santa cruz v10

adrian345
Posty: 60
Rejestracja: 25.03.2008 16:15:34
Kontakt:

santa cruz v10

Post autor: adrian345 »

czy rama santa cruz v10 2008 nadaje się do ostrego fr :?:
czy taki zestaw będzie fajnie wyglądać

-rama santa cruz v10 2008 (biała)
-amortyzator rock shox totem solo air
-koła mavic deemax
-hamulce avid juicy code
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Jak dla mnie to set (poza RS) lepiej pasowałby pod DH .
adrian345 pisze:czy taki zestaw będzie fajnie wyglądać
- kolejny lanser???
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
kabaskus
Posty: 31
Rejestracja: 17.03.2008 21:17:52
Kontakt:

Post autor: kabaskus »

adrian345 pisze:czy taki zestaw będzie fajnie wyglądać
w lesie tak, pod blokiem h ujowo
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

adrian345 - V10 jak najbardziej do DH.. Słynie z bardzo czułego zawieszenia, kumpel który posiadał tą ramę, mówił że przy zjeździe z wyższego krawężnika, jest w stanie "dobić".. W fr moment zarżniesz vpp i damper..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
emhyr
Posty: 1495
Rejestracja: 18.08.2005 20:34:41
Kontakt:

Post autor: emhyr »

ani v10 ani deemaxy nie sa do fr... no moze ladnie wygladaja
adrian345
Posty: 60
Rejestracja: 25.03.2008 16:15:34
Kontakt:

Post autor: adrian345 »

podoba mi się też rama trek session 10 z damperem revox ale jest bardzo droga i ciężka
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

V10 i FR to jakiś oksymoron. W ogóle nie idą ze sobą w parze. Skok, geo, przełożenie - nic nie pasuje pod freeride.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

ArthurGreen pisze:W fr moment zarżniesz vpp i damper..
Rozjasnij to stwierdzenie. Czekam na konkretne argumenty.
Pure Freeride
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

adrian345 pisze:podoba mi się też rama trek session 10 z damperem revox ale jest bardzo droga i ciężka

A V10 to jest taka tania ? Uczepiłeś się ram DH a chcesz nimi robić FR. Zonk ? :shock:

emhyr pisze:deemaxy nie sa do fr
Możesz to rozwinąć dlaczego tak sądzisz ? Podać jakieś sensowne stwierdzenie :?:
ThoRx
Posty: 1691
Rejestracja: 24.12.2005 18:45:32
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ThoRx »

Driver Zawieszenie jest zbyt czułe i w wypadku skakania, latania w niewłaściwy sposób, zbyt szybko dochodzi do luzowania się tulei/łożysk i tak zarzynasz vpp. A na zarzynanie dampera jest jeszcze prostsze wytłumaczenie, o którym wspomniałem - przełożenie.

ArthurGreen pisze:mówił że przy zjeździe z wyższego krawężnika, jest w stanie "dobić"
co do tego to kwestia ustawienia i wyregulowania dampera pod siebie.
http://tiny.pl/42t5
^ Allegro - Zapraszam ^
greenman
Posty: 1566
Rejestracja: 13.12.2005 11:31:46
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Kontakt:

Post autor: greenman »

adrian345 panie.... jak chcesz rame do ostrego FR to kup sobie demo 08 i do tego wsadz totema 1,5" i bedziesz w 10 niebie :]
www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Driver - nie mnie rozjaśniać, ani się kłócić, bo ramy nie miałem i mieć nie będę.. Przytoczyłem tylko spostrzeżenia kolegi.. Co do dobijania, to logiczne że kwestia ustawienia i sprężyny, jak wspomniał ThoRx..

Po prostu szkoda VPP do FR.. Do FR to Banshe, Elsworth...

http://www.ellsworthbikes.com/

http://www.bansheebikes.com/
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
frytekdh
Posty: 25
Rejestracja: 24.03.2008 18:05:06
Lokalizacja: Nałęczów
Kontakt:

Post autor: frytekdh »

przy 1,5m hopce siodelko mi dobija do tylnego kola, przy twardszym ustawieniu dampera da rade ale powstaja natychmiastowo luzy na tulejach i lozyskach, tylko dh
GÓRNIK
Posty: 4327
Rejestracja: 07.06.2004 22:38:47
Lokalizacja: WuWuA
Kontakt:

Post autor: GÓRNIK »

jak dla mnie V10 to ramka tylko i wyłącznie pod widelec dwupółkowy. Racingowa rama i do tego racingowy amortyzator: RS Boxxer World Cup, 888 RC2x WC. 888 RC-3 WC i masz konkret sprzęt do ścigania!

co do FR to odpuśc, zupełnie się nie nadaje, zawieszenie za bardzo pływa ;) 255 mm podróży zawieszenia.

btw: V10 to śliczna rama :)
www.cykloza.pl

ave na przetrwanie | amen

http://www.pinkbike.com/photo/2300621/
Driver
Posty: 549
Rejestracja: 10.10.2005 19:08:46
Kontakt:

Post autor: Driver »

jak dla mnie to nie chodzi o system vpp tylko o liniowa prace ramy, co akurat jest cecha typowych ram do dh, gdzie rama jest ciagle tak samo czula na nierownosci. no ale niewazne juz. tez nie mam v10 i chyba nigdy nie bede mial.
Pure Freeride
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Driver - bynajmniej wszyscy jesteśmy zgodni, że FR i V10 to niezbyt udana para..

btw: Co do Twojego podpisu.. Anglicyzmy w języku polskim, to nic nowego..Już od XVII _wieku tak się dzieje.. Teraz w dobie internetu, świat stał się globalną wioską, a esperanto jakoś się nie przyjęło jako język międzynarodowy.. Dzięki wielkiemu imperium brytyjskiemu, możemy się w miarę sprawnie wszyscy komunikować.. Zobacz tutaj:

http://www.insomnia.pl/Moda_na_języki_o ... 57577.html
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
;o
Posty: 704
Rejestracja: 26.06.2006 10:47:05
Kontakt:

Post autor: ;o »

Nie przesadzajcie! Nie uwierze, ze v10 sie do fr nie nadaje! U mnie w miescie koles najwiekszy "wymiatacz" jezdzil wlasnie na v10(starszy model) najpierw z shiverem, a poznije jeszcze jakies amorki mial i sadzil najwieksze dropy i w ogole ladnie dawal(miedzy innymi zaliczyl dropa ok. 5m) I rama dawala rade:]
www.szok.it - wchodzić, czytać, komentować i dać sie zaszokować!
KaczorAC1
Posty: 803
Rejestracja: 15.06.2007 18:48:55
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: KaczorAC1 »

Nie mówimy o tym że rama nie da rady. Tylko to nie jest do tego stworzone. Damper dostaje po dupie , w ramie łożyska i inne drobne pierdoły sie sypią.Jednym słowem sie niszczy...
Noldorek
Posty: 653
Rejestracja: 01.12.2007 11:42:50
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Noldorek »

Ale ten starszy model to masz namyśli 2004 ?? bo od 2005 są te "delikatne "
Każdy chyba widział jakie dropy skakał na "krankred 4 " SuperT Klassen, wiec raczej wytrzymała...ale nie ma rzeczy nie zniszczalnych...
Co do V10 (2008) szkoda takiego sprzętu żeby bułki woził;/... zaczynasz z sportem...kup se sztywniaka:) a jak chcesz mieć fulla...to szukaj w ofertach "FR" i nie za dużo zer przy cenie :O
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości