Odkręcanie wahacza...
Odkręcanie wahacza...
Siema. Przygotowuję mojego Signa FR2 go malowania no i warto by było odkręcić wahacz. Ale śruby mocujące go na miejscu chyba się zapiekły, a ja nie mam zamiaru ich rozwiercać. Co zrobić w takiej sytuacji? Czekam na porady...
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 01.04.2005 01:44:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 01.04.2005 01:44:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
co znaczy zwykłą 6ką ? przecież tam jest śruba na klucz ampulowy (imbus) .
udarem trzeba odkręcić , tj kupujesz nasadke 1/2 z ampulem 6 , do tego sztywny chwyt (żadnej grzechotki) i pukasz młotkiem w tą stronę którą odkręcasz .
udarem trzeba odkręcić , tj kupujesz nasadke 1/2 z ampulem 6 , do tego sztywny chwyt (żadnej grzechotki) i pukasz młotkiem w tą stronę którą odkręcasz .
power of diesel
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 15.07.2007 09:45:28
- Kontakt:
enduromaster No pisze że zwykłą szustką i myśle, że ludzie na tym forum wiedzą że mi chodzi o imbusa... Przecież bym nie odkręcał śruby na gniazdo imbusowe kluczem nasadowym
Nie będę walił młotkiem, bo albo wyrobi się gniazdo klucza, albo go złamie, albo nie wiadomo co jeszcze, więc wolę nie próbować.
mateuniooo Siana to sobie nie dam, bo musze to odkręcić choćby z ciekawości, no i musze pomalować, bo rama wygląda dość.. nieciekawie

mateuniooo Siana to sobie nie dam, bo musze to odkręcić choćby z ciekawości, no i musze pomalować, bo rama wygląda dość.. nieciekawie

-
- Posty: 734
- Rejestracja: 01.04.2005 01:44:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
jak się boisz długim kluczem to jeszcze można w ten sposób :
http://www.allegro.pl/item301108229_wkr ... f_vat.html
+ do tego markowa końcówka .
A śruby napewno są na klej przykręcone
http://www.allegro.pl/item301108229_wkr ... f_vat.html
+ do tego markowa końcówka .
A śruby napewno są na klej przykręcone
power of diesel
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
no moim zdaniem os trzeba wybic ze srodka..wez kawalek drewna przyłóż do osi i pukaj mlotkiem.. mozesz dodatkowo psikac WD40 albo czyms podobnym...
tylko nie wal z całej siły...mocno ale z wyczuciem...
ja tak w swoim starym Giancie Warp DS2 wyciągnąłem...
tylko nie wal z całej siły...mocno ale z wyczuciem...
ja tak w swoim starym Giancie Warp DS2 wyciągnąłem...
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
Dobra, wybiłem go, bo wczoraj nie chciałem sie tłuc... Nakręciłem troche śrubę, zacząłem walić po niej młotkiem [przez kawałek drewna]. Wyszła troche, a resztę wyjąłem palcami. Tylko znowu problem... Pomyślałem że przy okazji wymienie łożyska, jak już rozebrałem żeby nie mieć potem kłopotu. No i prubując wywalić te łożyska oba rozwaliłem i zostaly telko zewnętrzne pierścienie i ich też nie umie wyjąć
Jak to zrobić? Zakupiłem nawet WD40, popsikam na noc zobacze jutro... Jakieś pomysły
?


-
- Posty: 734
- Rejestracja: 01.04.2005 01:44:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Dzisiaj jak sie za to wziąłem i młotem, przez starą sztycę ze składaka zacząłem jeb.ać po tych łożyskach to wyszły oba. Bardzo ciężko ale wyszły ;] Musze teraz kupić nowe, z tamtych nic nie zostalo ale widziałem tu kiedyś nr łożysk w takim signie. Ostatnie pytanie - takie same są w '07 i '06 czy inne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości