5th JAK ZALAC NOWY OIL?

mantel85
Posty: 53
Rejestracja: 16.11.2005 23:20:02
Lokalizacja: ZABRZE
Kontakt:

5th JAK ZALAC NOWY OIL?

Post autor: mantel85 »

Witam! Jak dolac oleju do 5th serwis odpada(280pln). Potrzebuje dokladnych instrukcji i sensownych odpowiedzi a nie jakies tam o du-pie marynie.
DIRT\____o?'o__/J\__/U\__/M\__/P\_________("(".(",))
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Jak zauwazyles, Chilecki bierze za serwis 280 zl. Biorac pod uwage jego polityke cenowa (czyli generalnie bardzo uczciwe ceny), raczej nie jest to duzo, biorac pod uwage zlozonosc tego dampera... O ile mi wiadomo, przeserwisowanie tego dampera jest bez odpowiednich urzadzen co najmniej trudne (o ile nie niemozliwe).
Karol85
Posty: 1159
Rejestracja: 19.04.2004 12:53:37
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: Karol85 »

bodajże w najnowszym bike action jest artykuł poświęcony serwisowaniu amorka tylko tam jest fox ale mysle ze duzych roznic nie bedzie.
Dedal dał mi marzenia, powiedział jutro będzie wiatr...
Liwcio
Posty: 690
Rejestracja: 16.09.2005 23:13:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Liwcio »

Karol85 pisze:bodajże w najnowszym bike action jest artykuł poświęcony serwisowaniu amorka tylko tam jest fox ale mysle ze duzych roznic nie bedzie.
zdziwiłbyś się, 5th to możesz servisowac na bazie swingera spv 6 way, ale napewno nie na fox-ie

ja osobiście sam bym się za to nie brał w takim damperze, może jednak warto te 280zł wydać i mieć pewność, że będzie pracował tak jak należy
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
Furmek
Posty: 899
Rejestracja: 19.04.2004 10:45:02
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Furmek »

> 5th to możesz servisowac na bazie swingera spv 6 way

No i na stronie manitou sa dokladne instrukcje (z fotkami) krok po kroku jak to zrobic.
mantel85 mozesz zassac i zobaczyc czy podolasz i czy ci narzedzi niebraknie
IMHO - zadna tam kosmiczna technologia
puchatek88
Posty: 303
Rejestracja: 24.11.2004 20:42:05
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: puchatek88 »

szczerze powiedziawszy to ten damper jakis mega zlozonie trudny nie jest do przeserwisowania robi sie to podobnie jak z dhxem tyle ze nie wykreca sie zbiorniczka wyrownawczego z powietrzem tylko spuszcza z niego powietrze i wszsytkie regulacje takze wykreca. w przypadku gdy wykrecisz zbiorniczke z powietrzem to zerwie sie taki o ring ktory nie wiem po co tam jest bo i tak powietrze raczej nie wywali tego damper z gwintu a tak to mozna lepiej go sobie wyregulowac.
ja mojego 5th elementa przeserwisowalem na bazie wlasnei foxa, jedyna rzecz ktora musisz miec procz tej instrukcji, wyczucia i w miare inteligencji by pokojarzyc fakty i odpowiednio pod ten damper przeksztalcic instrukcje dhxa to jeszce bardzo rzadki olej 2.5W albo i zadszy...
www.dhslaves.com - Downhill Slaves Rzeszów
http://tiny.pl/77n7 <- na sell
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

kazdy serwis ktory robi maniciaka..zrobi tex 5th...w wawie kosztuje to max 120pln
daro123
Posty: 19
Rejestracja: 08.06.2007 19:50:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: daro123 »

Idź z tym do jakiegoś dobrego serwisu
------------> www.SasoRTeaM.cba.pl <-----------
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

A tak BTW, pewnie powiecie, ze sie czepiam i robie OT, ale to w koncu DH-Zone! :D

Wiec: "5th JAK ZALAC NOWY OIL?". Po jakiemu to jest? Jestes Amerykaninem, ktory dopiero uczy sie polskiego (to by tlumaczylo ten tragiczny zlepek slow)?
Furmek
Posty: 899
Rejestracja: 19.04.2004 10:45:02
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Furmek »

Wooyek pisze:Wiec: "5th JAK ZALAC NOWY OIL?". Po jakiemu to jest? Jestes Amerykaninem
Odezwal sie Wooyek ;)

w sumie ciekawie to wyszlo ;)
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

5th jest w miare prosty. Trzeba tylko uwaznie patrzec, co od czego odkrecic. Przy okazji proponuje jedna z blaszek zaworu tlumienia wladowac pomiedzy zawor SPV a ruchoma membrane. Dzieki temu zawor nie bedzie domykany, co sprawi, ze damper bedzie bardziej czuly na male nierownosci, ale za to nie bedzie bujal, skutecznie ograniczajac ruch tlumika. To sie nazywa w serwisach 5tha "platform tuning" czy jakos tak.
www.foesracing.com
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

ReplaY pisze: . Dzieki temu zawor nie bedzie domykany, co sprawi, ze damper bedzie bardziej czuly na male nierownosci, ale za to nie bedzie bujal, skutecznie ograniczajac ruch tlumika. To sie nazywa w serwisach 5tha "platform tuning" czy jakos tak.
jak to nie bedzie bujal ? przeciez on nie buja :) co masz na mysli ? daj jakiegos linka o tym tuningu jak masz :)
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Re: 5th JAK ZALAC NOWY OIL?

Post autor: topick »

mantel85 pisze:Witam! Jak dolac oleju do 5th serwis odpada(280pln). Potrzebuje dokladnych instrukcji i sensownych odpowiedzi a nie jakies tam o du-pie marynie.
to pewnie z tzw odbudowa dampera tj wymiana uszczelek i innych elementow.
ReplaY
Posty: 373
Rejestracja: 15.11.2006 15:07:48
Kontakt:

Post autor: ReplaY »

topick, nie buja ale niektorym to bardzo przeszkadza. Np. w VPP platforma nie musi byc tak mocno ustawiona, jak do jednozawiasow. Duzo by opowiadac. Zajrzyj w damper i przyjrzyj sie uwaznie, jak dziala SPV/PDC.
www.foesracing.com
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość