suchyFR za zcarne szprychy placi sie srednio 60gr wiecej wiec placisz okolo 20zl wiecej a nie 40... a jak ktos chce miec czarne szprychy to mozna je pomalowac przed zaplataniem kola
A jeszcze sprawa sposobu zaplatania kół, lepiej na 3 krzyże czy 4 ?? $ chyba jest ogólnie wytrzymalsze ale jak już sie coś scentruje to trudniej wycentrować o ile sie nie mylę
polecam S-TYPE.. sa nie do rozwalenia.. ja katuje ta obrecz z tylu juz rok a kupilem uzywana.. wczesniej koles na niej jezdzil kolo 2 lat w streecie i dirtach..a ja teraz 4X i czasami dh.. jest lzejsza od double trackow
tak wiem, biore double tracka ta decyzja juz dawno zapadła ale widz ze poniektórzy nie czytaja wszystkiego :P chodzi mi teraz o sposób jakim ma byc zaplecione koło na 4krzyże ?? czy inaczej ?
stary a gdzie Ci zaplotą na 4? Jak wpwsomnisz w jakims serwisie to odrazu bedzie nie nie nie. Chyba że sam chcesz zaplatać, ja i tak uważam że 3 krzyże są okey, krótsze szprychy:P przyoszczędzisz troche na wadze a co do wytrzymałości to na dobrej obręczy dorbze zaplecione koło czyt. mocno naciągniete szprychy będzie pancerne
prawdziwy biker pierdzi przy sikaniu i sika pod wiatr ;D
hmm w GT Polska na grochowskiej. Bez żadnych problemów na 4 krzyże tylko nie wiedzieli czy będą mieli odpowiednie szprychy. Jak nie to będzie normalnie
hmm mój był już raz tak wykrzywiony że tarł o rame i nie po nie udanej 360 czy innym takim, tylko po zwykłym zjeździe ale wyprostowałem ile sie dało i jest git... po za tym SŁYSZAŁEM wiele razy że pękają, ale jeszcze mnie to nie spotkało. ogólnie obręcz mocniejsza od dx32 w moim odczuciu, więc dobra