teflonowanie goleni
teflonowanie goleni
Ktoś już to robił?
Chce połozyć nowy teflon na górne golenie (aluminiowe), albo nałożyć chrom (musi to być tzw chromowanie techniczne), albo dać anode.
Ktoś już to robił? Ile to może kosztować?
Dodatkowo- gdzie w warszawie moge znaleźć sklep, gdzie kupie kawałki teflonu (sześciany lub pręty), tak by później z nich wytoczyć tuleje ślizgowe.
Kolejne - gdzie w warszawie znajde sklep, gdzie kupie zimeringi, czyli poprostu uszczelki kurzowe do amora. Górne golenie to 35mm. Amor to DNM
Chce połozyć nowy teflon na górne golenie (aluminiowe), albo nałożyć chrom (musi to być tzw chromowanie techniczne), albo dać anode.
Ktoś już to robił? Ile to może kosztować?
Dodatkowo- gdzie w warszawie moge znaleźć sklep, gdzie kupie kawałki teflonu (sześciany lub pręty), tak by później z nich wytoczyć tuleje ślizgowe.
Kolejne - gdzie w warszawie znajde sklep, gdzie kupie zimeringi, czyli poprostu uszczelki kurzowe do amora. Górne golenie to 35mm. Amor to DNM
NO STRESS
Wszystko da się zrobić, tylko trzeba chcieć. Jelsi mam w domu amora w pełni CNC i w pełni rozbieralnego (bardziej niż Monster), który ze stali to ma tylko śróbki w półkach, to napewno nie bede sie babrał w kupno nowego amora tylko tego naprawie.
Od razu mówie, bo ThoRx jest mało zorientowany, na golenie górne kładzie się teflon, lub chromuje na strebrno lub na czarno, lub anoduje na czarno, brazowo, srebrno a nawet na słoty kolor. Każda z tych opcji (teflon, anoda, chrom) ma swoje wady i zalety. Teflon daje najmniejsze tarcie, ale jest podatny na zadrapania, chrom jest bardzo odporny, ale duże tarcie, anoda jest coś pomiędzy jednym a drugim, ale się z kolei wyciera...
Od razu mówie, bo ThoRx jest mało zorientowany, na golenie górne kładzie się teflon, lub chromuje na strebrno lub na czarno, lub anoduje na czarno, brazowo, srebrno a nawet na słoty kolor. Każda z tych opcji (teflon, anoda, chrom) ma swoje wady i zalety. Teflon daje najmniejsze tarcie, ale jest podatny na zadrapania, chrom jest bardzo odporny, ale duże tarcie, anoda jest coś pomiędzy jednym a drugim, ale się z kolei wyciera...
NO STRESS
krzydom - obawiam sie ze sie mylisz. Zadna firma nie teflonuje goleni w amortyzatorach. Jest to twarda anoda (czyli to samo co jest na nowych amorach, tylko w innym kolorze). Jak znajdziesz na JAKIEJKOLWIEK zagranicznej stronie informacje o teflonie na goleniach to sie mocno zdziwie, bo teflon na goleniach to wymysl (jakby inaczej...) polakow.
Słuchajcie, na amor można sobie wszystko nałożyć. od tytanu i tantalu po złoto, PTFE i folie termokurczliwą
przykładowa firma: http://www.pfp-polska.pl/index.php
dla niedowiarków:
bla bla bla bla "Znakomita większośc naszych powłok jest na bazie fluoropolimerów (tworzywa typu "Teflon®"). Unikalne własciwości tego typu pokryć sprawdzają się w wielu gałęziach przemysłu - zarówno na elementach maszyn produkcyjnych jak i na gotowych wyrobach."
A AMP dawno już sie nie zajmuje firmą DNM...
przykładowa firma: http://www.pfp-polska.pl/index.php
dla niedowiarków:
bla bla bla bla "Znakomita większośc naszych powłok jest na bazie fluoropolimerów (tworzywa typu "Teflon®"). Unikalne własciwości tego typu pokryć sprawdzają się w wielu gałęziach przemysłu - zarówno na elementach maszyn produkcyjnych jak i na gotowych wyrobach."
A AMP dawno już sie nie zajmuje firmą DNM...
NO STRESS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości