Setup Sama Hilla

hemi427
Posty: 455
Rejestracja: 09.01.2005 16:46:53
Kontakt:

Post autor: hemi427 »

hej
mam do was pytanie?mam ten nr dirta i zauwazylem ze sam jezdzi na 34 zebach chyba z przodu?...mam tez sundaya i one maja bardzo nisko pakiet (najnizej jak w zyciu widzialem!)...jezdzi sie super ale obijam zebatke i korby...Zastanawiam sie czy jest wlasnie sens uzywania 40 zebowej tarczy z przodu?...czy wogole sie to wykorzystuje?az tak oni dokrecaja?...mniejsza tarcza dalaby szybsze przyspieszenie chyba.
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

hemi427 Szukałem w necie i nie mogę znaleźć ilości zębów u Sam'a.
(może trzeba zapytać jego dentystę;) ale nie wydaje mi by miał 34 zęby tylko.. Oni dokręcają "aż" tak..
Zapewne autor tematu będzie bardziej doinformowany.. Więc Norbert - pytanie do Ciebie.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

Spaced pisze:Do tej miekkosci nie nalezy liczyc tylko przełożenie ale też charakterystyke pracy zawieszenia (z tego co wiem sunday bardzo mało tłumienia potrzebuje np.
ki daibel ta charakterystyka zawieszenia ? jesli nie twardosc sprezyny i przelozenie ramy to co innego wplywa na miekkosc pod d... blada :wink:
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

topick Też mi się wydaje że przełożenie ogrywa sporą role.. Tak np Foes stosuje przełożenie 2:1 i nawet ten model też nazwali 2:1 .. 10" skoku, co nam daje 125mm skoku dampera!! Czy raczej damperzyska :lol:
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
6casey6
Posty: 365
Rejestracja: 13.09.2005 17:03:51
Lokalizacja: J-no
Kontakt:

Post autor: 6casey6 »

hemi427 Chain ring: e13 36t to wskazuje, że ma 36 zebów
tomac3
Posty: 139
Rejestracja: 30.04.2006 10:14:15
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: tomac3 »

a skumajcie se jaki mały blacik ma steve peat, no ale ten to zawsze kręcił tymi pedałami jak gUpi :)
www.tomac3.ownlog.com
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

topick no np. taka zawieszka z charakterystka nie wymagajaca tyle kompresji co inne biki (dlatego w sundayu CCDB sie nie sprawdza, a dhxy z sundayów jezdza dziwnie).
ACextreme Mallety i hemple xtr moim zdaniem.
hemi427 na rowerze z niskim bb trzeba sie po prostu nauczyc jezdzic. Niektóre biki maja jeszcze nizej (stare gt dhi, SWD, pare innych ale juz nie pamietam co dokładnie)
ACextreme
Posty: 1381
Rejestracja: 24.02.2006 05:55:22
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: ACextreme »

Mallety owszem nie maja zbyt dobrej opini w swiatku dh ale mimo to peat, gracia i rodzenstwo na nich smiga... a ze pewnie co zawody nowe zakladaja to inna sprawa :lol:
W sumie do slabych mozna zaliczyc... ale heble XTRa??? Jesdzilem juz na XT 08' i saintach kilka razy i uwazam ze sa dobre wiec XTR nie beda sie wiele roznily, a tak jak pisalismy juz wczesniej oni hamulce traktuja troszke inaczej niz przecietny zjazdowiec- czyli sluza im bardziej jako dozowniki predkosci niz sprzet do hamowania :lol:.
Ale jakby nie bylo maja zshimanowane rowerki :D
http://www.endura.pl
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

ACextreme nie chodzi mi o siłe/moc hamowania tylko o odpornosc na gleby xt i xtr. Co by nie mówic nie jest zbytnio wysoka ;) Za to moje gustavy stare lubilem. Ciekaw jestem jak sie k24 spiszą.
ACextreme
Posty: 1381
Rejestracja: 24.02.2006 05:55:22
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: ACextreme »

A to przepraszam... :roll:
http://www.endura.pl
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Nie ma za co :P Po prostu jak widzisz ile sie glebi na treningach na zawodach WC (jak zreszta sami prosi mówia - Jesli nie glebisz na treningu nie jezdzisz wystarczajaco mocno) to troche te shimano sie dziwne wydaja ;)
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Tak się zastanawiam przed zakupem korb.. Czy właśnie FSA gravity czy Sainta brać??

Saint chyba droższy będzie, prawda?
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

Spacedilość gleb ma tylko teoretyczne znaczenie,jak dobrze się postarasz to pierwszego dnia skasujesz maszynę a jak będziesz miał farta to i kilka sezonów będziesz robił przecinki w lesie ...

Blaty 42-44 stosujesz tylko jak lubisz pytą po stoku napierać bo normalnie to 36-38 spokojnie wystarcza wszędzie ;) duży blat to twardy napęd,bez dynamiki dokręcania jesli popełnisz mały błąd to nim rozpędzisz baja mija cenny czas. Kiedyś w Szczyrku kolega miał 42 a ja 32 i jak się sprawdziliśmy na nartostradzie to dostał baty, ja ruszyłem dynamicznie na pierwszych metrach wystarczająco na tyle aby mnie nie złapał do końca prostej,mimo że mielił napedem do końca. Do zeszłego roku miałem 32T i może raz zamknąłem napęd...

ArthurGreen zobacz korby FUNN ;)


można spokojnie stosować kompo z klasy XC/ENDURO jeśli posiada się odpowiednią technikę jazdy, pamiętajcie że te nasze DH to raczej klasyczne Enduro na świecie.

Koła DT EX 1750gr za komplet spokojnie dają radę :) sam chciałem takie pozyskać ale czasowo nie dało rady bo DT nie wyrabiało się z dostawą do seryjnych rowerów w zeszłym sezonie,zejście z masy kół ma bardzo istotne znaczenie i warto to zrobić ;)
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schodek racja, ze można ale czasem jak sie nie ma kasy na wymienianie sprzetu to warto troche zapasu mieć.
RUDE_BOY
Posty: 45
Rejestracja: 24.06.2007 15:57:03
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: RUDE_BOY »

RUDE_BOY pisze:A jak to jest bo ten Sunday ma szerokość piasty 150x12 a szukając na inernecie nigdzie nie znalazłem Dt Swiss'ów ex 1750 na sztywną oś. Oni je robią jakoś specialnie dla Iron Horsa czy jak??

To jak odpowie ktoś ??Bo mnie to bardzo ciekawi.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

RUDE_BOY nie kazdy pracuje w DT tutaj. Napisz do dystrybutora albo do DT to pewnie ci odpowiedza. A produkcja pod team pewnie nie jest niczym specjalnym. Skoro temowcy dostaja customowe korby to czemu nie piasty.
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

RUDE_BOY firma DT tak jak jeszcze kilka innych, od Mavica zaczynając robi tylne piasty w standardzie; 135x10mm i 150x12mm.
Zobacz stronę producenta pod linkiem; http://dtswiss.skleprowerowy.pl/produkty/index/100
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Pewnie Ci którzy się interesują marką IH, już widzieli ten filmik, ale dla tych którzy przeoczyli Iron Horse Riders
Edit:

Fajne fotki w .pdf opisywanych w tym temacie części Sunday.pdf

A tutaj legendarne już "Sam is the King"
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
lipski
Posty: 306
Rejestracja: 05.09.2007 04:34:00
Kontakt:

Post autor: lipski »

Sam weighs 165 pounds so thats around 75 Kg. Hes around 5'9" so about 1.75m tall.

Frame size M

Rear spring 300lb Titanium spring in the new Rockshox rear shock.

Front Boxxer air pressure is usually 125 P.S.I. For Schladming he runs it a bit firmer at 130 P.S.I

Front tyre: Maxxis Wet Scream 2.5 Super Tacky.
The air pressure is usually 23 P.S.I but its increaded to 25 P.S.I for Schladming.

Rear tyre: Maxxis Wet Scream 2.5 Super Tacky.
The air pressure is usually 28 P.S.I , but also increased 2 P.S.I to 30 P.S.I for Schladming.

24-12 8 Speed rear cassette modifyed from a 9 speed with 2 extra spacers on the inside to save a bit of weight and keep the standard X.O rear mech further away from the wheel and spokes. Standard X.O shifter and a 34 tooth front chain ring.

Custom made 720mm wide Funn handle bars. White O.D.I lockon grips

Avid Juicy Ultimate brake levers with Avid Code calipers.

DT ceramic bearing hubs.

Black anodized frame with anodized green rockers no paint to save weight.

Red motorcycle skid plate foam to stop mud clogging up on the frame to save weight on a muddy track.

The bike is said to tip the scales at just under 39 pounds so around 17.6 kg
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości