Obadajcie na to!!!
Obadajcie na to!!!
Siema wszystkim właśnie obadałem coś ciekawego a że nikt przedemną nie poruszył takiego tematu to daje link do fotek
http://bikepro.de/headbikes/shop/popup_ ... 265ac34127
Co o tym myślicie??? Jak dla mnie to zajeFajnie wygląda:DD choć pewnie to niepotrzebna waga...
http://bikepro.de/headbikes/shop/popup_ ... 265ac34127
Co o tym myślicie??? Jak dla mnie to zajeFajnie wygląda:DD choć pewnie to niepotrzebna waga...
Hehe no własnie pogieło ludzi jak to zobaczyłem to myślałem ze sie skulam z fotela zreszta sam obadaj:
http://bikepro.de/headbikes/shop/index. ... 04dadc960c
Cena zdrowo nienormalna
http://bikepro.de/headbikes/shop/index. ... 04dadc960c
Cena zdrowo nienormalna

-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
No i po co te 2 tarcze z przodu ?? Chyba dla tak popularnego ostatnio "lansu" bo logicznego i praktycznego zastosowania tego patentu nie widzę..
Motocykle do krosu ważą w ok 100kg (zależy od pojemności i zastosowania) i nie stosuje się nigdzie 2 tarcz..
O cenie już się nie wypowiadam, bo to czysta abstrakcja..
Nie mniej - ładnie wygląda..
Motocykle do krosu ważą w ok 100kg (zależy od pojemności i zastosowania) i nie stosuje się nigdzie 2 tarcz..
O cenie już się nie wypowiadam, bo to czysta abstrakcja..
Nie mniej - ładnie wygląda..

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 10.12.2006 20:05:26
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Praktycznosc moze mala, ale za to wygalda jak prawdziwy rower 
Dawno juz nie widzialem tak fajnego baja. Wszystko teraz takie biedne, pogiete, oplywowe. A tutaj proste piekne katy. Bike ma moc! Powietrzne dampery sio, kiera cromo oraz lepsze oponki 3.0 i cacy ^^
A rowerek ma logo richi, a nie head. Head to ten sklep.
Richi zrobilo juz kilka konkretnych ramek, ktore bardzo fajne wygaldaly i budzily zaufanie. np zwosh.

Dawno juz nie widzialem tak fajnego baja. Wszystko teraz takie biedne, pogiete, oplywowe. A tutaj proste piekne katy. Bike ma moc! Powietrzne dampery sio, kiera cromo oraz lepsze oponki 3.0 i cacy ^^
A rowerek ma logo richi, a nie head. Head to ten sklep.
Richi zrobilo juz kilka konkretnych ramek, ktore bardzo fajne wygaldaly i budzily zaufanie. np zwosh.
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
MaxDamageDA tak, wiemy, i potem można się pobujac uliczkami w szkarskiej podczs festiwalu :P w końcu rower to tylko dla wyglądu się kupuje.
Okropne to jest, 2 dampery oczywiście równoważą duże przełożenie na wahaczu, tylko po co robić takie konstrukcje (pomijają cenę). 2 tarcze nie wiem po co są - jedyną zaletą jest lepsze odprowadzanie ciepła - siła hamowania się w zasadzie nie zmienia (2 razy więcej tłoczków = 2 razy więcej płynu potrzebne do przepchnięcia = większa średnica tłoczka w klamce = mniejsza jednostkowa siła hamowania na każdym z hamulców osobno). No i rozumiem że w kazdym sklepie można spokojnie kupić piastę z dwoma mocowaniami i hamulec do montażu z prawej mańki.
Jak dla mnie to ten rower jest jedną wielką sprzecznością - z jednej strony gearbox który stosuje się w celu zmniejszenia masy nieamortyzowanej i skupieniu masy nisko w środku roweru, część osprzętu jak z wyścigówki DH ....,
... z drugiej konstrukcja jak z czołgu, duży ciężar, 2 tarcze nie wiadomo po co i ogólnie sprzęt dla kogoś kto nie zapuszcza się na trudne techniczne trasy dh tylko nawala po prostej na pałę po wertepach, ciesząc się że zawiecha wszystko łyka
Okropne to jest, 2 dampery oczywiście równoważą duże przełożenie na wahaczu, tylko po co robić takie konstrukcje (pomijają cenę). 2 tarcze nie wiem po co są - jedyną zaletą jest lepsze odprowadzanie ciepła - siła hamowania się w zasadzie nie zmienia (2 razy więcej tłoczków = 2 razy więcej płynu potrzebne do przepchnięcia = większa średnica tłoczka w klamce = mniejsza jednostkowa siła hamowania na każdym z hamulców osobno). No i rozumiem że w kazdym sklepie można spokojnie kupić piastę z dwoma mocowaniami i hamulec do montażu z prawej mańki.
Jak dla mnie to ten rower jest jedną wielką sprzecznością - z jednej strony gearbox który stosuje się w celu zmniejszenia masy nieamortyzowanej i skupieniu masy nisko w środku roweru, część osprzętu jak z wyścigówki DH ....,
... z drugiej konstrukcja jak z czołgu, duży ciężar, 2 tarcze nie wiadomo po co i ogólnie sprzęt dla kogoś kto nie zapuszcza się na trudne techniczne trasy dh tylko nawala po prostej na pałę po wertepach, ciesząc się że zawiecha wszystko łyka
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
Jak dla mnie ten rowerek to dla bogatego kolesia co ma wszystko jest.
Dwie tarcze ??
Myślę że nie potrzebne w ścigaczach widziałem ale w rowerach ?? Czyżby producent zakładał że tym rowerem ktoś będzie zjeżdżał 100 km/h ?? xD
Wyglada fajnie ale jak taka ramka będzie pękac to pieniądze pójdą sie j***c i będzie trzeba spawac w np. mielcu
Jedyne co i sie bardzo podoba to ta skrzynia biegów ale i tak skupia sie tam duży ładunek masy.
Dwie tarcze ??
Myślę że nie potrzebne w ścigaczach widziałem ale w rowerach ?? Czyżby producent zakładał że tym rowerem ktoś będzie zjeżdżał 100 km/h ?? xD
Wyglada fajnie ale jak taka ramka będzie pękac to pieniądze pójdą sie j***c i będzie trzeba spawac w np. mielcu
Jedyne co i sie bardzo podoba to ta skrzynia biegów ale i tak skupia sie tam duży ładunek masy.
Obiecuje Koledze SPACED że skocze na płask z 2,5 metra :) i zdjęcie pokaże.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość