove=]
Posty: 755
Rejestracja: 10.09.2006 09:05:21
Kontakt:

Post autor: [=Groove=] »

Mam w 2 rowerach 2x Singletrack i 2x S-Type. Oba singletracki w Metropolisie poległy a S-typy w Amstaffie prościutkie a nawet szprych nie dociągałem od zaplecenia. Jeżeli masz większy skok z przodu to przó Singletrack a tył S-type a jak nie to 2x S-type.
Naczo
Posty: 417
Rejestracja: 04.05.2004 12:30:22
Lokalizacja: HCFR Gdynia
Kontakt:

Post autor: Naczo »

Tak jak mowia poprzednicy, Stype jest sporo mocniejszy i na tyl warto go zainstalowac. Single sa strasznie miekkie i latwo je rozcentrowac.

Duzo zalezy tez od tego ile wazysz i czy obrecz bedzie uzywana w fullu czy w ht. Stype na luzaku daje rade w downhillu i w ciezkim FR, przemysl tez czy czesto bedziesz skakal i jezdzil w gory. Jezeli to ma byc enduro i fr a Ty wazysz mniej niz 70kg to moze lepiej wziac singla, ale wtedy koniecznie zaplec go na dobrych szprychach, np dt czampion lub alpine 3. Szprychy i zaplecienie maja duze znaczenie przy skladaniu kola.
Masta Blasta
Posty: 248
Rejestracja: 29.04.2005 23:37:25
Kontakt:

Post autor: Masta Blasta »

koła będą uzywane w ht, w sumie przydały by się też do drugiego roweru który własnie składam i będzie miał przeznaczenie dirt/street bo na dwa komplety kółek raczej nie wyzygam sie z kasy...
[S] single track 24' camuflage + ns coster + DT etc/71rap
emhyr
Posty: 1495
Rejestracja: 18.08.2005 20:34:41
Kontakt:

Post autor: emhyr »

tylko s type, single tracki to na przod ledwo...
Naczo
Posty: 417
Rejestracja: 04.05.2004 12:30:22
Lokalizacja: HCFR Gdynia
Kontakt:

Post autor: Naczo »

jak bike to ht, chcesz uzywac kol tez w streecie i waszysz wiecej niz te 70 to na tyl wez stypa.
Masta Blasta
Posty: 248
Rejestracja: 29.04.2005 23:37:25
Kontakt:

Post autor: Masta Blasta »

A czy ktoś orjętuje sie jak to jest z różnicą wagi tych obreczy dużo stypy są cięzsze od st? ...zawsze miałem wszystko co najcięzsze w rowerze wiec jak juz składam coś lepszego chciał bym aby było w miare lekkie ;]
[S] single track 24' camuflage + ns coster + DT etc/71rap
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości