radiator hamulca tarczowego-ciekawe czy to coś daje :-P
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Żadna nowość, w Louise jest standardowo, tylko że mniejsze.. Ale jak ktoś hamuje tak żeby płyn zagotować, to raczej powinien dyscyplinę zmienić 

- Załączniki
-
- Obrazek 2_320x153.jpg (11.98 KiB) Przejrzano 1364 razy
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
heh ostatnio czytalem troche o plynach hamulcowych Dot 4.1 i Dot 5.1....i wyczytalem ze Dot 4.1 gotuje sie przy temp ok 240*C a Dot 5.1 wytrzymuje nawet do 300*C (zalezy od firmy) wiec taki radiator to malo potrzebna rzecz w rowerze bo rozgrzac hamulec tak zeby płyn w nim osiągnął temperature 240*C to chyba mozna tylko jadac z jakiejs wielkiej gory na zacisnietym hamplu....
radiator to do tarczy by sie przydał tylko nie wiadomo jak go zamontowac :P
radiator to do tarczy by sie przydał tylko nie wiadomo jak go zamontowac :P
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
-
- Posty: 1499
- Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
- Lokalizacja: Somerwill
- Kontakt:
Artur mówisz; "żeby płyn zagotować, to raczej powinien dyscyplinę zmienić" wiem, że u nas jest taka schiza i dh to kręcenie między drzewami ale w prawdziwym DH tak nie jest - ostro, ostro, wyhamowanie i z buta!
U nas co prawda była kiedyś jedna tak szybka trasa ale mohery ją przekręciły = USTRON.
Jakbyś pojeździł za granicą, chociaż u Czechów to doświadczyłbyś, co to przegrzanie hamulca. U nas obecnie nie ma takich tras a ja osobiście wierzę bardziej w lepszy płyn hamulcowy (wyższa temperatura wrzenia niż w standardzie). Magura kombinuje pewnie, jak tu więcej wycisnąć z ich standardowego płynu.
U nas co prawda była kiedyś jedna tak szybka trasa ale mohery ją przekręciły = USTRON.
Jakbyś pojeździł za granicą, chociaż u Czechów to doświadczyłbyś, co to przegrzanie hamulca. U nas obecnie nie ma takich tras a ja osobiście wierzę bardziej w lepszy płyn hamulcowy (wyższa temperatura wrzenia niż w standardzie). Magura kombinuje pewnie, jak tu więcej wycisnąć z ich standardowego płynu.
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Roman_Maxx - wiesz, olej mineralny nie jest żrący, ale i też nie będzie miał takich parametrów jak DOT4 Plus, czy DOT5.. W sezonie napiszę, czy ten radiator coś daje.. Chociaż wątpliwa sprawa.. Ile się da wypromieniować tego ciepła z takiej powierzchni ??
Lepszy rydz niż nic, a darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby
Lepszy rydz niż nic, a darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Spaced tez racja...ale ja np. uzywam plynu DOT 4 firmy K2 ktory kupilem na stacji CPNu
i napisane jest ze temperatura wrzenia pow. 260*C wiec nawet tanie płyny maja wysoko temperaturę wrzenia..
a co do takich tras o ktorych pisal Roman_Maxx to racja za granica sa takie trasy ale nie u nas..pozatym mysle ze na takiej trasie na ktorej hamulce sie az tak grzeja lepiej jest zainwestowac w plyn DOT 5.1 ktory wrze w tem. pow 300*C niz w taki smieszny radiator za pare złotych bo ten radiator chłodzi płyn ktory jest w przewodzie przy zacisku a nie w samym zacisku przy tłoczkach tam gdzie temperatura najbardziej wzrasta...moim zdaniem taki radiator nie wiele pomoze...co innego dobry płyn hamulcowy..

a co do takich tras o ktorych pisal Roman_Maxx to racja za granica sa takie trasy ale nie u nas..pozatym mysle ze na takiej trasie na ktorej hamulce sie az tak grzeja lepiej jest zainwestowac w plyn DOT 5.1 ktory wrze w tem. pow 300*C niz w taki smieszny radiator za pare złotych bo ten radiator chłodzi płyn ktory jest w przewodzie przy zacisku a nie w samym zacisku przy tłoczkach tam gdzie temperatura najbardziej wzrasta...moim zdaniem taki radiator nie wiele pomoze...co innego dobry płyn hamulcowy..
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
Ceramiczne izolatory w tłoczkach do dobrza rzecz. Nowe Shimano mają wkładke w tłoczkach. Jest wyraźna poprawa w stosunku do modelu M525. Nowe zaciski po konkretnym zjeździe są letnie, skolei M525 jest wyraźnie ciepły.
Mam nadzieje że moja Louise bedzie się dobrze sprawować. Jeszcze nie była mordowana na trasach :P Jak to było z wrzeniem oleju LHM+?
Mam nadzieje że moja Louise bedzie się dobrze sprawować. Jeszcze nie była mordowana na trasach :P Jak to było z wrzeniem oleju LHM+?

http://tablica.pl/oferta/rama-specialized-big-hit-fsr-1-rozmiar-m-stan-bdb-ID2AUgz.html#60bfe7734a;r:;s:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości