NORCO SNOW
NORCO SNOW
witam
nie pisze dzisiaj ze sie chwale swoim nowym nabytkiem bo znów sie ktoś będzie przypulta. obiecałem że dam foty jak zrobię wiec daje.
http://www.pinkbike.com/photo/1639833/
http://www.pinkbike.com/photo/1639834/
http://www.pinkbike.com/photo/1639836/
http://www.pinkbike.com/photo/1639838/
"BOBIKA" zrobiłem z tego co miałem w domu. czyli rower, trochę blachy, pare rurek ( jedna z PCV), stare narty i stara dętka. była mi potrzebna tylko pomoc ze strony tokarza. wszystko pospawałem i poskręcałem do kupy i taki jest tego efekt. wszystko kosztowało ok 80 pln (piękny pomarańczowy lakier i toczenie).
pozdrawiam wszystkich nawet tych co pojada po temacie
PS będą jeszcze foty z testów. a może nawet film.
nie pisze dzisiaj ze sie chwale swoim nowym nabytkiem bo znów sie ktoś będzie przypulta. obiecałem że dam foty jak zrobię wiec daje.
http://www.pinkbike.com/photo/1639833/
http://www.pinkbike.com/photo/1639834/
http://www.pinkbike.com/photo/1639836/
http://www.pinkbike.com/photo/1639838/
"BOBIKA" zrobiłem z tego co miałem w domu. czyli rower, trochę blachy, pare rurek ( jedna z PCV), stare narty i stara dętka. była mi potrzebna tylko pomoc ze strony tokarza. wszystko pospawałem i poskręcałem do kupy i taki jest tego efekt. wszystko kosztowało ok 80 pln (piękny pomarańczowy lakier i toczenie).
pozdrawiam wszystkich nawet tych co pojada po temacie
PS będą jeszcze foty z testów. a może nawet film.
Johnyk punkt 4) mnie powalil...
jakbys nie zauwazyl to wysokosc obu ploz jest taka sama, wiec geo na zwyklych kolach bedzie taka sama, tylko srodek ciezkosci jest nizej, punkt 5) tez jest swietny... czemu uwazasz ze to jest juz sprzet do zniszczenia?? na sniegu gleby sa bardziej lajtowe niz na ziemi wiec nie da rady niczego zniszczyc, a tak wogole to co ty uwazasz za lans?? ze umial zrobic plozy do bika?? wg. mnei zrzera cie zazdrosc ze sam czegos takiego nie zrobisz i musisz sie wyladowac
fa2i fajnie zrobione, w sumie projekt prawie identyczny do mojego, tyle ze wg. mnei troche glupio zrobiles z ta detka jako regulator kata wychylenia plozy, powinienes przyspawac tego preta pod katem podobnym jaki ma amor, bo jak podniesiesz przod to ploza stanie do pionu(tak mi sie wydaje) w kazdym raziew dobra robota

fa2i fajnie zrobione, w sumie projekt prawie identyczny do mojego, tyle ze wg. mnei troche glupio zrobiles z ta detka jako regulator kata wychylenia plozy, powinienes przyspawac tego preta pod katem podobnym jaki ma amor, bo jak podniesiesz przod to ploza stanie do pionu(tak mi sie wydaje) w kazdym raziew dobra robota

ashes to ashes...
fa2i Problemem może być ta blacha mocująca tylnią płozę do mufy suportu. Obawiał bym się że zaczniesz dorabiać za skrobaczkę do śniegu. powodem tego wg mnie może być to że płoza będzie tracić kontakt ze śniegiem z racji na ruch wahacza. A na kołach rower stoi ok 12-15 cm wyżej. Rozwiązaniem wg mnie było by zlikwidowanie tej blachy i rozwiązanie mocowania tylniej płozy w podobny sposób jak jest zamocowana przednia płoza, ale przede wszystkim to te mocowania płóz podwyższyć o co najmniej 10cm (o ile nie więcej). Jednak pomysł super i w mojej opinii należy go po prostu dopracować i dobrze przetestować. A twoja wyliczanka Johnyk jest tak żałosna że aż się popłakałem ze śmiechu...
Misiuk
Misiuk
misiuk666 Jaka wyliczanka
?
lloll666 Jak dla mnie to to co Ty mówisz jest bez sensu... Jak już inni pisali, suport jest za nisko i przy ugięciu amora po prostu dobije do ziemi co skończy się glebą. W geo chodziło mi min. właśnie o środek ciężkości i o to że jest położony zbyt do przodu. Jeśli uważasz, że się nie zniszczy to: przeczytaj pkt 6 mojej wypowiedzi - pisze tam, że nartki są źle zamocowane. Jak taka mu odpadnie to amor wbije się w ziemie, po czym przy odpowiedniej prędkości: złamie się sterówka, wygnie, pęknie coś na busterze itd, bądź coś walnie przy główce. Co uważam za lans? To że on tu ciągle coś wrzuca - co ma nowego to wrzuca tu fotke. Normalnie jak bravo, albo fotka.pl
Jak uważasz że zżera mnie zazdrość, to wiedz że wolałbym złożyć normalny rower z tego. I tak po 20m na tym nie poleci, bo sie zabije, max 2m, dlatego nie jestem zazdrosny, tylko współczuję głupoty, bo lepiej pojeździć na zwyczajnym rowerze w zimie niż na takim czymś.
McLenon może powiesz dlaczego żal?
PS. Jak on tak i nawet nie dostanie ostrzeżenia, to ja też bede robil identycznie. już nie długo nowa fotka mojego nowego sprzętu. Pewnie zgarne ostrzeżenie, ale .|.

lloll666 Jak dla mnie to to co Ty mówisz jest bez sensu... Jak już inni pisali, suport jest za nisko i przy ugięciu amora po prostu dobije do ziemi co skończy się glebą. W geo chodziło mi min. właśnie o środek ciężkości i o to że jest położony zbyt do przodu. Jeśli uważasz, że się nie zniszczy to: przeczytaj pkt 6 mojej wypowiedzi - pisze tam, że nartki są źle zamocowane. Jak taka mu odpadnie to amor wbije się w ziemie, po czym przy odpowiedniej prędkości: złamie się sterówka, wygnie, pęknie coś na busterze itd, bądź coś walnie przy główce. Co uważam za lans? To że on tu ciągle coś wrzuca - co ma nowego to wrzuca tu fotke. Normalnie jak bravo, albo fotka.pl

McLenon może powiesz dlaczego żal?
PS. Jak on tak i nawet nie dostanie ostrzeżenia, to ja też bede robil identycznie. już nie długo nowa fotka mojego nowego sprzętu. Pewnie zgarne ostrzeżenie, ale .|.
Johnyk pisze:4. Ja bym dał wyższy przód, bo ten jest za niski i jest kijowe geo.
hmmm to juz chyba geometria nie jest...ale spoko no i Twoje wypowiedzi są trochę sprzeczne, napisałeś że chodzi o przód... a potem piszesz że o środek ciężkości chodziJohnyk pisze:W geo chodziło mi min. właśnie o środek ciężkości i o to że jest położony zbyt do przodu.
McLenon Twój post dokładnie odwzorowuje zasadę: Nie znasz się - nie pisz.
Człowieku - powiedz mi co składa się na geo? Bo m.in na nie skłąda się długość wszystkich rur, wys. mufy nad ziemią, środek ciężkości, JEGO ROZŁOŻENIE, ustawienie ramy przy danym amorze itd. Przeczytaj jeszcze raz i pomyśl. Jeśli masz środek ciężkości zbytnio z przodu - dajesz wyższy przód, żeby był bardziej "chopperowaty" rower i masz środek cięzkości bardziej z tyłu. Przemyśl to co napisałem i rozszerz wiedzę, o to, co składa się na geo roweru.
Człowieku - powiedz mi co składa się na geo? Bo m.in na nie skłąda się długość wszystkich rur, wys. mufy nad ziemią, środek ciężkości, JEGO ROZŁOŻENIE, ustawienie ramy przy danym amorze itd. Przeczytaj jeszcze raz i pomyśl. Jeśli masz środek ciężkości zbytnio z przodu - dajesz wyższy przód, żeby był bardziej "chopperowaty" rower i masz środek cięzkości bardziej z tyłu. Przemyśl to co napisałem i rozszerz wiedzę, o to, co składa się na geo roweru.
geometria więc nie pier*ol...
wiesz, środek ciężkości to geo nie jest... ale cóż, są ludzie i drzwi
btw to było to 2 posta który zacytowałem jakby co
wiesz, środek ciężkości to geo nie jest... ale cóż, są ludzie i drzwi
btw to było to 2 posta który zacytowałem jakby co
No to może:
g. Wysokość supportu
h. Wysokość widelca
Jakbyś chciał wiedzieć, to wysokość suportu i wysokość widelca wpływa na osadzenie w 2 wymiarach środka ciężkości - mianowicie pkt. g. mówi o osadzeniu środka ciężkości na osi góra-dół, a pkt h mówi o osadzeniu środka ciężkości na osi przód tył.
Wiesz, ja wiem, że trudno jest kojarzyć fakty - ten sam problem zdarza się u wielu dzieci w młodym wieku, więc się nie przejmuj. cóż jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to już Twój problem.
PS. Że środek ciężkości to geo, wiem z własnego doświadczenia po tym że jak zmieniam amor czy rame, to się inaczej jeździ bo jest inaczej osadzony środek ciężkości i zmienia się geometria. Ale jak ty musisz wspomagać się regułkami z neta, no to tłumaczę Ci to z neta najprościej jak się da...
g. Wysokość supportu
h. Wysokość widelca
Jakbyś chciał wiedzieć, to wysokość suportu i wysokość widelca wpływa na osadzenie w 2 wymiarach środka ciężkości - mianowicie pkt. g. mówi o osadzeniu środka ciężkości na osi góra-dół, a pkt h mówi o osadzeniu środka ciężkości na osi przód tył.
Wiesz, ja wiem, że trudno jest kojarzyć fakty - ten sam problem zdarza się u wielu dzieci w młodym wieku, więc się nie przejmuj. cóż jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to już Twój problem.
PS. Że środek ciężkości to geo, wiem z własnego doświadczenia po tym że jak zmieniam amor czy rame, to się inaczej jeździ bo jest inaczej osadzony środek ciężkości i zmienia się geometria. Ale jak ty musisz wspomagać się regułkami z neta, no to tłumaczę Ci to z neta najprościej jak się da...
witam
obiecałem foto i video z testów. niestety bardzo słaba jakość.
http://www.pinkbike.com/video/6675/
http://www.pinkbike.com/photo/1659216/
a wrażenia z jazdy naprawdę niesamowite. przyśpieszenia nie da sie porównać z rowerem (jest niesamowite). początki jazdy bardzo trudne.
pozdrawiam
PS więcej materiału na nowy rok
obiecałem foto i video z testów. niestety bardzo słaba jakość.
http://www.pinkbike.com/video/6675/
http://www.pinkbike.com/photo/1659216/
a wrażenia z jazdy naprawdę niesamowite. przyśpieszenia nie da sie porównać z rowerem (jest niesamowite). początki jazdy bardzo trudne.
pozdrawiam
PS więcej materiału na nowy rok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości