Motocross- jakie cześci uzywacie na rowerkach DH?
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 21.10.2007 19:49:29
- Kontakt:
Nasuwają im się kolejne pytania:
Czy nie ma problemów z przesprężynowaniem amorka np. Marzocchiego 300mm skoku golenie 50mm?
http://tinyurl.com/2z3c42
Zapewne zamawialiscie lżejsze i miększe sprężyny. A jak montowaliście piasty od DH pod amorki z mx? Tutaj prosiułbym o zdjęcia. Jakieś adaptery? Przeciez to innej szerokosci piasty. A moze jakies piasty od MX? tylko wtedy jak pletliście te koła pod DH? może zapletliście jedynie te 36 szprych a reszta dziur w piascie była pusta.
Z piastami czy to pod DH czy pod mx uzywacie też hamulców pod MX? wielkość samych tarcz zbytnio nie odbiega największe pod DH to 210mm a jeden model pod mx ma 270mm. Te pod mx sa nastawione na duże przeciążenia i zatrzymanie ponad 200 kg wagi z duzej prędkości ponad 100km/h takżenależaloby sprzętowo zmniejszyć przepływ płynu hamulcowego by umozliwić modulację dopiero w koncowej fazie przyciskania klamek hamulce powinny mieć moc motocrossowych. Tak jak to widze i prosze o jakieś filmiki z udizaoem waszych rowerów. Bardziej te techniczne by mnie interowały czyli jak pokonujecie z takimi szpejami trudnę wąskie i kręte ściezki na zjazdach międyz drzewami. A zdjęcia pomogłyby nam zorzumieć tajemnice montowannia też tych amorów skoro maja inne sterówki. A może macie jakies dziwne ramy na zamówienie?
Czy nie ma problemów z przesprężynowaniem amorka np. Marzocchiego 300mm skoku golenie 50mm?
http://tinyurl.com/2z3c42
Zapewne zamawialiscie lżejsze i miększe sprężyny. A jak montowaliście piasty od DH pod amorki z mx? Tutaj prosiułbym o zdjęcia. Jakieś adaptery? Przeciez to innej szerokosci piasty. A moze jakies piasty od MX? tylko wtedy jak pletliście te koła pod DH? może zapletliście jedynie te 36 szprych a reszta dziur w piascie była pusta.
Z piastami czy to pod DH czy pod mx uzywacie też hamulców pod MX? wielkość samych tarcz zbytnio nie odbiega największe pod DH to 210mm a jeden model pod mx ma 270mm. Te pod mx sa nastawione na duże przeciążenia i zatrzymanie ponad 200 kg wagi z duzej prędkości ponad 100km/h takżenależaloby sprzętowo zmniejszyć przepływ płynu hamulcowego by umozliwić modulację dopiero w koncowej fazie przyciskania klamek hamulce powinny mieć moc motocrossowych. Tak jak to widze i prosze o jakieś filmiki z udizaoem waszych rowerów. Bardziej te techniczne by mnie interowały czyli jak pokonujecie z takimi szpejami trudnę wąskie i kręte ściezki na zjazdach międyz drzewami. A zdjęcia pomogłyby nam zorzumieć tajemnice montowannia też tych amorów skoro maja inne sterówki. A może macie jakies dziwne ramy na zamówienie?
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 01.04.2005 01:44:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
taki skok to chyba z 10 lat temu miały , teraz to jest 295-300 przód i 315-320 tyłMaxDamageDA pisze:wiekszoszc mx 270/300
koła w motocyklach mają 36 szprychChuckNorris pisze:zapletliście jedynie te 36 szprych a reszta dziur w piascie była pusta.
przednia 260mm(240 honda, 250 yamaha) , tylna 220 (240 honda, 245 yamaha)ChuckNorris pisze:mx ma 270mm
power of diesel
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
ChuckNorris czy ty nie możesz zrozumieć że nikt normalny nie montuje sobie do roweru amora czy hamulców motocyklowych? Piszesz tak jakby to było powszechne i jakby połowa forum miała takie wynalazki. Może i ktoś tak faktycznie kombinuje ale to promilowe przypadki.
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
racja, chyba, ze uciska brak gotowki na normalny amortyzator, tak jak i mnie kiedys, stad takie 'glupie' pomysly przychodza. ale z hamulcami to juz przegiecie. moze lepiej od razu wyjac silnik z krosa i zalozyc rowerowy mechanizm korbowy?Chrabał pisze:ChuckNorris czy ty nie możesz zrozumieć że nikt normalny nie montuje sobie do roweru amora czy hamulców motocyklowych?
_________________
ChuckNorris Po pierwsze zaczne od tego ze amorek kupilem na allegro juz przerobiony, ale robilem mu kilka razy przeglad i wiem co tam siedzi:) A więc tak w jednej ladze jest sprezyna i otwarta kapiel olejowa a w 2 ladze jest sam olej dzieki ktoremu amorek nie dobija, oska z tego co sie orientuje zostala tylko zfrezowana na 20 mm i smialo wchodzi tam standardowa piasta, polki gorne nie byly dorabiane, gorna zostala tylko troche odchudzona poprzez wyciecie otworow i zostalo dorobione przejscie zebym mogl zalozyc normalny mostek. W amorku zostalo rowniez dospawane standardowe mocowanie hebla. A co do grubosci lag to gorne maja 38 mm a dolne 50mm. jedynym minusem tego amorka to to ze jest dosc niski jak na 180 mm skoku. A co do ogolnej jazdy na nim to tak; dirty odpadaja, gdyz nie wiem jakbym sie staral to zawsze mi dziobak wyjdzie :P (chyba ze to z mojej winy , brak techniki) ale co do dropow, schodow, manuali i ogolnie do wszystkiego nie zwiazanego z dirtami to jest idealny:D Tak jak juz ktos wspomnial rowerek na poczatku jest troche ciezko rozpedzic a to dlatego ze mam blat 42 z, natomiast gdy rowerek sie juz rozpedzi to nie daj boze zeby mi ktos wszedl pod kolo:P:P
ponizej zdjecie mojego roweru, wazy on z tym amorkiem cos okolo 26-27 kg wiec az takiej tragedii nie ma :P
http://www.iv.pl/view/62765.html
P.S. twarz zaslonilem gdyz nie jest ona nikomu do szczescia potrzebna :P:P:P
ponizej zdjecie mojego roweru, wazy on z tym amorkiem cos okolo 26-27 kg wiec az takiej tragedii nie ma :P
http://www.iv.pl/view/62765.html
P.S. twarz zaslonilem gdyz nie jest ona nikomu do szczescia potrzebna :P:P:P
Jest bardzo miękki tzn. byl :p aktualnie go zalalem 5 w i pracuje bardziej pod droperke no co do tlumienia to masz racje troche inaczej pracuje niz rowerowe, ale po ostatnim serwisie zmienilem sprezyne i zobaczymy jak to bedzie , wlasnie teraz go zalame 5w i jest troche twardy ale na przyszly sezon zaleje go 2.5 w i powinno byc idealnie.
Nie chodzi o to, że sie nie da tylko o to ile lepiej by ci sie jeździło przy normalnej wadze bikow z tą ramą.
Ogolnie tłumiki mogą być raczej problemem w pracy tam, nie sprężyny. O ile dropera sama w sobie nie wymaga magicznej pracy. Progresywny i dośc miekki i jest ok tylko zastanawia mnie ta progresywność bo przecież road biki nie potrzebują progresji. Nie dobije ci tego przy czymś mocnym? No i jak bedzie ci zależeć na speedzie to może i bedzie miekko ale bedzie gorzej wybierać i bedziesz tracić wiecej prędkości niż ktoś na normalnym amorze.
Ogolnie tłumiki mogą być raczej problemem w pracy tam, nie sprężyny. O ile dropera sama w sobie nie wymaga magicznej pracy. Progresywny i dośc miekki i jest ok tylko zastanawia mnie ta progresywność bo przecież road biki nie potrzebują progresji. Nie dobije ci tego przy czymś mocnym? No i jak bedzie ci zależeć na speedzie to może i bedzie miekko ale bedzie gorzej wybierać i bedziesz tracić wiecej prędkości niż ktoś na normalnym amorze.
http://allegro.pl/item260199658__super_ ... ator_.html
looknijcie...
looknijcie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości