Problem z fox 40
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10.01.2006 16:09:15
- Lokalizacja: Bielsko/Denver, USA
- Kontakt:
Problem z fox 40
Witam, mam problem z tym amorkiem. Regulacja odbicia nie działa na pierwszą część skoku, tzn jak zamknę regulacje to pierwsza część skoku dalej wraca tak jak by chciała wylecieć w kosmos, a jak ugnę amorek więcej to działa prawidłowo. Acha i olej rzyga z strony kartridża z uszczelek. Zadzwoniłem do foxa i oni powiedzieli, że prawdopodobnie powietrze dostało się do cartridza, i trzeba wymienić w nim olej, cena - 120 dolarów czyli tyle ile za nowy kartridz. A propo ten kartridz był wymieniany 8 miesięcy temu przez nich, ale gwarancja na niego jest tylko 3 miesiące (śmiech na sali). Ogólnie co myślałem wcześniej to, że podczas ostatnich zawodów myłem go wodą z wężą pod dużym strumieniem i psikałem trochę po uszczelakch i może woda do sysytemu się dosała, ale tylko takie moje gdybanie.
Ogólnie o co mi chodzi, czy wie ktoś jak to naprawić bez wysyłki do foxa ?? Wiem, że jest to zamknięty kartridz no i potrzeba do niego specialne klucze, ale o to się nie martwie bo jakoś je załatwie.
Dzięki serdeczna za każdą wypowiedź co pomoże.
Pozdrawiam
Ogólnie o co mi chodzi, czy wie ktoś jak to naprawić bez wysyłki do foxa ?? Wiem, że jest to zamknięty kartridz no i potrzeba do niego specialne klucze, ale o to się nie martwie bo jakoś je załatwie.
Dzięki serdeczna za każdą wypowiedź co pomoże.
Pozdrawiam
a kiedy byl serwisowany ostatni raz ? podczas tej wymiany ? 3 miechy a nie 12 heh zasrane usa , mozliwe ze cos zjebali , nie zaplacilm bym 500 za sam serwis zdzierstwo , generalnie jesli chcesz rozbierz go sam ale jesli nie masz zadnej wpray to moze poszukaj kogos kto seriwsue amory , bedziesz wiedzial jakie to klucze potrzeba do kardrdza mozliwe ze wcale nie jakies specjalne
www.mm-foto.pl
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10.01.2006 16:09:15
- Lokalizacja: Bielsko/Denver, USA
- Kontakt:
zapis - kur.wa mać no comment przeczytaj co konex napisał.
Korean_Boy - Problem z tym jest taki, że to jest zamknięty tłumnik/cartridz i olej tam nie ma prawa uciekać, jak cartridz nie jest uszkodzony, a na 99 proc nie jest uszkodzony, olej wycieka z kąpieli olejowej w której ten tłumik siedzi (co mnie bardzo dziwi, bo olej wymieniałem 80h jazdy temu,a fox zaleca co 200h)
Prawdopodobnie to jest co ten kolo powiedział w foxie, powietrze dostało do tłumika i tyle, więc w początkowej fazie skoku zamiast oleju to przepływa powietrze
Dzięki serdeczne za wszystkie odpowiedzi, ogólnie jest to przestroga aby nie pakować kasy w amory z zamkniętymi tłumikami, bo jak coś się zje*** to trzeba wymieniać cały tłumik, naprawie tego foxa, sprzedam i kupie używane 888, to brzmi rozsądnie dla mnie :)
wookie85 - możesz mieć całkowitą racje z tymi kluczami, ogólnie pracowałem w serwisie i mam jakąś tam wiedzę, i z tą gwarą też masz racje, to jest paranoją, żeby fox dawał 3 miesiące na swój serwis, ogólnie fox stracił wszystko w moich oczach i ich przednie amory wypadają z gry, w końcu ile można się pie**** z nimi ;/ , niby mają przeprojektować cały tłumik na 2008 bo się podobno non stop psują, ale jak znowu wsadzą jakieś zamknięte gó***, to naprawdę zrobią popis roku ;/
Jeszcze raz dzięki za wszystkie wskazówki :)
Pozdrawiam
Korean_Boy - Problem z tym jest taki, że to jest zamknięty tłumnik/cartridz i olej tam nie ma prawa uciekać, jak cartridz nie jest uszkodzony, a na 99 proc nie jest uszkodzony, olej wycieka z kąpieli olejowej w której ten tłumik siedzi (co mnie bardzo dziwi, bo olej wymieniałem 80h jazdy temu,a fox zaleca co 200h)
Prawdopodobnie to jest co ten kolo powiedział w foxie, powietrze dostało do tłumika i tyle, więc w początkowej fazie skoku zamiast oleju to przepływa powietrze
Dzięki serdeczne za wszystkie odpowiedzi, ogólnie jest to przestroga aby nie pakować kasy w amory z zamkniętymi tłumikami, bo jak coś się zje*** to trzeba wymieniać cały tłumik, naprawie tego foxa, sprzedam i kupie używane 888, to brzmi rozsądnie dla mnie :)
wookie85 - możesz mieć całkowitą racje z tymi kluczami, ogólnie pracowałem w serwisie i mam jakąś tam wiedzę, i z tą gwarą też masz racje, to jest paranoją, żeby fox dawał 3 miesiące na swój serwis, ogólnie fox stracił wszystko w moich oczach i ich przednie amory wypadają z gry, w końcu ile można się pie**** z nimi ;/ , niby mają przeprojektować cały tłumik na 2008 bo się podobno non stop psują, ale jak znowu wsadzą jakieś zamknięte gó***, to naprawdę zrobią popis roku ;/
Jeszcze raz dzięki za wszystkie wskazówki :)
Pozdrawiam
http://service.foxracingshox.com/consum ... /40RC2.htm
moze to jakos ci pomoze, wydaje mi sie ze pokazuja tam jak rozebrac ten tłumik
moze to jakos ci pomoze, wydaje mi sie ze pokazuja tam jak rozebrac ten tłumik
www.gkkg.pl
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10.01.2006 16:09:15
- Lokalizacja: Bielsko/Denver, USA
- Kontakt:
thomson - wielkie dzięki :D :D :D , jak przyjade to masz wielkie piwo odemnie i jakąś skromną flaszke :) , jeszcze raz wielkie dzięki, najśmieszniejsze jest to, że praktycznie od strony głównej foxa nie da się dojść do tej stronki + piszą nawet w manualu, że nie wolno rozbierać tłumika, co za ku*** polityka tej firmy, zrobią manuala do kompletnej przebudowy dampera i nawet jej nie umieszczą na stronie dzie każdy może znaleść.
Jozanpiotrex - Dzięki wielkie też za info, skontaktuje się z nim może jeszcze jest w stanie załatwić jakieś tłumiki do 40
Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc, :D
Pozdrawiam
Jozanpiotrex - Dzięki wielkie też za info, skontaktuje się z nim może jeszcze jest w stanie załatwić jakieś tłumiki do 40
Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc, :D
Pozdrawiam
Spectrum90 heh trzymam za słowo ;)
faktycznie ze strony foxa nie da się wejść na te instrukcje dlatego mysle ze warto zapamietac ten adres http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm
sa tam tez instrukcje do innych foxów
faktycznie ze strony foxa nie da się wejść na te instrukcje dlatego mysle ze warto zapamietac ten adres http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm
sa tam tez instrukcje do innych foxów
www.gkkg.pl
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10.01.2006 16:09:15
- Lokalizacja: Bielsko/Denver, USA
- Kontakt:
spectrum90 przeczytaj sobie to:
http://www.peterverdonedesigns.com/bikesuspension.htm
i dobierz z tego co innego:
http://www.peterverdonedesigns.com/lowspeed.htm
http://www.peterverdonedesigns.com/bikesuspension.htm
i dobierz z tego co innego:
http://www.peterverdonedesigns.com/lowspeed.htm
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
nie wiem co ci konkretnie wymieniali,ale caly nowy cartrige kosztuje blisko 1500 do rc2 i okolo 1200 rc ...to pierwsza sprawa- druga to gwarancja..-ja po wymianie tlumika dostalem 2 lata gwary,mam na to papiery--a co do rozkrecania tlumika-to w instrukcji foxa napisano ze jest to element nierozbieralny,kwalifikujacy sie do wymiany--tez sie zdziwilem jak po rozebraniu amora koles nie chcial mi go zlozyc ,dopuki nie dostarczono nowego tlumika...---nie zmienia to faktu ze w warszawskim foksie pracuje zmanierowany pedzio---ktory zabil mnie tekstem..
NASZYMI KLIENTAMI SA PRAWNICY I LEKARZE-JAK CIE NIE STAC,TO SPRZEDAJ I KUP COS TANSZEGO ---
NASZYMI KLIENTAMI SA PRAWNICY I LEKARZE-JAK CIE NIE STAC,TO SPRZEDAJ I KUP COS TANSZEGO ---
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości