Waham się pomiędzy ramami...którą wziąść

fiteg
Posty: 30
Rejestracja: 08.04.2007 17:54:07
Kontakt:

Waham się pomiędzy ramami...którą wziąść

Post autor: fiteg »

Witam. Szukam ramy do ekstremalnej jazdy po lesie na której też bym mógł trochę poskakać, otóż waham się pomiędzy dwoma:

VTC DUNCON PITBULL
http://www.allegro.pl/item202004357_vtc ... f_vat.html

lub

Kross Sign FR2 (lub FR1)
http://www.allegro.pl/item204249191_kro ... tmoor.html

Chciałbym ich używać także do normalnej jazdy:)

Prosze poradźcie mi co będzie lepszym wyborem a może jakieś wasze poropozycje w miare tanie:)
Azdarak
Posty: 194
Rejestracja: 19.07.2005 18:07:37
Lokalizacja: Kraków/Tychy
Kontakt:

Post autor: Azdarak »

ale do czego ma byc dokładniej jak jazda po płaskim to sztywnik jak korzenie kamienie dropy ns-y to full
"The Impure Souls of Living Dead Shall be Banished
into Eternal Damnation Aaaameeeen"
Grzesiek DH
Posty: 37
Rejestracja: 23.02.2006 09:03:44
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: Grzesiek DH »

full to jednak full, ale zależy co chcesz robić z tą ramą, bo piszesz że do jazdy po lesie to myśle że Sign byłby spoko.... pozdro
Grzesiek
sasor123
Posty: 169
Rejestracja: 01.07.2006 10:40:00
Kontakt:

Post autor: sasor123 »

DUNCON PITBULL
sasor123
Posty: 169
Rejestracja: 01.07.2006 10:40:00
Kontakt:

Post autor: sasor123 »

no chyba że wymenisz dumper
Renio
Posty: 641
Rejestracja: 10.08.2005 19:37:49
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Renio »

moje zdanie jest takie ze lepiej wziąć naprawde dobrego sztywniaka niz kiepawego fulla, u duncona masz taka gwarancje ze nie masz się o co obawiać, pitbull to świetna rama mam i sobie chwale
team www.CYKLOTUR.com
fiteg
Posty: 30
Rejestracja: 08.04.2007 17:54:07
Kontakt:

Post autor: fiteg »

thomas1988 pisze:moje zdanie jest takie ze lepiej wziąć naprawde dobrego sztywniaka niz kiepawego fulla, u duncona masz taka gwarancje ze nie masz się o co obawiać, pitbull to świetna rama mam i sobie chwale
no dobra, ale skoro ja nie mam zamiaru robić jakiś kosmicznie wysokich lotów, tylko takie hopy średniawe w lasku to...?? Kross czy Duncon?
B_Barczul
Posty: 631
Rejestracja: 03.02.2006 18:04:07
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: B_Barczul »

Duncon zdecydowanie
Brring
marian33
Posty: 8
Rejestracja: 25.05.2007 16:12:36
Kontakt:

Post autor: marian33 »

pitbull zdecydowanie. po lesie da radę, a na hopach to już zdecydowanie dobry wybór. Nie ma co w fulle się bawić, hardtail jest bardziej uniwersalny i dla Ciebie będzie lepszy
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

HT ale nie pitbul, moj po 3 miechach pekl, chyba ze model 06 wezmiesz, z poprawionym łaczeniem tylniego trojkata do dury podsiodlowej.
fiteg
Posty: 30
Rejestracja: 08.04.2007 17:54:07
Kontakt:

Post autor: fiteg »

06 odpada, za drogi... Lecz ten Kross jak się patrzy ma geometrie do skoków, jest ścięty odpowiednio...A jak słyszę, że model 05 jest łamliwy no to coraz bardziej jestem na krossa zdecydowany, poza tym ma świetny wygląd
Renio
Posty: 641
Rejestracja: 10.08.2005 19:37:49
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Renio »

fiteg
daj sobie siana z krosami , moim zdaniem nie ma co sie palic na takiego fulla jeśli już cchesz fulla to zbieraj kase na cos porządnego, tak sobie narobisz problemów a tu ci sie kind shock sypnie tu wachacz luzów dostanie, stary ja jestem do duncona 100 % przekonany, obecnie ramy sa na prawde dobrze wykonane a jak coś ci peknie to masz dosłownie do wyboru to koloru nowa rame w ten sam dzień wiem bo już miałem taka sytuacje ogólnie duncon to pożadna firma serio nie spotkałem sie jeszcze z takim podejciem do klienta.
team www.CYKLOTUR.com
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

thomas1988 miałeś fr2?:)
raczej nie.
po 1 wahacz się sypie jak się jest bezmózgiem i nie dokręci śrub, bo mogą być niedokręcone
po 2 aby sie sypnął KS ponownie trzeba się wykazać niską inteligencją i skakać z kompresja (niebieskie pokrętło zawsze max na + i NIGDY nic nie ruszać a można na nim jeździć wymieniając wcześniej sprężynę na coś pod swoja wagę)

no i kross też ma dobrą gwarancję (2 latka) a można było kupić na allegro nowe ramy z gwarancja za 600zł. Oczywiście gwara jest też na damper i nawet jak ktoś go popsuje z własnej winy (bo kompresja nie służy do jazdy w terenie) to i tak wymieniają.

Jak dla mnie sign jest bardzo fajnym fulem jak za taką śmieszna cenę. Nie słyszałem też aby komukolwiek pękł (a o zepsuciach to jedynie te dotyczące niedokręconego wahacza)

Z wad:
-lekki nie jest,
- wahacz mało sztywny bocznie (ale można to trochę poprawić dając oś z nakrętkami, albo znaczniej - kupując piastę na oś sztywną 12mm i rozpiłowując haki jak w ramkach na obecny rok)
juraski
Posty: 1639
Rejestracja: 05.07.2006 21:44:23
Kontakt:

Post autor: juraski »

fiteg pisze:06 odpada, za drogi... Lecz ten Kross jak się patrzy ma geometrie do skoków, jest ścięty odpowiednio...A jak słyszę, że model 05 jest łamliwy no to coraz bardziej jestem na krossa zdecydowany, poza tym ma świetny wygląd
twoje wypowiedzi mnie powalają m.in ta odpowiednia geo jest wtedy gdy jest ścięty?a moze wtedy gdy ma odjechany amor i długi tylny trójkąt? heh nie wiem o co kaman za bardzo ale ok

jeśli chcesz iść bardziej w fr to kup sobie fulla ten kross wcale taki kijowy nie jest jaki piszą, spokojnie na tym ludzie napieprzają duże dropiska i gapy :) a ten pitbul to bardziej taka "racengowa" rama na jakiś 4crosik czy dualik :)

sprecyzuj co chcesz KONKRETNIE robić i w tym kierunku składaj swój sprzęt
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości