Rower do lekkiego EX
Rower do lekkiego EX
Witam.
Poszukuje roweru do... hmm no własnie trudno to dokładnie określić. Chcem kupić rower, którym bede mógł skakać bez problemu nieduze hopy, dropy i gapy, mam nawet u siebie na wiosce taki amatorski tor freeride'owy :D Preferuje skoki nie wysokie, lecz na dalsze odległości. Nie jestem takim wielkim hardkorowcem wiec raczej zrezygnuje z hop typowo freeride'owych, ale chcem by rama miała w miare dobre predyspozycje ( jak bym chciał sie rozwijać :P ) Kolejne zastosowanie roweru to szybka jazda po lesie. Powiedzmy kręte sciezki, nie koniecznie bardzo waskie, korzenie, lekki piasek coś w stylu (hard XC). Nie bedzie to zaden downhill (podlasie) raczej prosta droga chwilami pochyła, troche podjazdów i chciałbym żeby rowerem dało sie w miare bez problemów pokonywac lekkie krótkie podjazdy.
Kolejna sprawa to problem z wyborem rozmiru ramy. Według mnie minimum to 17' i poniżej tego progu nie chcem zejsc, a co wy o tym myslicie??. Mam 188cm wzrostu i jeżeli miał bym pokonac jakas kilkukilometrowa trase np do lasu by tam poswirować, to nie chcem kolanami zatykać uszu :P Chodzi o to by siodełko dało sie wysunać na wmiare ludzka wyokosc dla mnie. Wiec czy rama 17' nada sie do moich wymagań i da mi odpowiednia sterownosc w powietrzu na poczatek na niewielkich hopkach, z czasem na czymś średnim jak i w miare komfort przy jeździe po bułki do sklepu??
Budrzet:
powiedzmy 1800zł to troche zostanie mi na kask Fullface :P Moze być tak do 2tys. Ale propnuje sie trzymac w granicach 1,8kzł.
Narazie zastanawim sie nad Krossem Sign DS i Panic, tylko nie wiem który z nich bedzie odpowiedniejszy do moich wymagań. http://www.kross.pl/index.php?Page=423
Prosze o pomoc
Poszukuje roweru do... hmm no własnie trudno to dokładnie określić. Chcem kupić rower, którym bede mógł skakać bez problemu nieduze hopy, dropy i gapy, mam nawet u siebie na wiosce taki amatorski tor freeride'owy :D Preferuje skoki nie wysokie, lecz na dalsze odległości. Nie jestem takim wielkim hardkorowcem wiec raczej zrezygnuje z hop typowo freeride'owych, ale chcem by rama miała w miare dobre predyspozycje ( jak bym chciał sie rozwijać :P ) Kolejne zastosowanie roweru to szybka jazda po lesie. Powiedzmy kręte sciezki, nie koniecznie bardzo waskie, korzenie, lekki piasek coś w stylu (hard XC). Nie bedzie to zaden downhill (podlasie) raczej prosta droga chwilami pochyła, troche podjazdów i chciałbym żeby rowerem dało sie w miare bez problemów pokonywac lekkie krótkie podjazdy.
Kolejna sprawa to problem z wyborem rozmiru ramy. Według mnie minimum to 17' i poniżej tego progu nie chcem zejsc, a co wy o tym myslicie??. Mam 188cm wzrostu i jeżeli miał bym pokonac jakas kilkukilometrowa trase np do lasu by tam poswirować, to nie chcem kolanami zatykać uszu :P Chodzi o to by siodełko dało sie wysunać na wmiare ludzka wyokosc dla mnie. Wiec czy rama 17' nada sie do moich wymagań i da mi odpowiednia sterownosc w powietrzu na poczatek na niewielkich hopkach, z czasem na czymś średnim jak i w miare komfort przy jeździe po bułki do sklepu??
Budrzet:
powiedzmy 1800zł to troche zostanie mi na kask Fullface :P Moze być tak do 2tys. Ale propnuje sie trzymac w granicach 1,8kzł.
Narazie zastanawim sie nad Krossem Sign DS i Panic, tylko nie wiem który z nich bedzie odpowiedniejszy do moich wymagań. http://www.kross.pl/index.php?Page=423
Prosze o pomoc
W sumie Kross Panik tez ma wcale nienajgorszy osprzet, a mozna dostac go na allegro nawet od 1600zł no i z serwisem w razie czego nie ma problemu. Jedyny mankament to tarczówki mechaniczne chociaz nie takie najgorsze.
Słucham dlaszych propozycji :P
Aha no i czy rama 17' nada sie do skoków (przypominam: małe i średnie hopki i dropy), bo słyszałem ze 16' to max i ani troche wiecej??
Słucham dlaszych propozycji :P
Aha no i czy rama 17' nada sie do skoków (przypominam: małe i średnie hopki i dropy), bo słyszałem ze 16' to max i ani troche wiecej??
hmm a dlaczego full supension moze mieć 17' a sztywniak juz nie??
Akurt Kross Sign i Panic sa w rozmiarach 15' no i te 17', ale czy taki rower (rama15') nada sie do szybkiej jazdy po lesie, ale nie grawitacyjnej, lecz po powierzchni poziomej, no czasmi jakiś zjazd, ale i podjazd również??
piotrexna aukcji pisze ze gosc daje orzecha :>
Akurt Kross Sign i Panic sa w rozmiarach 15' no i te 17', ale czy taki rower (rama15') nada sie do szybkiej jazdy po lesie, ale nie grawitacyjnej, lecz po powierzchni poziomej, no czasmi jakiś zjazd, ale i podjazd również??
piotrexna aukcji pisze ze gosc daje orzecha :>
Ty mówisz, że tarczówki mechaniczne, to mankament? To ty chyba nigdy nie jeździłeś na V-breakach. Co byś chciał, żeby w rowerze za 1,8 tys. zl byly dobre hydrauliki, jak jeden w miare dobry kosztuje 500 zł ? Ty mówisz, że "nie najgorsze" to ty chyba nie wiesz co to są nie najgorsze heble - to są np WIN-ZIP'y a nie BB5. BB5 to czołówka hampli mechanicznych. Lepsze od nich są tylko BB7 i ty mówisz, że nie najgorsze ?! No bardzo... I nie licz na to, że będziesz miał wypas rower za 1800 zł. Bo dobry rower kosztuje 10 000 zl.XWiring pisze:Jedyny mankament to tarczówki mechaniczne chociaz nie takie najgorsze.
I ty chyba nie wiesz, że te hample z tego roweru, to to jest akurat najlepsza część w nim, która między innymi skłoniła mnie do jego zakupu. Wymieńmy: Amor - shit, rama - ujdzie, korba - shit, support - w miare ujdzie, hample - dobre, kiera i mostek - dobre, obręcze - dobre, piasty - ujdzie, opony - shit, pedały - shit, przerzutki obie - shit... I Ile części jest w miare dobrych - 6, a ty myślisz, że są dobre... Jak dla mnie to jest dobra podstawa do rozpoczęcia tego sportu i chyba najlepsza w stosunku jakość/cena a ty narzekasz! Weź sobie otwórz katalog rowerowy i zobacz, ile kosztuje taki rower, jaki tobie by sie marzył, to Ci sie odechce.
Sulring No nie powiesz mi, że w czasie jazdy V-ki są lepsze od tarcz. Wjedziesz w błoto - obręcz brudna i już Ci hampel nie łapie, a jak błoto jest płytkie, to tarcze nie wpadną do niego. Złapiesz lekką centre na kole - z tarczą hamuje normalnie, z V-ką już nie. Tarcze pomoczysz, czy pobrudzisz, a brud szybko spływa, a na obręczy nie. I w końcu to, że na tarczach często wystarcza 1 palec do zahamowania, a na V-kach - nie powiem. I w końcu ty sam masz tarcze i nawet chyba też BB5 i nie sądzę, żebyś miał powody do wielkiego niezadowolenia.
A Kona Stinky - bardzo fajny bike, ale kolega XWiring myśli, że będzie miał super bike do wszystkiego za pare groszy.
A Kona Stinky - bardzo fajny bike, ale kolega XWiring myśli, że będzie miał super bike do wszystkiego za pare groszy.
Johnyk lol nie nerwicuj sie złośc pięknosci szkodzi :P
Zreszto dochodze do wniosku ze bardziej potrzebny mi rower do Enduro a przecież Enduro nie wyklucza skoków. Dumam nad Sign DS 17" rama dobra kierownica mostek korby też reszte z czasem też sie wymienie, amor co by to nie było to i tak w przyszłosci włozyłbym duro, ale ogólnie podstawa jest dobra i tania.
A co do rozmairów to jeszcze zoabcze jak to sie prezentuje w sklepie i miedzy innymi własniedla tego uparłem sie na krossa bo moge go zobczyć w realu.
Zreszto dochodze do wniosku ze bardziej potrzebny mi rower do Enduro a przecież Enduro nie wyklucza skoków. Dumam nad Sign DS 17" rama dobra kierownica mostek korby też reszte z czasem też sie wymienie, amor co by to nie było to i tak w przyszłosci włozyłbym duro, ale ogólnie podstawa jest dobra i tania.
A co do rozmairów to jeszcze zoabcze jak to sie prezentuje w sklepie i miedzy innymi własniedla tego uparłem sie na krossa bo moge go zobczyć w realu.
Johnyk bb5 wyrzucilem bo wogole nie hamowala. Zalozylem tektro aquila i jest mega lepiej. Tak tak umiem wyregulowac. Co do v-k ja mowie o v-kach z najwyzszej polki x, xtr, avidy. Malo kto na takich jezdzi bo kosztuje tyle co hydry, ale uwierz, ze na ceramicznej obreczy hamulec xtr ma taka sile, ze wylecisz przez kiere przy dowolnej predkosci jednym palcem jesli zechcesz. Natomiast wychwalane przez wszystki deore 525 nie bylo wstanie zblokowac kola juz przy wiekszej predkosci.
XWiring
Biezu nibike bo jest lepszy sign jest 300 zl tanszy od unibike, a czesci ma o tyle gorsze, ze musialbys dolozyc 1k zeby sie wyrownalo, ale rob co chcesz ;]
XWiring
Biezu nibike bo jest lepszy sign jest 300 zl tanszy od unibike, a czesci ma o tyle gorsze, ze musialbys dolozyc 1k zeby sie wyrownalo, ale rob co chcesz ;]
Ssij pento
nie wiem prawde powiedziawszy nad czym sie zastanawiac-roznica miedzy signem ds a unibike'iem jest kosmiczna!na niekorzysc signa,nawet przy 600zl roznicy w cenie.
faktycznie,daje orzecha i ochraniacze.ale jak sie z nim dogadasz to mysle ze doplacisz ze 100zl i dostaniesz fullface'a.Filip to ugodowy czlowiek.
faktycznie,daje orzecha i ochraniacze.ale jak sie z nim dogadasz to mysle ze doplacisz ze 100zl i dostaniesz fullface'a.Filip to ugodowy czlowiek.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości