Szerokość rzeczywista opony
Hello, wymiary podawane na oponach to wysokość opony, czyli różnica między obwodem wewnętrznym i zewnętrznym, to jak ona się ułoży, czyli szerokość zależy od obręczy,
inna sprawa - nie pakuje się do ramy opony "na wcisk", tam musi być trochę luzu, na wypadek gdyby się złapało centrę, albo cokolwiek w oponie (kamyczek, błoto)
trzecia rzecz - nie kupuj diesel ani duro bo to kicz :P
inna sprawa - nie pakuje się do ramy opony "na wcisk", tam musi być trochę luzu, na wypadek gdyby się złapało centrę, albo cokolwiek w oponie (kamyczek, błoto)
trzecia rzecz - nie kupuj diesel ani duro bo to kicz :P
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=74297
- wszystkie tiogi mają zaniżoną wartość (2.1 jest jak 2.3 , 2.3 jest jak 2.5, 2.5 jest jak 2.65), poza tym tioga ma o tyle dobrze, że na oponie jest w jednym miejscu opisane jaka jest jej szerokość na balonie, a jaka szerokość mierzona na klockach (oczywiście w mm)
-wszystkie continentale odbiegają od wartości (jedne mają mniej inne wiecej) Conti Diesel 2.5, to prawie 2.6, a Conti Survival 2.3 to w rzeczywistości 2.1
-wszystkie duro mają zawyżoną (w realu są węższe) 2.6 to naprawde 2.35, a 3.0 to 2.6
- jedyne opony które idealnie wskazują to Michelin i Specialized
-wszystkie continentale odbiegają od wartości (jedne mają mniej inne wiecej) Conti Diesel 2.5, to prawie 2.6, a Conti Survival 2.3 to w rzeczywistości 2.1
-wszystkie duro mają zawyżoną (w realu są węższe) 2.6 to naprawde 2.35, a 3.0 to 2.6
- jedyne opony które idealnie wskazują to Michelin i Specialized
NO STRESS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości