Rower do 4x - jaki ?
Rower do 4x - jaki ?
halo
chce sobie zlozyc rower do 4x co byscie tu zmienili?
DC Pitbull lub Specialized p2 - p3
RS Pike 409 lub Marzocchi 4x
koła:
S-type 26" na piastach NS szprychach DT
kołabym chcial jakies lekkie te raczej takie
nie sa moze macie jakies propozycje w miare podobnej kasie
opony - Schwalbe Race Ralph
napęd - Sh. sora
korba Truvativ Hussefelt + Giga Pipe DH
kiera - Truvativ xc-dh team
mostek - ??
napinacz - Boxguide
hamulce - Avid Juicy 5 lub jakis hayes
pedały - Time Z
jaka sztyca, siodełko, stery ?
dzieki za sensowane porady,
pozdrawiam
chce sobie zlozyc rower do 4x co byscie tu zmienili?
DC Pitbull lub Specialized p2 - p3
RS Pike 409 lub Marzocchi 4x
koła:
S-type 26" na piastach NS szprychach DT
kołabym chcial jakies lekkie te raczej takie
nie sa moze macie jakies propozycje w miare podobnej kasie
opony - Schwalbe Race Ralph
napęd - Sh. sora
korba Truvativ Hussefelt + Giga Pipe DH
kiera - Truvativ xc-dh team
mostek - ??
napinacz - Boxguide
hamulce - Avid Juicy 5 lub jakis hayes
pedały - Time Z
jaka sztyca, siodełko, stery ?
dzieki za sensowane porady,
pozdrawiam
www.d-bikes.pl
www.lostinmedia.com
www.lostinmedia.com
rama - spec, amor - zaden z tych, wez rebe(za 900 masz na allegro), kola - zamiast obreczy tych co podales wez alexrimsy fd 26, b. lekkie i piekielnie mocne!, opony ok, naped tez, korbe to wez lx ze zintegrowanym supportem. kiera tioga dl, mostek - cos z tiogi, napinacz kmb boss(waga !!!) hamulce formula oro badz abvid juicy 5/7, pedaly te co podales, dobry wybor, sztyca smica, soidlo tioga mc lite, badz jakis fizik, stery fsa pig dh pro.taki set powinien wazyc okolo 12.5 killo
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
Co do lekkich i mega sztywnych obręczy to szukaj albo leżaków magazynowych d521 bądź d321 albo ich obecnych odpowiedników.
Sztyce spokojnie możesz brać ritchey'a - są naprawde lekkie a wątpliwe żebyś akurat sztyce zniszczył (zresztą ludzie na zoom'ach jeżdżą i żyją a ritchey mimo wagi nie będzie słabszy)
Siodło najlepiej też jakieś lekkie (szosa bądź xc) tylko nie szaleć z ceną bo to akurat może się łatwo zniszczyć.
Co do sterów to to: http://www.allegro.pl/item199448631_naj ... wawa_.html jest całkiem lekkie (nie ważyłem ale w ręku wydawały się naprawde lekkie) a łożysko są dość duże i solidne więc powinno być w sam raz....a cena fajna.
Uno robi fajne małe i dość lekkie mostki, które wcale się łatwo nie psują.
Sztyce spokojnie możesz brać ritchey'a - są naprawde lekkie a wątpliwe żebyś akurat sztyce zniszczył (zresztą ludzie na zoom'ach jeżdżą i żyją a ritchey mimo wagi nie będzie słabszy)
Siodło najlepiej też jakieś lekkie (szosa bądź xc) tylko nie szaleć z ceną bo to akurat może się łatwo zniszczyć.
Co do sterów to to: http://www.allegro.pl/item199448631_naj ... wawa_.html jest całkiem lekkie (nie ważyłem ale w ręku wydawały się naprawde lekkie) a łożysko są dość duże i solidne więc powinno być w sam raz....a cena fajna.
Uno robi fajne małe i dość lekkie mostki, które wcale się łatwo nie psują.
bot przypominający na gg o klikaniu w pajacyka:
[url]http://www.pajacyk.no-ip.pl[/url]
[url]http://www.pajacyk.no-ip.pl[/url]
mam mavica EX 325 i myślę że powinien dać radę. Jest dość ciężki jak na swoją szerokość ale za to mocny. W tej cenie to nie wiem czy znajdziesz coś lepszego od s-typa, albo kup na razie single tracka a potem jak zniszczysz albo będziesz miał kasę to zmienisz
no i ta korba, mimo że truvativ cięższy to bym go wolał bo i wytrzymalszy
no i ta korba, mimo że truvativ cięższy to bym go wolał bo i wytrzymalszy
jeśli szukasz ramy do 4X to kup coś co jest dedykowane fabrycznie pod amory do 100mm bo jak wsadzisz do ramy pod 130mm(P2/P3/DC) setkę to drastycznie zmieniasz geo ;)) wiem że SUNN -Forest Jump 4x jest w ofercie do takich amorów.
zmień naped na lekki i zrezygnuj z NS piast bo sa słabe...koła składaj na bezdętkowych oponach urwiesz koło 350gr.szukaj lekkich kompo...tu 30gr tam 50gr i w rezultacie masz 600gr mniej a w tej samej cenie....amora to REBA.
Pozdro
zmień naped na lekki i zrezygnuj z NS piast bo sa słabe...koła składaj na bezdętkowych oponach urwiesz koło 350gr.szukaj lekkich kompo...tu 30gr tam 50gr i w rezultacie masz 600gr mniej a w tej samej cenie....amora to REBA.
Pozdro
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Schodek hehe, bezdętkowe koła... dużo droższe, wcale nie wychodzi tak mniej gramów, a awaryjność duża... więc daj spokój. geometria p.3 z rebą 80 mm i 100 mm dla mnie była w porzadku, jeżdżę głownie na torze, z bramki wychodziło się fajnie, pracujesz rękami i plecami, sunn jest fajny, ale trzeba długo czekać(chyba z miesiąc już czekam i nie mogę się doczekać, no i dużo droższy...) napiszę recenzję jak przyjdzie i pojeżdżę...ale z opinii osób, które na niej jeżdża wnioskuje, że jest super. pomyśl też nad authorem prokop....
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
maniekk To nie jest trudne...;/
http://www.google.com/search?q=kmb+napi ... f8&oe=utf8
http://www.google.com/search?q=kmb+napi ... f8&oe=utf8
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Schodek kołą bezdętkowe są niewiele lżejsze niż zwykłe :]
jak już to kit ze zwykłej na bezdętkową. Z tego co pamiętam to zakłada się opaskę z zestawu,a do opony (po założeniu jedną stroną)leje się takie śmieszne "mleczko" ranty opony też nim smaruje. Koło się "zamyka" i obraca przez trochę aby je rozprowadzić równomiernie.
Z napompowaniem zazwyczaj jest dużo zabawy bo zawsze gdzieś spierdziela lekko bokiem.
Najlepiej robić to na kompresorze, gdzie ma sie duży przepływ powietrza, uderzenie powietrza w oponę zazwyczaj przypycha oponę do rantu obręczy i się całość uszczelnia :)
Patent bardzo bezawaryjny, bo opona po przebiciu uszczelnia się tym mleczkiem z którego robi się coś na kształt wulkanizującego silikonu po zastygnięciu. No i że nie ma sjenków to chyba oczywiste
No a waga, nie pamiętam ile sie tego leje, ale jest to kilkanaście ml (czyli kilkanaście gram :) )
co do ramy - fajna wydaje sie nowa ramka dartoora 4X, ale jak ma być mocno katowana to nie wiem czy się nada.
Opony nobby nic- bo ralph podobno znacznie gorzej spisuje sie na mokrym.
napinacz- coś lekkiego np z KMB, bo boxguide nie jest wcale lekki, nawet pm socho 32t jest lżejsze, a ma 2 rockringi
jak już to kit ze zwykłej na bezdętkową. Z tego co pamiętam to zakłada się opaskę z zestawu,a do opony (po założeniu jedną stroną)leje się takie śmieszne "mleczko" ranty opony też nim smaruje. Koło się "zamyka" i obraca przez trochę aby je rozprowadzić równomiernie.
Z napompowaniem zazwyczaj jest dużo zabawy bo zawsze gdzieś spierdziela lekko bokiem.
Najlepiej robić to na kompresorze, gdzie ma sie duży przepływ powietrza, uderzenie powietrza w oponę zazwyczaj przypycha oponę do rantu obręczy i się całość uszczelnia :)
Patent bardzo bezawaryjny, bo opona po przebiciu uszczelnia się tym mleczkiem z którego robi się coś na kształt wulkanizującego silikonu po zastygnięciu. No i że nie ma sjenków to chyba oczywiste
No a waga, nie pamiętam ile sie tego leje, ale jest to kilkanaście ml (czyli kilkanaście gram :) )
co do ramy - fajna wydaje sie nowa ramka dartoora 4X, ale jak ma być mocno katowana to nie wiem czy się nada.
Opony nobby nic- bo ralph podobno znacznie gorzej spisuje sie na mokrym.
napinacz- coś lekkiego np z KMB, bo boxguide nie jest wcale lekki, nawet pm socho 32t jest lżejsze, a ma 2 rockringi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości