
Hebel czy breakless ???
Hebel czy breakless ???
Siema nie jestem pewien czy w dircie i streecie lepiej jeździć z hamulcem czy bez. Próbowałem i tak i tak ale nie przekonałem się. Do streetu bardziej mi pasuje bez bo np: barcpina nie trzeba odkręcać ale za to w dircie nie moge wyhamować na koniec. Napiszcie wasze opinie. 

-
- Posty: 213
- Rejestracja: 01.07.2007 23:54:54
- Lokalizacja: W-wa / Piaseczno
- Kontakt:
tilk8 to stosuje się tylko w przypadku przedniego hamulca a nie tylniego....
a co do tematu to ja bym jeździł z hamulcem, a to że linka przeszkadza to co? jedna nie zaszkodzi. Za to z hamulcem czujesz się bezpieczniej nawet jak dojezdzasz gdzieś do hopy, ale w tej sprawie to tyle zdań ile osób. Jeden woli bez drugi z.
pzdr.
a co do tematu to ja bym jeździł z hamulcem, a to że linka przeszkadza to co? jedna nie zaszkodzi. Za to z hamulcem czujesz się bezpieczniej nawet jak dojezdzasz gdzieś do hopy, ale w tej sprawie to tyle zdań ile osób. Jeden woli bez drugi z.
pzdr.
http://tiny.pl/4dnn _Shiva+Bitch
http://tiny.pl/l7k9 , http://tiny.pl/4dkg _w akcji
http://tiny.pl/l7k9 , http://tiny.pl/4dkg _w akcji
ja proponuje rotor
nawet do mtb... troche rozpiłować i działa

SKRADZIONY!!! http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=55611 Dalej bez sprzętu 

ja polecam z hamplem jeździć,
bo większość moich kumpli co jeżdżą brejkles to mówią że jest większy lans i faza
a to takie pierdolenie, bo jak masz albo rotor , albo długi pancerz to barspiny można trzaskać,
a jak przyjdzie kiedyś glałtownie zahamować np, dziecko Ci wyskoczy z za zakrętu, albo cogorsza auto to masz lipe, a z hamplem jakoś się uratujesz,
a pozatym nie wierze że komuś przeszkadza bardzo zatrzymac się po tym barspinie i odkręcić spowrotem kiere
oczywiście, jakby był temat czy 2 hample czy 1 to oczywiście jestem za 1 z tyłu którego naprawde warto mieć
POLECAM HAMPLA pozdr
ps. apropo, to bb5 jest gorsze od mx2
wiec lepszy mx i rotor
bo większość moich kumpli co jeżdżą brejkles to mówią że jest większy lans i faza
a to takie pierdolenie, bo jak masz albo rotor , albo długi pancerz to barspiny można trzaskać,
a jak przyjdzie kiedyś glałtownie zahamować np, dziecko Ci wyskoczy z za zakrętu, albo cogorsza auto to masz lipe, a z hamplem jakoś się uratujesz,
a pozatym nie wierze że komuś przeszkadza bardzo zatrzymac się po tym barspinie i odkręcić spowrotem kiere
oczywiście, jakby był temat czy 2 hample czy 1 to oczywiście jestem za 1 z tyłu którego naprawde warto mieć
POLECAM HAMPLA pozdr
ps. apropo, to bb5 jest gorsze od mx2
wiec lepszy mx i rotor
Brakeless? Idiotyzm. Poza tym jak zlapia Cie niebiescy Panowie to kiepsko. Jesli juz tak przeszkadza Ci, ze jednego barspina musialbys krecic w jedna, a drugiego w druga strone to kup lepiej rotor.
Ciekawe 0.0 Chyba nikt kto jezdzil na jednym i na drugim tego nie potwierdzi. Ja jezdzilem i mx2 to crap. Ponoc juz mx1 jest lepszy.el_oguro pisze:ps. apropo, to bb5 jest gorsze od mx2
wiec lepszy mx i rotor
jazda bez hampla jest o wiele wydajniejsza ,płynniejsza bo nie masz oporów na tarczy ,kręcisz płynnie a nie na pytę a potem hamujesz bo ulica.
Jazda bez hampla jest dla ludzi z wyobraźnia (trzeba umieć przewidywać ).
Brak hamulca dodaje pewności siebie np. chcesz skoczyć baniakiem na wysoki murek z hamplem zahamujesz a bez musisz wskoczyć albo sie w ten murek wjebać.
Oczywiście jazda bez ma swoje minusy po lesie nie pojeździsz , z dużych górek nie pociśniesz...
Jeździłem z hamplem z 1,5 roku potem parę miesięcy bez potem znowu z ale jakoś 6 miesięcy zdjąłem i nie mam zamiaru zakładać przez najbliższy czasie.
Podsumowując jak sie jeździ na streecie to lepiej bez hampla ,w dercie tez mozna bez ( jeździłem ) , dh i mocne fr odpada ....
ps. bardzo wydajne jest hamowanie butami w nagłym przypadku ...
Jazda bez hampla jest dla ludzi z wyobraźnia (trzeba umieć przewidywać ).
Brak hamulca dodaje pewności siebie np. chcesz skoczyć baniakiem na wysoki murek z hamplem zahamujesz a bez musisz wskoczyć albo sie w ten murek wjebać.
Oczywiście jazda bez ma swoje minusy po lesie nie pojeździsz , z dużych górek nie pociśniesz...
Jeździłem z hamplem z 1,5 roku potem parę miesięcy bez potem znowu z ale jakoś 6 miesięcy zdjąłem i nie mam zamiaru zakładać przez najbliższy czasie.
Podsumowując jak sie jeździ na streecie to lepiej bez hampla ,w dercie tez mozna bez ( jeździłem ) , dh i mocne fr odpada ....
ps. bardzo wydajne jest hamowanie butami w nagłym przypadku ...
http://bobpl.pinkbike.com/
dokladnie, jesli robisz barspina z bunnego w streecie to przeciez po cholere sie zatrzymywac skoro mozna bo normalnie na ziemi odkrecic w druga strone? nie rozumiem jak mozna robic bunny barspin chocby w jedna strone a na plaskim nie umiec w obie, na hopie tak samo, jesli robisz barspina w obojetnie jaka strone to przeciez nie masz pancerza 10 cm zeby od razu sie koło blokowało, doskoczysz do konca wszystkich hop i tez sobie odkrecisz na ziemi, ehh... a jesli nie chcesz miec ograniczenia ze strony pancerza + krecic spiny non stop to rotor i tyle.
a co do tego czy mx2 jest lepszy od bb5 to racja, mialem na mysli bb7, blad na klawiaturze, ale mx1 jakos mi nie pasi, ale to juz poza tematem
a co do tego czy mx2 jest lepszy od bb5 to racja, mialem na mysli bb7, blad na klawiaturze, ale mx1 jakos mi nie pasi, ale to juz poza tematem
gg# 3594350
[s] 2 x koła 24 !!
http://tiny.pl/ddt3
[s] 2 x koła 24 !!
http://tiny.pl/ddt3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości