Pytanie już było i odp. też ale dotyczyło zwykłego amora a ja mam pytanie jak to rozwiązać w dwu-półce, czy jest jakaś kolejność mocowania i ściągania śrub, czy najpierw ściągamy gwiazdką i mostkiem, czy wbijamy mocno górna półkę a dopiero potem moskiem.
Mi już sie pomysły kończą ....bo po ściągnięciu i skręceniu wszystkiego na maxa jest oki ale kilka razy przyłożenie na przednie koło siły i już pojawia się wyczuwalny luz.
A chce to sam zrobić, żeby oszczędzić na serwisie i poznać nowego bike-a trochę:D
Jak dobrze i trwale skasowac luz na sterach?
robimy tak: amor z przyręconą dolną półką do goleni mocujemy w główce. nastepneie montujemy górną półkę nad sterami (nie zaciskamy !!!). Później ewentualne podkładki i mostek. na koniec skręcamy wszystko gwiazdą do sterów i skręcamy mostek łącznie z górną półką. napewno nic nie ma prawa się poluzowac 

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9975294 rower na czesci !
nie zapomnij o tym, że jak wciśniesz lagi w dolną polkę to naciągnij lagi w dół, żeby Ci się wyrównały względem siebie.
Następnie tak jak łukiś napisał, zakładasz stery, ew. podkładkę, górną półkę, ew.podkładkę, i mostek. Dociskasz stery i wtedy dopiero przykręcasz górną półe
Ja dokręcam najpierw póle na rurze a później na lagach.
Następnie tak jak łukiś napisał, zakładasz stery, ew. podkładkę, górną półkę, ew.podkładkę, i mostek. Dociskasz stery i wtedy dopiero przykręcasz górną półe

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość