Smarowanie miejsc nieruchomych
Smarowanie miejsc nieruchomych
Czym najlepiej smarować miejsca 'statyczne', takie jak gniazda przed wbiciem sterów, gwinty suportu?
I druga rzecz - w jakich zastosowaniach (czy aby nie powyższych?) sprawdza się smar grafitowy?
I druga rzecz - w jakich zastosowaniach (czy aby nie powyższych?) sprawdza się smar grafitowy?
Ja tego typu gniazda zawsze smaruję takim zielonym, przeźroczystym
Tyle mogę na jego temat powiedzieć, bo ostatnio mi się skończył a nazwy nie pamiętam, ale wiem że w rowerowych na takie coś montują części...
A grafitowego w rowerze to ja nigdy do niczego nie stosowałem, jak już to do smarowania zawiasów w drzwiach
Więc może niech wypowie się ktoś kto wie, jakie jest inne zastosowanie tego smaru w rowerach

A grafitowego w rowerze to ja nigdy do niczego nie stosowałem, jak już to do smarowania zawiasów w drzwiach

Ja tego typu gniazda zawsze smaruję takim zielonym, przeźroczystym Wink Tyle mogę na jego temat powiedzieć, bo ostatnio mi się skończył a nazwy nie pamiętam, ale wiem że w rowerowych na takie coś montują części...
Ten zielony smaro to samr do lozysk maszynowych nosi nazwe ŁT-43
)
no raczej grafitowego niepolecam w rowerze ;PP
Ten zielony smaro to samr do lozysk maszynowych nosi nazwe ŁT-43

no raczej grafitowego niepolecam w rowerze ;PP
Bombell napisał
Co do głowki przed wbiciem to obojetnie jakim smarem, chodzi o to zeby miski gładko weszły a co do gwintów to locklitem zeby sie nie wykrecaly.
A mi sie wydaje że smar daje sie po to żeby nie wytworzyły sie ogniwa galwaniczne (korozja metali - pasożytnicze ogniwo pojawia się np. na zanieczyszczonych i wilgotnych połączeniach dwóch różnych metali )czyli np wkład suportu i korba ,po miedzy miskami sterów a rama a nie po to żeby lepiej wchodziło .
Co do głowki przed wbiciem to obojetnie jakim smarem, chodzi o to zeby miski gładko weszły a co do gwintów to locklitem zeby sie nie wykrecaly.
A mi sie wydaje że smar daje sie po to żeby nie wytworzyły sie ogniwa galwaniczne (korozja metali - pasożytnicze ogniwo pojawia się np. na zanieczyszczonych i wilgotnych połączeniach dwóch różnych metali )czyli np wkład suportu i korba ,po miedzy miskami sterów a rama a nie po to żeby lepiej wchodziło .
Ja używam grafitowy właśnie do wszelkich miejsc nieruchomydch typu: pedały, korba, support i jeszcze nigdy nic mi się nie "zapiekło". Moim zdaniem nie ma sensu kupować drogich specjalnych smarów, gdyż z powodzeniem można stosować właśnie taki.
Towotem to bym tego nie paprał, ponieważ ten smar ma więcej wad niż zalet
Towotem to bym tego nie paprał, ponieważ ten smar ma więcej wad niż zalet

Przeczytaj jeszcze raz to co napisales, dowiedz sie co to jest LT-43 i co to Towot, a pozniej mozesz sie posmiac z bezsensu tego stwierdzenia.Wojtas90 pisze:ja towotu nigdy nie używałem i nie mam takiego zamiaru heh jak coś to daje ŁT-43
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 18.11.2007 12:04:10
- Lokalizacja: Nowa Polsza
- Kontakt:
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 18.11.2007 12:04:10
- Lokalizacja: Nowa Polsza
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości