ramka z dobrym geo
ramka z dobrym geo
Witam, szukam dobrej ramy z krótkim tylnym trójkątem. Chciałbym żeby cena ramy mieściła się w granicach do 500 max! Mam zamiar zakupić na wiosnę 2 półkę i żeby to ze sobą grało. Zależy mi na zwinności ramki i trochę na jej wadze. Pomóżcie znaleźć odpowiednią dość tanią ramkę (może być używana oczywiście ;])
Sprzedam Kask 661 Dirt Lid (orzech), mało używany - 65 zł
-
- Posty: 265
- Rejestracja: 30.10.2006 15:57:32
- Lokalizacja: SC
- Kontakt:
bronek1301 mam te rame od poczatku sezonu lekko niemiała wcale i niema zadnych pekniec. A róznią sie one wytrzymałoscią 1 jest najmniej wytrzymała 2 i 3 to takie same pancerne czołgi (jednemu kolesiowi pekł junior a rama cała!). A 4 projektanci skopali rama ma całkiem inny tylny trójkąt i ma mniejsze wzmocnienia poprosty chcieli zmniejszyc wage i im niepykło. owszem jak wpakujesz do niej monstera to po pewnym czasie peknie ale z 888 czy juniorem to sprzet nie do połamania. ja mam 3.0 i bede ta rame kazdemu polecał!
pozatym zajzyj do sprzetowni na opinie! w tej cenie inne ramy wymiekają
pozatym zajzyj do sprzetowni na opinie! w tej cenie inne ramy wymiekają
Bieliq
1.0
Najbardziej nie dorobiona wersja spawana jeszcze w Polsce. Kloc i nic więcej. Czasem tylny trójkąt był krzywo pospawany,
2.0
Rama spawany już gdzieś w Azji i jest porządnie zrobiona. Inna geometria i mniejsza waga. Jak najbardziej można kupować.
3.0
W 2.0 był mały problem z piwotami hamulca typu V. Przy 24" hamulec mógł zachaczać o mocowanie piwota do 26". Jeżeli używasz tarczówek to nie ma to żadnego znaczenia.
Kolejna różnica to kolorystyka.
4.0
Zmieniona geometria. Inny rozmiar ramy. Czy coś więcej, nie wiem.
Ogólnie rama godna polecenia do 3.0 (jak sprawuje się 4.0 nie wiem) . Jak najbardziej nadaje się do dwupółki z racji małego kąta główki (nie robi się chopper). Jak dla mnie jedyną jej wadą jest to, że nie wsadzisz większego blatu niż 38z.
1.0
Najbardziej nie dorobiona wersja spawana jeszcze w Polsce. Kloc i nic więcej. Czasem tylny trójkąt był krzywo pospawany,
2.0
Rama spawany już gdzieś w Azji i jest porządnie zrobiona. Inna geometria i mniejsza waga. Jak najbardziej można kupować.
3.0
W 2.0 był mały problem z piwotami hamulca typu V. Przy 24" hamulec mógł zachaczać o mocowanie piwota do 26". Jeżeli używasz tarczówek to nie ma to żadnego znaczenia.
Kolejna różnica to kolorystyka.
4.0
Zmieniona geometria. Inny rozmiar ramy. Czy coś więcej, nie wiem.
Ogólnie rama godna polecenia do 3.0 (jak sprawuje się 4.0 nie wiem) . Jak najbardziej nadaje się do dwupółki z racji małego kąta główki (nie robi się chopper). Jak dla mnie jedyną jej wadą jest to, że nie wsadzisz większego blatu niż 38z.
NS Bitch jeśli chciałbyś taniej to zanm patent.Ja zrobiłem tak:
Chciałem kupić suburbana ,ale 1100zł to w ch** hajsu.Wiec mam znajomego ktory ma własną firme (sklep z czesciami samochodowymi).Zadzwonił do dystrybutora ns na polske czyli 7anna i zamówił na sklep po cenie hurtowej o ile dobrze pamiętam zapłaciłem za nówke sub'a 800zł ,wiec sądze ze bich poszedł by za te 500-600zł.Tylko czekałem ponad miesiąc ,ale sie opłacało.
Chciałem kupić suburbana ,ale 1100zł to w ch** hajsu.Wiec mam znajomego ktory ma własną firme (sklep z czesciami samochodowymi).Zadzwonił do dystrybutora ns na polske czyli 7anna i zamówił na sklep po cenie hurtowej o ile dobrze pamiętam zapłaciłem za nówke sub'a 800zł ,wiec sądze ze bich poszedł by za te 500-600zł.Tylko czekałem ponad miesiąc ,ale sie opłacało.
Nie dajcie się grawitacji :P
nie no raczej v'ek nie będe zakładał więc 2.0 tez mi odpowiada.Xxsin pisze:Bieliq
1.0
Najbardziej nie dorobiona wersja spawana jeszcze w Polsce. Kloc i nic więcej. Czasem tylny trójkąt był krzywo pospawany,
2.0
Rama spawany już gdzieś w Azji i jest porządnie zrobiona. Inna geometria i mniejsza waga. Jak najbardziej można kupować.
3.0
W 2.0 był mały problem z piwotami hamulca typu V. Przy 24" hamulec mógł zachaczać o mocowanie piwota do 26". Jeżeli używasz tarczówek to nie ma to żadnego znaczenia.
Kolejna różnica to kolorystyka.
4.0
Zmieniona geometria. Inny rozmiar ramy. Czy coś więcej, nie wiem.
Ogólnie rama godna polecenia do 3.0 (jak sprawuje się 4.0 nie wiem) . Jak najbardziej nadaje się do dwupółki z racji małego kąta główki (nie robi się chopper). Jak dla mnie jedyną jej wadą jest to, że nie wsadzisz większego blatu niż 38z.
Hmmm... myślałem też nad pitbulem ... ale wciąż nie jestem przekonany
Sprzedam Kask 661 Dirt Lid (orzech), mało używany - 65 zł
Bieliq
Dla mnie pitbull miałby sens gdybyś musiał daleko dojeżdżać na trasę. Na Dm jest ciężej z racji małego rozmiaru ramy (12"), chociaż z większą sztycą nie ma żadnego problemu. Miałem botrangera i dało się nawet nogę wyprostować.
Pitbull jest też bardziej stabilny przy zjeździe, Dm jest bardziej nerwowy, ale dla mnie to akurat zaleta (jest bardziej "skrętny").
Druga sprawa, jestem pewien, że DS więcej przetrzyma :)
Dla mnie pitbull miałby sens gdybyś musiał daleko dojeżdżać na trasę. Na Dm jest ciężej z racji małego rozmiaru ramy (12"), chociaż z większą sztycą nie ma żadnego problemu. Miałem botrangera i dało się nawet nogę wyprostować.
Pitbull jest też bardziej stabilny przy zjeździe, Dm jest bardziej nerwowy, ale dla mnie to akurat zaleta (jest bardziej "skrętny").
Druga sprawa, jestem pewien, że DS więcej przetrzyma :)
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 10.08.2007 21:02:42
- Lokalizacja: Bialystok
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość