Nixon Elite RTWD 130-160
1. Nie miałeś kontaktu z Nixonem >2006 to zamknij pape
2. O wytrzymałość się nie martw ja mam zrobionego Elite na 100 i używam w street/dirt już prawie rok! Kurfa człowieku bikerman kur.wa mać nie ma róznicy w wytrzymałości pomiedzy Nixonem a Shermanem:/
3. Nixon Elite niedość, że posiada TPC+ to jest to nowa odmiana TPC+ nazywająca się CTPC+ czyli wszystkie elementy są w zamknietej rozbieralnej rurze. Przez to te CTPC+ jest znacznie bardziej czułe i ma dużo większy zakres regulacji!
4. Przy wadze 62kg będzie ok!
5. Intrinsic jest tylko w najwyższych modelach Nixona! w Elite jest CTPC+
2. O wytrzymałość się nie martw ja mam zrobionego Elite na 100 i używam w street/dirt już prawie rok! Kurfa człowieku bikerman kur.wa mać nie ma róznicy w wytrzymałości pomiedzy Nixonem a Shermanem:/
3. Nixon Elite niedość, że posiada TPC+ to jest to nowa odmiana TPC+ nazywająca się CTPC+ czyli wszystkie elementy są w zamknietej rozbieralnej rurze. Przez to te CTPC+ jest znacznie bardziej czułe i ma dużo większy zakres regulacji!
4. Przy wadze 62kg będzie ok!
5. Intrinsic jest tylko w najwyższych modelach Nixona! w Elite jest CTPC+
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
No więc teraz moge napisać więcej o Nixonie Elite 130-160 2007. Dotarł do mnie w piątek i pierwsze wrażenie było takie: lekki i miękki. Nie bardzo podobają mi się jego golenie górne, bo są na nich jakieś skazy - niby nic, ale jednak czuć gdy przejedzie się paznokciem. Były problemy z ośką, bo nie dała się ścisnąć tym zaciskiem i całość była okropnie wiotka! Z ośką sobie poradziłem, a na resztę jest 2 lata gwarancji więc nie będę się przejmował.
W piątek zdążyłem tylko chwilkę na nim pojeździć, w sobotę lało ale już w niedzielę sprawdziłem co potrafi ten sztuciec. Jest bardzo miękki i przy tłumieniu kompresji ustawionym na minimum dobijam go jak zamachnę się całym ciałem (ważę 62kg). Po zwiększeniu tłumienia kompresji jest już dużo trudniej go dobić. Wydaje mi się, że jego tłumienie kompresji zaczyna działać dopiero od połowy skoku - to chyba bardzo sensowne i nie upośledza pracy na małych nierównościach.
Amorek do enduro nadaje się jak najbardziej, ale przy trochę większych skokach może być problem (jest na nim żółta naklejka z napisem: ALL MOUNTAIN ONLY). Rewelacyjnie wybiera małe nierówności, jest bardzo komfortowy i płynność pracy jest na bardzo wysokim poziomie. Dla mnie szczególnie zauważalna jest jego liniowa praca, bo wcześniej jeździłem na powietrznym Piku.
Amorka założyłem do ramy Azonic Saber. Na amorze RS Pike kąt główki był 69st. Nixon na maksymalnym skoku podniósł trochę bardziej główkę ramy i kąt na pewno jest trochę mniejszy. Na większych podjazdach zmniejszam skok, bo czasem trudno utrzymać przednie koło przy glebie.
Nixon byłby o wiele bardziej wszechstronny, gdyby można go było utwardzić powietrzem, tak jak Marcoka Allmountaina czy Dirtjumpera, ale nie mozna mieć wszystkiego. Do cięższych zabaw jest Travis Single.
Jestem zadowolony z zakupu, ale małym niesmaczkiem są te golenie górne i niedopasowane mocowanie ośki. W tej klasie sprzętu to torchę porażka. Zobaczymy co powiedzą przy pierwszym przeglądzie za miesiąc.
W piątek zdążyłem tylko chwilkę na nim pojeździć, w sobotę lało ale już w niedzielę sprawdziłem co potrafi ten sztuciec. Jest bardzo miękki i przy tłumieniu kompresji ustawionym na minimum dobijam go jak zamachnę się całym ciałem (ważę 62kg). Po zwiększeniu tłumienia kompresji jest już dużo trudniej go dobić. Wydaje mi się, że jego tłumienie kompresji zaczyna działać dopiero od połowy skoku - to chyba bardzo sensowne i nie upośledza pracy na małych nierównościach.
Amorek do enduro nadaje się jak najbardziej, ale przy trochę większych skokach może być problem (jest na nim żółta naklejka z napisem: ALL MOUNTAIN ONLY). Rewelacyjnie wybiera małe nierówności, jest bardzo komfortowy i płynność pracy jest na bardzo wysokim poziomie. Dla mnie szczególnie zauważalna jest jego liniowa praca, bo wcześniej jeździłem na powietrznym Piku.
Amorka założyłem do ramy Azonic Saber. Na amorze RS Pike kąt główki był 69st. Nixon na maksymalnym skoku podniósł trochę bardziej główkę ramy i kąt na pewno jest trochę mniejszy. Na większych podjazdach zmniejszam skok, bo czasem trudno utrzymać przednie koło przy glebie.
Nixon byłby o wiele bardziej wszechstronny, gdyby można go było utwardzić powietrzem, tak jak Marcoka Allmountaina czy Dirtjumpera, ale nie mozna mieć wszystkiego. Do cięższych zabaw jest Travis Single.
Jestem zadowolony z zakupu, ale małym niesmaczkiem są te golenie górne i niedopasowane mocowanie ośki. W tej klasie sprzętu to torchę porażka. Zobaczymy co powiedzą przy pierwszym przeglądzie za miesiąc.
wookie85, są powietrzne i to w dodatku z lepszym tłumikiem
http://www.manitou.com.pl/product.php?id=1&uid=13
ale ja jednak wolałem mieć możliwość zmniejszenia skoku
http://www.manitou.com.pl/product.php?id=1&uid=13
ale ja jednak wolałem mieć możliwość zmniejszenia skoku
ablee czy ty kiedykolwiek miałeś ten widelec w ręku albo co lepsze go serwisowałeś??(Nixon Elite 06,07)!!!
1. http://www.hbsuspension.com/items.asp?d ... itemid=125 co tam jest kur.wa mać ****** napisane cartridge TPC Plus (skrót to analogicznie CTPC+)
2.http://www.hbsuspension.com/serviceguides.asp w 1 okienku wybramy Forks w 2 okienku Nixon w 3 okienku 2007 i sciągamy instrukcje serwisową.
Przejrzyj ją sobie dokładnie kur.wa to zobaczysz, że raz, że jest taki tłumik a dwa zobaczysz różnicę między zwykłym TPC/TPc+(albo i nie bo pewnie to też tylko z opowiadan znasz).
I na 2 raz jak coś napiszesz to się kurw.a zastanów bo nie masz o tym pojęcia i do kogos udeżysz!
1. http://www.hbsuspension.com/items.asp?d ... itemid=125 co tam jest kur.wa mać ****** napisane cartridge TPC Plus (skrót to analogicznie CTPC+)
2.http://www.hbsuspension.com/serviceguides.asp w 1 okienku wybramy Forks w 2 okienku Nixon w 3 okienku 2007 i sciągamy instrukcje serwisową.
Przejrzyj ją sobie dokładnie kur.wa to zobaczysz, że raz, że jest taki tłumik a dwa zobaczysz różnicę między zwykłym TPC/TPc+(albo i nie bo pewnie to też tylko z opowiadan znasz).
I na 2 raz jak coś napiszesz to się kurw.a zastanów bo nie masz o tym pojęcia i do kogos udeżysz!
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
lol dobre ale jest TYLKO TPC , TPC+ a C od cardrige sie nie dodaje :> i nie ma CTPC itpCzarnuch pisze:1. http://www.hbsuspension.com/items.asp?d ... itemid=125 co tam jest kur.wa mać ****** napisane cartridge TPC Plus (skrót to analogicznie CTPC+)
www.mm-foto.pl
Pytam jeszcze RAZ przejrzałeś SERWISÓWKE. A może inaczej rozbierałeś np. starego Shermana/Blacka/Nioxna<2005 z normalnym TPC/TPC+ bo jeśli dla ciebie tłumiki umieszczone bezpośrednio w goleni to jest to samo co tłumiki umieszczone w kartridzu który jest dopiero umieszczony w goleni to brak mi słów!
Reszta na priv bo nie mam zamiaru się publicznie obrażać.
Reszta na priv bo nie mam zamiaru się publicznie obrażać.
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
http://www.MegaShare.com/275881 masz tą pojedyńczą strone z serwisówki, żebyś sie szukaniem nie zmęczył!
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości