Nixon Elite RTWD 130-160

Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

1. Nie miałeś kontaktu z Nixonem >2006 to zamknij pape
2. O wytrzymałość się nie martw ja mam zrobionego Elite na 100 i używam w street/dirt już prawie rok! Kurfa człowieku bikerman kur.wa mać nie ma róznicy w wytrzymałości pomiedzy Nixonem a Shermanem:/
3. Nixon Elite niedość, że posiada TPC+ to jest to nowa odmiana TPC+ nazywająca się CTPC+ czyli wszystkie elementy są w zamknietej rozbieralnej rurze. Przez to te CTPC+ jest znacznie bardziej czułe i ma dużo większy zakres regulacji!

4. Przy wadze 62kg będzie ok!

5. Intrinsic jest tylko w najwyższych modelach Nixona! w Elite jest CTPC+
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
dhman
Posty: 50
Rejestracja: 23.10.2006 20:41:04
Kontakt:

Post autor: dhman »

sory za oft ale czy wie ktos mzoe jak jest z wytrzymaloscia nixona elite 2005 ?? jak sie sprawuje we fr i lekkim dh ??
Freeride to potega,Downhill to podstawa
cynamon
Posty: 50
Rejestracja: 27.06.2005 20:43:01
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: cynamon »

No więc teraz moge napisać więcej o Nixonie Elite 130-160 2007. Dotarł do mnie w piątek i pierwsze wrażenie było takie: lekki i miękki. Nie bardzo podobają mi się jego golenie górne, bo są na nich jakieś skazy - niby nic, ale jednak czuć gdy przejedzie się paznokciem. Były problemy z ośką, bo nie dała się ścisnąć tym zaciskiem i całość była okropnie wiotka! Z ośką sobie poradziłem, a na resztę jest 2 lata gwarancji więc nie będę się przejmował.
W piątek zdążyłem tylko chwilkę na nim pojeździć, w sobotę lało ale już w niedzielę sprawdziłem co potrafi ten sztuciec. Jest bardzo miękki i przy tłumieniu kompresji ustawionym na minimum dobijam go jak zamachnę się całym ciałem (ważę 62kg). Po zwiększeniu tłumienia kompresji jest już dużo trudniej go dobić. Wydaje mi się, że jego tłumienie kompresji zaczyna działać dopiero od połowy skoku - to chyba bardzo sensowne i nie upośledza pracy na małych nierównościach.
Amorek do enduro nadaje się jak najbardziej, ale przy trochę większych skokach może być problem (jest na nim żółta naklejka z napisem: ALL MOUNTAIN ONLY). Rewelacyjnie wybiera małe nierówności, jest bardzo komfortowy i płynność pracy jest na bardzo wysokim poziomie. Dla mnie szczególnie zauważalna jest jego liniowa praca, bo wcześniej jeździłem na powietrznym Piku.
Amorka założyłem do ramy Azonic Saber. Na amorze RS Pike kąt główki był 69st. Nixon na maksymalnym skoku podniósł trochę bardziej główkę ramy i kąt na pewno jest trochę mniejszy. Na większych podjazdach zmniejszam skok, bo czasem trudno utrzymać przednie koło przy glebie.
Nixon byłby o wiele bardziej wszechstronny, gdyby można go było utwardzić powietrzem, tak jak Marcoka Allmountaina czy Dirtjumpera, ale nie mozna mieć wszystkiego. Do cięższych zabaw jest Travis Single.
Jestem zadowolony z zakupu, ale małym niesmaczkiem są te golenie górne i niedopasowane mocowanie ośki. W tej klasie sprzętu to torchę porażka. Zobaczymy co powiedzą przy pierwszym przeglądzie za miesiąc.
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

ale chyba sa nixony powietrzne czy juz nie ?
www.mm-foto.pl
cynamon
Posty: 50
Rejestracja: 27.06.2005 20:43:01
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: cynamon »

wookie85, są powietrzne i to w dodatku z lepszym tłumikiem
http://www.manitou.com.pl/product.php?id=1&uid=13
ale ja jednak wolałem mieć możliwość zmniejszenia skoku
bikerman
Posty: 1485
Rejestracja: 02.05.2006 15:11:23
Lokalizacja: Blok Wschodni
Kontakt:

Post autor: bikerman »

Czarnuch k.u.r.w.a miałem 4 shermany i 1 nixona....więc wiem o czym mówie....
http://www.pinkbike.com/photo/2138053/ - Ride !
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

********** człowieku jak potłuczony, zresztą i tak ci nie przetłumacze lepiej się dowiedz jakie są róznice w goleniach od Shermana/Nixona?
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
ablee
Posty: 1157
Rejestracja: 16.11.2005 10:50:44
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: ablee »

cynamon jaka jest jego wysokość??
Mi się zajebiście praca tego tłumika podoba (TPC+), Tylko pomyśleć jak byłby on w dwóch goleniach... :roll:

Czarnuch nie istnieje taki tłumik jak CTPC+!!! Jest tylko tpc+ i nie pisz takich głupot!!! bo jest to żenujące i nudne!!!
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

ablee czy ty kiedykolwiek miałeś ten widelec w ręku albo co lepsze go serwisowałeś??(Nixon Elite 06,07)!!!

1. http://www.hbsuspension.com/items.asp?d ... itemid=125 co tam jest kur.wa mać ****** napisane cartridge TPC Plus (skrót to analogicznie CTPC+)

2.http://www.hbsuspension.com/serviceguides.asp w 1 okienku wybramy Forks w 2 okienku Nixon w 3 okienku 2007 i sciągamy instrukcje serwisową.

Przejrzyj ją sobie dokładnie kur.wa to zobaczysz, że raz, że jest taki tłumik a dwa zobaczysz różnicę między zwykłym TPC/TPc+(albo i nie bo pewnie to też tylko z opowiadan znasz).
I na 2 raz jak coś napiszesz to się kurw.a zastanów bo nie masz o tym pojęcia i do kogos udeżysz!
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
cynamon
Posty: 50
Rejestracja: 27.06.2005 20:43:01
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: cynamon »

ablee, Wysokość od podstawy misek sterów do osi to 54cm
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

Czarnuch pisze:1. http://www.hbsuspension.com/items.asp?d ... itemid=125 co tam jest kur.wa mać ****** napisane cartridge TPC Plus (skrót to analogicznie CTPC+)
lol dobre ale jest TYLKO TPC , TPC+ a C od cardrige sie nie dodaje :> i nie ma CTPC itp
www.mm-foto.pl
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

wookie85 widziałeś ten tłumik na żywo??!!
Zajrzyj do serwisówki jest tam jak w mordę strzelił użyty skrót CTPC+.

Zresztą co ja będe flaki sobie wypruwał!
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
ablee
Posty: 1157
Rejestracja: 16.11.2005 10:50:44
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: ablee »

Czarnuch hee nie widziałem nixona elite, ale za to widziałem travisa (bo go sobie mam) z tym tłumieniem i k... mać gosciu walisz w chu...
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

Pytam jeszcze RAZ przejrzałeś SERWISÓWKE. A może inaczej rozbierałeś np. starego Shermana/Blacka/Nioxna<2005 z normalnym TPC/TPC+ bo jeśli dla ciebie tłumiki umieszczone bezpośrednio w goleni to jest to samo co tłumiki umieszczone w kartridzu który jest dopiero umieszczony w goleni to brak mi słów!

Reszta na priv bo nie mam zamiaru się publicznie obrażać.
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

http://www.MegaShare.com/275881 masz tą pojedyńczą strone z serwisówki, żebyś sie szukaniem nie zmęczył!
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości