
BOS Idylle i Stoy
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Patrząc na to co się dzieje z dolarem, że nawet tak pro Amerykańskie państwo jak ZEA, preferuje euro, to BOS strzelił by sobie "samobója" gdyby to była cena w $
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
dhcyc pisze:moze lepiej zobaczcie jak się to sprawdza w praktyce http://freecaster.tv/1000006_1004164
to sie nazywa jazda
...
http://dhcyc.pinkbike.com
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Proszę gdyby ktoś zapragnął mieć na dysku ten filmik BOS Engineering
- Załączniki
-
- Obrazek 1.jpg (54.26 KiB) Przejrzano 1059 razy
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Jaka jest zasada działania Stoy'a??
Wydaje mi się że o wiele bardziej zaawansowany jest Double Barrel i jako taki bardziej do mnie przemawia.
napiszcie coś o tych cartridżach do 888.. niby wiem ze widelec jest bardziej racingowy i mniej rozbujany... ktoś ma angielską wersję tej stronki:
http://www.bos-engineering.com/MTB/cartridges.html ?
Wydaje mi się że o wiele bardziej zaawansowany jest Double Barrel i jako taki bardziej do mnie przemawia.
napiszcie coś o tych cartridżach do 888.. niby wiem ze widelec jest bardziej racingowy i mniej rozbujany... ktoś ma angielską wersję tej stronki:
http://www.bos-engineering.com/MTB/cartridges.html ?
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
kar0l Podobno chodzi Bosko, ale jak sam napisałś - czy warto?? Wolał bym kupić 2 widelec, np 1-dno półkę, na łatwiejsze bardziej kręte trasy (gdybym się ścigał) cena:
"Doubt it the upgrade kit for the boxxers is 480 euros. (equates to $700-750 Au)"
"To ja już Państwu dziękuję"
Ciekaw jaka jest różnica między STOY a DH07, bo jakoś te drugi tak solidniej wygląda.. Muszę jeszcze wagę "obadać"
Trochę cena zabija "France will be 670 euros."
"Doubt it the upgrade kit for the boxxers is 480 euros. (equates to $700-750 Au)"
"To ja już Państwu dziękuję"

Ciekaw jaka jest różnica między STOY a DH07, bo jakoś te drugi tak solidniej wygląda.. Muszę jeszcze wagę "obadać"
Trochę cena zabija "France will be 670 euros."
- Załączniki
-
- testidylle02.jpg (57.71 KiB) Przejrzano 975 razy
-
- Tutaj 920-tka Nikosia.. Pieknie ten Idylle wyglada.. Jutro jad? po skarbonke i zbieram;)
- testidylle01.jpg (40.84 KiB) Przejrzano 976 razy
-
- BOS DH07
- Obrazek 1.jpg (55.52 KiB) Przejrzano 977 razy
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Nie no, chyba od początku było oczywiste, ze cena zwali znóg, wystarczy spojrzeć czym ogólnie BOS się zajmuje, tego się nie kupi w sklepie samochodowym tak jak np. Monroe, oni robią stricte wyczynowy sprzęt.
Zbiorniczek na zewnątrz widelca - moim zdaniem kicz, mozna było go upchnąć z powodzeniem do środka, jak się to robi w niektórych damperach. w Damperach jest jeszcze jakiś sens wywalania go na zewnątrz (chodzi o to, zeby jak najwęcej miejsca wygospodarować na skok), ale w dwupólkowym widelcu miejsca w goleni jest od cholery, wywalanie go na zewnątrz to czysty lans, mający na celu najprawdopodobniej podkreślenie, że nie jest to tłumik wyłącznie olejowy, ale olejowo-gazowy. To jest faktycznie spora innowacja, z tyłu to jest konieczność, ale z przu jedyne co się do tej pory pompowało to była sprężyna powietrzna. W XC i enduro sama grawitacja wystarcza, zeby tlok był stale zanurzojny w oleju, ale w przypadku DH i FR ryzyko, ze sie zrobi "rzeźnia" po ostrzejszej jeździe jest znacznie większe i taki zbiorniczek rozwiązuje wiele problemów, głównie natury trwałościowej.
Samo umieszczenie go w takim a nie inym miejscu rzeczywiście troszke go naraża na uszkodzenie, ale prawdopodobienstwo jest takie jak w przypadku hamulca - raczej niewielkie. On jest praktycznie w całosci schowany za golenią, trzeba mieć wyjątkowy niefart, żeby go uszkodzić, ale na pewno wiele sensowniej byłoby go umieścićw kardridżu lekko go przedłużając.
Zbiorniczek na zewnątrz widelca - moim zdaniem kicz, mozna było go upchnąć z powodzeniem do środka, jak się to robi w niektórych damperach. w Damperach jest jeszcze jakiś sens wywalania go na zewnątrz (chodzi o to, zeby jak najwęcej miejsca wygospodarować na skok), ale w dwupólkowym widelcu miejsca w goleni jest od cholery, wywalanie go na zewnątrz to czysty lans, mający na celu najprawdopodobniej podkreślenie, że nie jest to tłumik wyłącznie olejowy, ale olejowo-gazowy. To jest faktycznie spora innowacja, z tyłu to jest konieczność, ale z przu jedyne co się do tej pory pompowało to była sprężyna powietrzna. W XC i enduro sama grawitacja wystarcza, zeby tlok był stale zanurzojny w oleju, ale w przypadku DH i FR ryzyko, ze sie zrobi "rzeźnia" po ostrzejszej jeździe jest znacznie większe i taki zbiorniczek rozwiązuje wiele problemów, głównie natury trwałościowej.
Samo umieszczenie go w takim a nie inym miejscu rzeczywiście troszke go naraża na uszkodzenie, ale prawdopodobienstwo jest takie jak w przypadku hamulca - raczej niewielkie. On jest praktycznie w całosci schowany za golenią, trzeba mieć wyjątkowy niefart, żeby go uszkodzić, ale na pewno wiele sensowniej byłoby go umieścićw kardridżu lekko go przedłużając.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
B.Z. - nie wiadomo, czy jest on jak w foxach olejowo-gazowy, czy nie tylko olejowy.. Wszystko wyjdzie w praniu..
Gdyby miało być dla lansu, to by i w 1-dno półce zamontowali.. Nie sądzę by firma tego formatu, posunęła się do takiego chwytu, by dla lansu montować zew. zbiorniczek.. Po drugie z ekonomicznego punktu widzenia, było by to nieopłacalne.. Wielkoseryjni producenci, nawet gdyby to coś dawało (zew.zbior) i tak by go nie zamontowali, ze względu na złożoność konstrukcji, przez co zwiększenie ceny produkcji.. Efekt - niższe zyski.. Takie manofaktury (bo do gigantów bos nie należy) jak Bos, po prostu mogą sobie na taki krok pozwolić..
Gdyby miało być dla lansu, to by i w 1-dno półce zamontowali.. Nie sądzę by firma tego formatu, posunęła się do takiego chwytu, by dla lansu montować zew. zbiorniczek.. Po drugie z ekonomicznego punktu widzenia, było by to nieopłacalne.. Wielkoseryjni producenci, nawet gdyby to coś dawało (zew.zbior) i tak by go nie zamontowali, ze względu na złożoność konstrukcji, przez co zwiększenie ceny produkcji.. Efekt - niższe zyski.. Takie manofaktury (bo do gigantów bos nie należy) jak Bos, po prostu mogą sobie na taki krok pozwolić..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości