Żeby żyło nam się lżej

dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

No ile przeznacze to zalezy, wolabym jak najmniej, a kupić i tak to co wyminiłem, niz wydawać wszystko i kupować cos lepszego marką. Mostek sie wyrwie za około stówe myśle, kiere koło 80, obręcze 120-130 każda, moze taniej bo nie wiem czy nie ma ich u mnie w mieście. Pozatym kasy jeszcze nie mam, z tego co dostane za opyl będę kombinował :P kiera/mostek oczywiście 31,8
http://dhcyc.pinkbike.com
;o
Posty: 704
Rejestracja: 26.06.2006 10:47:05
Kontakt:

Post autor: ;o »

A moze pedaly? Bo Twoje chyba do najlzejszych nie naleza;) A jak masz takie patenty jak podwojna detka to pewnie ze wywal;p Oponki wezsze, bo na kolach najwazniejsza waga... Kiere bym zostawil i dal tylko jakis lekki mostek, obrecze s-type/spanki sa dobre i powinny dac rade, na dobrych szprychach i dobrym zaplocie nie ma sie co martwic;)
www.szok.it - wchodzić, czytać, komentować i dać sie zaszokować!
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

Dwa koła a cztery dętki ?? Hymmmm
policz sobie wszystkie komponenty ( masy ) i posprawdzaj inne a urwiesz kilka kilo...Ja urwałem 4 kilo na zjazdówce i cieszę się solidnie bo komfort jazdy podniosłem o niebo ;))
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
wujekeman
Posty: 703
Rejestracja: 03.08.2005 19:37:13
Lokalizacja: TORUŃ
Kontakt:

Post autor: wujekeman »

Własnie na kierze i mostku mozna dużo urwać. Polecam kiery Eastona - ostatnio na Allegro było EA 70 za 180 zeta waga 250 gram. do tego mostek jakis Thomsona czy SunLine i masz komplet ponizej 500 gram, czyli pewnie tyle co wazy sama Bad mama. Zresztą jak policzysz wszystkie niby małe róznice , a to na kokpicie , a to na oponach czy kołach to razem moze wyjśc sporo. koła to wdzięczny element do zbijania wagi , ale niestety czyści kieszeń że hohoooo.... :?
https://www.facebook.com/brodacimechanicy
okok
Posty: 139
Rejestracja: 20.01.2007 08:59:15
Kontakt:

Post autor: okok »

dhcyc - rzeczywiście wydaje się że otwór na sterówkę jest na 1,5", ale może to tylko takie zdjęcie, skoro nic o tym nie piszą...
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

wujekeman prawi zacnie ;)
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Zaborowski1
Posty: 1952
Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Zaborowski1 »

Ja mam właśnie też spory problem z wagą. Mam właśnie sporo ciężkich częsci (Session 10, 888 RCV , Code, Saint). Właśnie tu się pojawia mały problem bo w sumie to już niema co odchudzać... Musiał bym sprzedać pół roweru, ale po mimo wagi super mi się jeździ.
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

Jkabym na tym sztywnym miał 18,5-19 kg w secie do jazdy po suchych trasach byłoby już git ;]

Schodek, bez przesady :p 3, z tyłu mam tylko dwie, bo nieustannie łapałem kapcie, ostatnio co tydzień na oponach na błto, gdzie nie maiełm drugiej dętki, ale duże ciśnienie, bo wąskie, no ale że błota nie ma juz tylko mróz to wwaliłem spowrotem miniony + drugą dętke z tyłu, jak wcześniej. Na minionie bez drugiej też złapałęm z 4 kapcie. W sumie dętka ma z 3 michy i ponad 10 dziur...
http://dhcyc.pinkbike.com
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schodek racja racja. Może to nie sa jakies super tanie komponenty ale warto przyinwestować

dhcyc zamiast 2 dętek lejesz sealanta tak jak ci polecałem. Nie uwierzysz ile kapci łapałem. Teraz nie ma szans, predzej koło rozwalisz. Sealant natomiast nie waży prawie nic, detka waży dużo. Urwiesz na tym sporo.

PS. wujekeman albo Schodek wiecie może jaka jest róznica w masie miedzy mostkiem dawanym do 888 w 07, a tomphsonem czy sunlinem? Bo zastanawiam sie czy inwestować.
kubabike
Posty: 627
Rejestracja: 11.12.2004 16:54:51
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: kubabike »

dhcyc pisze:http://www.sun-ringle.com/contentpages/ ... idedh.php5 ->MTX (Welded)


To jest dokładnie to samo co s-typy?
MTX to model głw OEMowy. Sa spawane w przeciwienstwie do S-Type. Są też lżejsze, ale niedużo. Pozatym profil ten sam.

Co do Mostka to Hussefelt '07 40mm waży 207g.

Kierownicę polecam Sunline... np V-one (super niski profil, waga noi ta szerokość 730mm w nowych dostawach powinny być :) ) Ja mam Sunline V-two (czarna, niski profil i lżejsza od holzfellera, mimo, że w tej samej cenie, szerokość 711mm)
dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

tak tak to lateksowe cudo tez właduje ;]
http://dhcyc.pinkbike.com
dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

Pytanie troche z innej beczki ale powiazane:

Obecnie jezdząc na kierze 710mm byłaby tragedia jakbym zmienił na 680mm? Jakiś szeroki w barach nie jestem specjalnie...
http://dhcyc.pinkbike.com
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

Spaced nie znam takich detali ;(
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
meff
Posty: 146
Rejestracja: 08.05.2007 09:18:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: meff »

Spaced, możesz wyjaśnić o co chodzi z tym patentem na Sealant?
Jonasz
Posty: 693
Rejestracja: 26.01.2006 13:05:40
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Jonasz »

dhcyc ja mam 680mm i jeździ mi się super. Dłuższa nie potrzebna.
http://tiny.pl/4dnn _Shiva+Bitch
http://tiny.pl/l7k9 , http://tiny.pl/4dkg _w akcji
;o
Posty: 704
Rejestracja: 26.06.2006 10:47:05
Kontakt:

Post autor: ;o »

a ja mam nawet 660(w fr/dh) i daje rade, ale wedlug mnie 680 to tak optymalnie;) A cycu, moze lepiej dopompuj lepiej detki zamiast wciskac po 2;p
www.szok.it - wchodzić, czytać, komentować i dać sie zaszokować!
maDesign
Posty: 47
Rejestracja: 25.11.2007 17:14:48
Lokalizacja: Krakow/Niepolomice
Kontakt:

Post autor: maDesign »

ja uwazam ze im szersza tym lepsza - mimo ze mi wystarcza 680, kiedys mi wystarczała 640 i definitywnie mialem tez doczynienia z 620 i to była tragedia. wspomniec musze ze mam jeszcze Marina z 95 roku i wtedy proste super kiery miały 580 i nikt nie narzekał, czasy sie zmieniaja i ergonomia wchodzi duzymi krokami w kazdy kąt naszego zycia. teoretycznie kierownica powinna byc szerokosci barkó :? w
... . . .. .. .. . . www.madesign.prv.pl . .. .. .. . . . . . .. . ..
wojtec
Posty: 563
Rejestracja: 09.09.2007 09:59:37
Kontakt:

Post autor: wojtec »

ja tez smigalem 640 a teraz mam 730 tez nie jestem szeroki w barach i osobiscie wydaje mi sie ze na szerszej jezdzi sie wygodniej to moje zdanie nie twierdze ze krotsze sa gorsze.krotsza jest potrzebna jak sie kreci barspiny przy dwupolce odpada wiec... ale jak kto woli...
Kupie damper dhx 4.0 lub 5.0 dlugosc 222
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

maDesign napisał - teoretycznie kierownica powinna byc szerokosci barków ;)

Hehe-ciekawe czy robią dla "Pudziana" kiery ;) ??
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości