Waham się pomiędzy ramami...którą wziąść
Waham się pomiędzy ramami...którą wziąść
Witam. Szukam ramy do ekstremalnej jazdy po lesie na której też bym mógł trochę poskakać, otóż waham się pomiędzy dwoma:
VTC DUNCON PITBULL
http://www.allegro.pl/item202004357_vtc ... f_vat.html
lub
Kross Sign FR2 (lub FR1)
http://www.allegro.pl/item204249191_kro ... tmoor.html
Chciałbym ich używać także do normalnej jazdy:)
Prosze poradźcie mi co będzie lepszym wyborem a może jakieś wasze poropozycje w miare tanie:)
VTC DUNCON PITBULL
http://www.allegro.pl/item202004357_vtc ... f_vat.html
lub
Kross Sign FR2 (lub FR1)
http://www.allegro.pl/item204249191_kro ... tmoor.html
Chciałbym ich używać także do normalnej jazdy:)
Prosze poradźcie mi co będzie lepszym wyborem a może jakieś wasze poropozycje w miare tanie:)
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 23.02.2006 09:03:44
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
no dobra, ale skoro ja nie mam zamiaru robić jakiś kosmicznie wysokich lotów, tylko takie hopy średniawe w lasku to...?? Kross czy Duncon?thomas1988 pisze:moje zdanie jest takie ze lepiej wziąć naprawde dobrego sztywniaka niz kiepawego fulla, u duncona masz taka gwarancje ze nie masz się o co obawiać, pitbull to świetna rama mam i sobie chwale
fiteg
daj sobie siana z krosami , moim zdaniem nie ma co sie palic na takiego fulla jeśli już cchesz fulla to zbieraj kase na cos porządnego, tak sobie narobisz problemów a tu ci sie kind shock sypnie tu wachacz luzów dostanie, stary ja jestem do duncona 100 % przekonany, obecnie ramy sa na prawde dobrze wykonane a jak coś ci peknie to masz dosłownie do wyboru to koloru nowa rame w ten sam dzień wiem bo już miałem taka sytuacje ogólnie duncon to pożadna firma serio nie spotkałem sie jeszcze z takim podejciem do klienta.
daj sobie siana z krosami , moim zdaniem nie ma co sie palic na takiego fulla jeśli już cchesz fulla to zbieraj kase na cos porządnego, tak sobie narobisz problemów a tu ci sie kind shock sypnie tu wachacz luzów dostanie, stary ja jestem do duncona 100 % przekonany, obecnie ramy sa na prawde dobrze wykonane a jak coś ci peknie to masz dosłownie do wyboru to koloru nowa rame w ten sam dzień wiem bo już miałem taka sytuacje ogólnie duncon to pożadna firma serio nie spotkałem sie jeszcze z takim podejciem do klienta.
team www.CYKLOTUR.com
thomas1988 miałeś fr2?:)
raczej nie.
po 1 wahacz się sypie jak się jest bezmózgiem i nie dokręci śrub, bo mogą być niedokręcone
po 2 aby sie sypnął KS ponownie trzeba się wykazać niską inteligencją i skakać z kompresja (niebieskie pokrętło zawsze max na + i NIGDY nic nie ruszać a można na nim jeździć wymieniając wcześniej sprężynę na coś pod swoja wagę)
no i kross też ma dobrą gwarancję (2 latka) a można było kupić na allegro nowe ramy z gwarancja za 600zł. Oczywiście gwara jest też na damper i nawet jak ktoś go popsuje z własnej winy (bo kompresja nie służy do jazdy w terenie) to i tak wymieniają.
Jak dla mnie sign jest bardzo fajnym fulem jak za taką śmieszna cenę. Nie słyszałem też aby komukolwiek pękł (a o zepsuciach to jedynie te dotyczące niedokręconego wahacza)
Z wad:
-lekki nie jest,
- wahacz mało sztywny bocznie (ale można to trochę poprawić dając oś z nakrętkami, albo znaczniej - kupując piastę na oś sztywną 12mm i rozpiłowując haki jak w ramkach na obecny rok)
raczej nie.
po 1 wahacz się sypie jak się jest bezmózgiem i nie dokręci śrub, bo mogą być niedokręcone
po 2 aby sie sypnął KS ponownie trzeba się wykazać niską inteligencją i skakać z kompresja (niebieskie pokrętło zawsze max na + i NIGDY nic nie ruszać a można na nim jeździć wymieniając wcześniej sprężynę na coś pod swoja wagę)
no i kross też ma dobrą gwarancję (2 latka) a można było kupić na allegro nowe ramy z gwarancja za 600zł. Oczywiście gwara jest też na damper i nawet jak ktoś go popsuje z własnej winy (bo kompresja nie służy do jazdy w terenie) to i tak wymieniają.
Jak dla mnie sign jest bardzo fajnym fulem jak za taką śmieszna cenę. Nie słyszałem też aby komukolwiek pękł (a o zepsuciach to jedynie te dotyczące niedokręconego wahacza)
Z wad:
-lekki nie jest,
- wahacz mało sztywny bocznie (ale można to trochę poprawić dając oś z nakrętkami, albo znaczniej - kupując piastę na oś sztywną 12mm i rozpiłowując haki jak w ramkach na obecny rok)
twoje wypowiedzi mnie powalają m.in ta odpowiednia geo jest wtedy gdy jest ścięty?a moze wtedy gdy ma odjechany amor i długi tylny trójkąt? heh nie wiem o co kaman za bardzo ale okfiteg pisze:06 odpada, za drogi... Lecz ten Kross jak się patrzy ma geometrie do skoków, jest ścięty odpowiednio...A jak słyszę, że model 05 jest łamliwy no to coraz bardziej jestem na krossa zdecydowany, poza tym ma świetny wygląd
jeśli chcesz iść bardziej w fr to kup sobie fulla ten kross wcale taki kijowy nie jest jaki piszą, spokojnie na tym ludzie napieprzają duże dropiska i gapy :) a ten pitbul to bardziej taka "racengowa" rama na jakiś 4crosik czy dualik :)
sprecyzuj co chcesz KONKRETNIE robić i w tym kierunku składaj swój sprzęt
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości