Jaki Rower Kupic do kwoty 6tys. Stan:używany Rodzaj:DH ?
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 20.01.2008 20:06:35
- Lokalizacja: W-aw
Ten spec sx jest zajefajny, a z tego co pamiętam jakbyś wzioł katalog rowerowy to cena w sklepie jakieś 15 tys. peelenów. wiec sam pomyśl hehehe 
Widać, że rower w idealnym stanie, a części są super jak za tą kase, napęd, hample, koła, .. noi ta zajeb**** ramka... wielu o takiej marzy.
Zdecydowanie ten się nadaje i warto. Jest wg. mnie najlepszą opcją!

Widać, że rower w idealnym stanie, a części są super jak za tą kase, napęd, hample, koła, .. noi ta zajeb**** ramka... wielu o takiej marzy.
Zdecydowanie ten się nadaje i warto. Jest wg. mnie najlepszą opcją!
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 20.01.2008 20:06:35
- Lokalizacja: W-aw
widze ze BikerJG na siłe chce wcisnąć swój rower, i opowiada jaki to on nie jest, a po przyglądnięciu się to travis najgorszy model, chodzi jak kupa, amor z dupy, rama pospawana przez chinoli i naklejona naklejka i wielki mi azonic.
S3rgIoSpecialized to Specialized, i nad ich rowerami pracuje sztab techników, wystarczy spojrzeć na ich wyroby... popularny big hit, inne jak demo, noi cała seria SX, tak jak ten SX Trail
Jak chcesz mieć naprawde dobry rower, z dobrymi czesciami, ktory wytrzyma wiele, bierz go
S3rgIoSpecialized to Specialized, i nad ich rowerami pracuje sztab techników, wystarczy spojrzeć na ich wyroby... popularny big hit, inne jak demo, noi cała seria SX, tak jak ten SX Trail
Jak chcesz mieć naprawde dobry rower, z dobrymi czesciami, ktory wytrzyma wiele, bierz go
exbikerman hahaha gtravis triple INTRISTIC TI to najnizszy model baranie??
hahaha A SX spawany gdzie niby?? recznie?? hahahaha pomysl malolacie zanim cos napiszez.. Miales travisa w rekach?? aaa pewnie jezdzisz na jakims dragu z duro :P I moj sprzet jest lepszy i prosta kalkulacja
sx trial / azonic
heble: avid 5 /avid code
dhx 4.0 /dhx 5.0
amor: travis triple intristic ti/ 66vf (gowno z tlumikami ssv)
Ale ok.. Powodzenia. Za miesiac zmienisz amortyzator, heble i bedzie git maszyna...
pokazcie mi 1 lepsza czesc (nie patrzac na rame) w sx od azonica.. Ja za to moge pokazac 10 lepszych niz w sx

sx trial / azonic
heble: avid 5 /avid code
dhx 4.0 /dhx 5.0
amor: travis triple intristic ti/ 66vf (gowno z tlumikami ssv)
Ale ok.. Powodzenia. Za miesiac zmienisz amortyzator, heble i bedzie git maszyna...
pokazcie mi 1 lepsza czesc (nie patrzac na rame) w sx od azonica.. Ja za to moge pokazac 10 lepszych niz w sx

-
- Posty: 161
- Rejestracja: 20.01.2008 20:06:35
- Lokalizacja: W-aw
Winny sie tłumaczy 
BTW Jak byś wiedział co kupujesz to było by inaczej. Bo nie wmówisz mi że twój travis to jest najwyższy model, bo to jest najniższy oemowy, nie ti, z ośką zapinaną na zaciski... ktoś Ci go wcisnął po prostu jako intrisinc ti, a ty myślałes że bedziesz miał amorek jak Kovarik
zresztą nieważne....

BTW Jak byś wiedział co kupujesz to było by inaczej. Bo nie wmówisz mi że twój travis to jest najwyższy model, bo to jest najniższy oemowy, nie ti, z ośką zapinaną na zaciski... ktoś Ci go wcisnął po prostu jako intrisinc ti, a ty myślałes że bedziesz miał amorek jak Kovarik

Fly, fly, fly so high
exbikerman ho ho winny?? fakty stoja po mojej stronie.. jestes jakis chory na banie? wejdz na strone manitou i sprawdz. TO JEST INTRISTIC TI pisze na naklejkach rozumiesz?? A wersja jest na zaciski ktorych nigdy nie widziales i jest to swietne rozwiazanie. Skoro jestem "winny" to odpowiedz na moj post-wczesniejszy)
BikerJG exbikerman zluzujcie prosze was.
A i biker ok proponowałes rower ale bez oporowej propagandy prosze. Azon na poczatek to moze byc przesada zwłaszcza biorac pod uwage, ze na start tak naprawde nie jezdzi sie dh, a i tak raczej lekkie fr do czego lepsza rama jak patriot czy sx trail byłyby lepsze.
A co do składania baja na starcie to nie problem. Wystarczy po prostu wiedziec kogo zapytac. W zyciu kupilem 1 bajka w całosci - w 96 roku HT do XC.Do dh tez sam składałem i rower wyszedł mi bardzo fajny.
A i biker ok proponowałes rower ale bez oporowej propagandy prosze. Azon na poczatek to moze byc przesada zwłaszcza biorac pod uwage, ze na start tak naprawde nie jezdzi sie dh, a i tak raczej lekkie fr do czego lepsza rama jak patriot czy sx trail byłyby lepsze.
A co do składania baja na starcie to nie problem. Wystarczy po prostu wiedziec kogo zapytac. W zyciu kupilem 1 bajka w całosci - w 96 roku HT do XC.Do dh tez sam składałem i rower wyszedł mi bardzo fajny.
BikerJG Juicy 5 sa złe?? chyba sie cos pomyliles, sam ich uzywam i sa swietne, jeszcze dla poczatkujacego beda idealne, piekne hamulce.. . Co do travisa to mialem nawyzszego bez tytanowych sprezyn, i pozbylem sie go szybciej niz go kupilem, masakra to wogole nie dziala, zadne regulacje oprocz tlumienia powrotu i w dodatku dobija na wszystkim, chodzi za bardzo pelnym skokiem, lipa, jeszcze w srodku kto to widzial taki tlumik zamkniety, to nie jest to..,
SX trail jest ladnie dopasiony za te pieniadze bardzo ladnie!!
SX trail jest ladnie dopasiony za te pieniadze bardzo ladnie!!

aha czyli moj sprzet jest poprostu za dobry?? heh. Czyzbys mial sx-triala?? aaa to juz wiadomo skad to zachwalnanie. O i domaina tez masz <lol>
Chwalisz to czego sam uzywasz. Avid 5 sa kijowe (dzialaja jak zwykly hfx) A kwestia dzialania travisa to gust, jest miekki-owszem ale dziala super plynnie, jest bardzo czuly. Nie jak ta kupa 66vf :P Pzdr

Mam osobiscie boxxera, ale mialem manitou, mialem marcoki, wychodze z zalozenia ze RS jest najlepszym widelcem i ma swoje zaciecie do DH, oraz RS posiadajac w podstawowym modelach systemy tlumieniaMotion Control dzialaja znakomicie, co do domaina nie mam i niemialem SX trail tez nie, ale wiem ze to jest dobry sprzet, zreszta co tutaj duzo rozmawiac i wypominac, klocic sie.., kazdy niech sam sobie odpowie, Czy ten SX TRAIL jest zły dla poczatkujacego? nawet czyz nie bedzie lepszy od Azonica, bo takie podzespoly jak hamulece, ktore sa naprawde dobre juicy 5 i lepszy(przy czym zbędny) code to nie potrzeba, reszta osprzetu tez bedzie dlugo dzialac + wszystko Nowe, mega sprzet bedzie na 1st raz! Facet bedzie napewno zadowolony, nie ma sie co oklamywac...
Pozdro,
pff, miales, jezdziles na roznych rocznikach i konfiguracjach? nie sadze,, a kadzego kogo znam kto mial Hayes hfx, gdy zmienil na avid zachwala do dzis, pozniej wystarczy zmienic na juicy 7 i wiecej nie potrzeba na tarczach 203 tylko i wylacznie.. Code wiadomo wszystko dla ludzi, ale rzeczywiscie sa zbędne w tym rozwazaniu. facet nie bedzie od razu jezdzil napewno tylko w gory itd. Ps. moze jeszcze moglby cos sciagnac od goscia z cenyBikerJG pisze:Avid 5 sa kijowe (dzialaja jak zwykly hfx)

Pozdro,

himan poównanie do hfx jest troche jak strzał w kolano. Przeciez nawet slepi i głusi wiedza, ze to najgorszy hydraulik na rynku. Wolałbym juz hamowac kotwnica niż HFXem. Avid jest niezłym hamulcem ale nie przesadzajmy, ma troche nieładny feel i dlatego duzo ludzi go nie lubi. Zwłaszcza ci przyzwyczajeni do starych konstrukcji z ostrą praca (i dlatego sam bym nie był w stanie na nietunowanym juicy jezdzic)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość