reklamacja - dj, bikestacja - probowal ktos?

KrBiker87
Posty: 217
Rejestracja: 24.06.2006 15:25:42
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KrBiker87 »

Od wrzesnia pracuje w rowerowym i zgodnie z przepisami Uni Europejskiej na kazdy towar sprzedany w sklepie na podstawie paragonu kupujący otrzymuje 2 letnią gwarancje jezeli producent w karcie gwarancyjnej nie zatwierdzi inaczej (np rok, albo 5 lat). Ale jezeli kupujesz np koszulkę rowerową to ma ona na podstawie paragonu 2 lata gwarancji na defekty fabryczne.

Czyli precyzując - Gwarancja powinna wynosic tyle ile jest zapisane na gwarancji, jezeli nie ma karty gwarancyjnej przy produkcie to tylko na podstawie paragonu wynosi ona dwa lata, jesli jednak nie ma ani karty gwarancyjnej ani paragonu/faktury no to lipa Nima Gwarancyji ;P
6casey6
Posty: 365
Rejestracja: 13.09.2005 17:03:51
Lokalizacja: J-no
Kontakt:

Post autor: 6casey6 »

1. gwarancji (w sprzedaży konsumenckiej, tj. gdy kupujemy jako os fizyczna) udziela producent/sprzedawca i jest jego dobrą wolą może jej dać na 12 mies, 24 albo 547657465 lat, gwarancja to DOBRA WOLA SPRZEDAJĄCEGO w przypadku sprzedaży konsumenckiej.

polecam ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

2. gwarancja (chodzi mi o to słowo "gwarancja") taką jak wy rozumiecie obowiązuje w przypadku sprzedaży/zakupu pomiędzy dwiema firmami a nie firmą a konsumentem tzn. Kowalskim.

3. każdy towar możesz reklamować do 2 lat od daty zakupu, tzn. zgłosić niezgodność towaru z umową, jeżeli odkryjesz wadę to do 2 miesięcy od odkrycia musisz to zgłosić (przepis pomagający konsumentowi), potem sprzedający albo to uzna albo nie :) jak nie, to walisz do izby handlowej i pisemka itp. o ile towar jest wart zachodu.

jak macie jakieś pytanie to piszcie, mam nadzieje, że opisałem do dość jasno, pozdro
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

no towar jest wart zachodu, bo znalezc golenie teraz na 20mm dolne bedzie problemem raaczej :)

czekam na maila od bikestacji, mam nadzieje ze beda przyjazni uzytkownikowi ;)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

Bullit dobra konczac nasza dyskusje:
najlepiej by bylo jakby Krzywy napisal do RPK z konkretnym pytanie i dostal konkretna odpowiedz,wtedy mielibysmy wszyscy 100% pewnosc jak to jest.

P.S.Twoje posty w przeciwienstwie do moich wprost emanowaly braterska miloscia.
pozdrawiam
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

Witam. Gwarancja na widelec upłyneła VIII 2007roku.



Z wyrazami szacunku
Łukasz Ryż




coz. z tego co widze nr seryjny jest niewypelniony. moglem swobodnie wypelnic sam i wpisac 24 miesiace. ale jestem na to zbyt uczciwy. nietety czyste sumienie i uczciwosc kosztuje. zastanawiam sie czy wykocac sie dalej?

wiem ze znajomy mial gwarancje z bikestacji ktora na 24 miesiace byla wypisana.

ehhh. ciezko. ide spac, pomysle w nowym roku co dalej.
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

Krzywy zrob tak jak napisalem powyzej-napisz maila do Rzecznika Praw Konsumenta z zapytaniem.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

W mojej gwarze bikestacja nie wypisal nr seryjnych, ale mail ktory wyslal jawnie dowodzi ze to jest amortyzator od niego :) tak wiec pytanie moje brzmi, jak i prosba:
jesli ktos ma, moze podeslac mi skana/zdjecie gwary? moze moglbym cos zdzialac, jakbym mial kilka skanow innych gwarancji od niego na ktorych widnieje 24 miesiace ;)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości