Single speed w Street/Dirt/lekkie FR
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Ok.. Rama będzie Destroyer Jump 13"... Korba+support wychodziło tutaj ok. 230zł więc stwierdziłem, że dopłacę i będzie Truvativ Hussefelt/Howitzer komplet:) Tylko zostaje problem amora... ehh.. Mam nadzieję, że znajdę Duracza lub coś w tym stylu do hmm.. 200zł, a jeżeli nie to zostaje XCR i zapomnienie o 180, dropach i ostrzejszej jeździe ogólnie.. No cóż mam nadzieję, że na początek starczy... :/ No to by było na tyle.. Większość będzie kupowane na Allegro, kilka rzeczy z rowerowy.com:)
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ISIS to isis czyli korba na wielowpust. Szukaj korby Hussefelta ale na isis i do tego np. suport TruvaTeam dh. Mam tak i polecam. Albo pomysl nad korba bmxowa. Duro bez problemu za 150zł znajdziesz i to w extra stanie i z dodatkami (jak np. u mnie niedawno ;D ) No ale moze warto dolozyc ta stowe i poszukac jakiegos DJ III czy dirt jama. Chociaz street i dropy to wiesz :-/diablos993 pisze:A co to ten ISIS
Nie wyrobisz się w 1700, chyba, że będzies cały czas dokupywał części i wymieniał na nowe.
Ja w niecały rok z 1300 dobiłem do 2500
Kup sobie jeszcze rockring, bardzo się przydaje (np. taki od Suntoura aluminiowy za 30zł)
I co do SS: wg mnie warto dołożyć na przerzutki, chyba że na trasach będziesz ciągle prowadził rower. Na żadne sensowne wzniesienie nie wyjedziesz tylko będziesz go prowadził, a rozpędzić też nie będziesz się mógł na krótkim dystansie, bo po prostu będziesz mielił w powietrzu.
Nie będzie wcale dużo drożej:
Kaseta SRAM taka jak tutaj: http://allegro.pl/item342515518_kaseta_ ... ratis.html
Przerzutka: mam Shimano Alivio i nie polecam do skakania, weź Sorę
Razem dołożysz 120zł, które myślę i tak byś dał po kilku miesiącach nie mogąc wytrzymać ze swoim rowerkiem, z którym po lesie nic nie pojeździsz (chyba że macie hopy na jakimś ubitym placu)
PS. XCR'a bym nie brał, to już wolałbym Mozo Groove Q - nie do połamania
Dozbieraj do Duro/Epicona/coś w tym stylu
Ja w niecały rok z 1300 dobiłem do 2500

Kup sobie jeszcze rockring, bardzo się przydaje (np. taki od Suntoura aluminiowy za 30zł)
I co do SS: wg mnie warto dołożyć na przerzutki, chyba że na trasach będziesz ciągle prowadził rower. Na żadne sensowne wzniesienie nie wyjedziesz tylko będziesz go prowadził, a rozpędzić też nie będziesz się mógł na krótkim dystansie, bo po prostu będziesz mielił w powietrzu.
Nie będzie wcale dużo drożej:
Kaseta SRAM taka jak tutaj: http://allegro.pl/item342515518_kaseta_ ... ratis.html
Przerzutka: mam Shimano Alivio i nie polecam do skakania, weź Sorę

Razem dołożysz 120zł, które myślę i tak byś dał po kilku miesiącach nie mogąc wytrzymać ze swoim rowerkiem, z którym po lesie nic nie pojeździsz (chyba że macie hopy na jakimś ubitym placu)
PS. XCR'a bym nie brał, to już wolałbym Mozo Groove Q - nie do połamania

Dozbieraj do Duro/Epicona/coś w tym stylu
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
1. Wyjdzie rzeczywiście ok. 1800-1900 racja.
2. Rockring jakiś będzie, a co myślicie o napinaczu do SS(jeżeli będzie)?
3. No znalazłem jakieś Hussefelt'y na ISIS używki(tutaj akurat pewnie trza by było blat dokupić)np:
http://www.allegro.pl/item343005625_zes ... dh_fr.html
4. Co radzicie zrobić z tymi przerzutkami? Chciałbym nie mieć problemu ze spadającym łańcuchem(napinacz 120zł), z za krótkimi linkami(linki 30zł), i przeszkadzającymi manetkami na kierze(nie da rady). Ale niestety by się przydały przerzutki, ale wystarczyły by mi 3-4 tylko, że tak raczej też nie da się zrobić. Więc zostaje mi dobre ustawienie ss(w zasadzie nie możliwe jest coś takiego, żeby w streecie, wjeżdżanie nie przeszkadzało, a w dircie znów osiągało się dużą prędkość) albo wydaje większej kasy eh.. Doradźcie.. :/
Primo.. wszyscy koledzy mówią, żebym zakładał SS bo warto, nie ma problemów tylko, że jeden jeździ only dirt czasem tylko street, a drugi np. tylko street wogóle bez Dirtu i kogo tu kurw.. słuchać!?!?!?!..
2. Rockring jakiś będzie, a co myślicie o napinaczu do SS(jeżeli będzie)?
3. No znalazłem jakieś Hussefelt'y na ISIS używki(tutaj akurat pewnie trza by było blat dokupić)np:
http://www.allegro.pl/item343005625_zes ... dh_fr.html
4. Co radzicie zrobić z tymi przerzutkami? Chciałbym nie mieć problemu ze spadającym łańcuchem(napinacz 120zł), z za krótkimi linkami(linki 30zł), i przeszkadzającymi manetkami na kierze(nie da rady). Ale niestety by się przydały przerzutki, ale wystarczyły by mi 3-4 tylko, że tak raczej też nie da się zrobić. Więc zostaje mi dobre ustawienie ss(w zasadzie nie możliwe jest coś takiego, żeby w streecie, wjeżdżanie nie przeszkadzało, a w dircie znów osiągało się dużą prędkość) albo wydaje większej kasy eh.. Doradźcie.. :/
Primo.. wszyscy koledzy mówią, żebym zakładał SS bo warto, nie ma problemów tylko, że jeden jeździ only dirt czasem tylko street, a drugi np. tylko street wogóle bez Dirtu i kogo tu kurw.. słuchać!?!?!?!..
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 21.04.2007 13:40:57
- Kontakt:
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
No właśnie o to chodzi easy_rider, a że ja nienawidzę jak coś się zaczyna w najlepszym momencie psuć i nie lubię niemiłych niespodzianek(jak np. przy starym rowerze kolega wjechał z prędkością ok. 50km/h w tylnie koło z boku i obręcz wygięta o 30stopni, a akurat jechaliśmy dalej tor robić... ) to raczej chciałbym ss tylko proszę was dajcie mi przełożenie, na którym da się poszaleć w streecie i dircie.. Nie za wielkie(żeby chociaż na chama poszedł na wheelie) i nie za małe żebym supportu nie zmielił w dircie xD hehe.. HELP
P.S. Jak stwierdzę, że SS do bani do sobie kupię kasetę, przerzutkę i napinacz, ale to pewnie by było dopiero w Boże Narodzenie, bo kasa z roboty w wakacje też idzie na bike:>
P.S. Jak stwierdzę, że SS do bani do sobie kupię kasetę, przerzutkę i napinacz, ale to pewnie by było dopiero w Boże Narodzenie, bo kasa z roboty w wakacje też idzie na bike:>
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
No ramka jak wyżej będzie Destroyer Jump 13.., ważę 60kg, a pary w nogach dużo:) I myślę, że takie 2,4 było by dobre.. Tylko znów jest problem z wolnobiegiem 13T i pytanie: Czy jak kupię Truvativa Hussefelt Triple(3 tablety) to normalnie mogę sobie odkręcić niepotrzebne i zostawić ten jeden+rockring?
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Nom i tak będzie.. A duża różnica by była jak bym z tyłu dał wolnobieg 16T? Bo taki bym miał w gratisie z reduktora i wiadomo nie chce mi się zbytnio szperać po necie za 13-tką. Teraz następne pytanie mi się nasunęło w sprawie hampli.. Mam zamiar na tył założyć BB5/BB7 zobaczy się od kasy, a na przód v-brake, tylko wytłumaczcie mi dlaczego w większości rowerków zakłada się np. hampla z większą siłą hamowania na przód, a słabszego na tył??? Po co skoro bardziej potrzebne są tylne.. I jeszcze jedno coś by się stało jakbym używał w obręczy do tarczówek(Dartmoor Blizzard) v-brake, trzeba ją by wymieniać czy jakoś da rade? xDD

P.S. Na rower miało wyjść 1600-1700zł wyjdzie 2000zł.. hehe:)

P.S. Na rower miało wyjść 1600-1700zł wyjdzie 2000zł.. hehe:)
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
Po pierwsze wolnobieg to jest nakręcany i jest pod specjalne piasty a ty mowisz o reduktorze do piast pod kasete a on jest nakładany. W przypadku reduktora zębatki mzoesz zmieniac jak ci sie podoba. A onośnie hampli to na tył w zupelności wystarczy. A jak zalożysz do Blizzarda vke to nic sie nie stanie bo ona jest pod tarcze i Vke własnie.
-
- Posty: 679
- Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
No myślałem kupić reduktor żeby ładnie wyglądało a to przecież duży wydatek nie jest:) Coś takiego: http://www.rowerowy.com/single_speed/reduktor.html i tam jest w zestawie zębatka 16T dołączona i zastanawiam się czy nie będzie za ciężko czy te 3ząbki dużo zmienią? Serio Blizzard jest pod v-ki? Wszędzie piszą, że wyłącznie tarcze... A no i czy opłaca się kupować zabezpieczenia takie na haki poziome, potrzebne to bo gdzieś czytałem, że przy poziomych hakach czasami są problemy z przesuwaniem się piast itp.? Coś takiego: http://www.rowerowy.com/napinacze/dartm ... tmoor.html
P.S. Przedni hamulec w ogóle potrzebny? Tak się zastanawiam bo on w terenia się nie przydaje chyba i można by go sobie chyba odpuścić? No bo co, w streecie to raczej nie potrzebny, a w dircie tylko tylny się przydaje.
P.S. 2 Na tyle będzie Avid BB7 203mm tarcza, nie będzie problemów założeniem itp? Raz w życiu tylko miałem w rękach tarczówki i one wyglądały na trudne do regulacji.. Opłaca się w ogóle na tył brać 203mm czy lepiej 180, bo tam jakieś adaptery czy coś będą nie?:)
P.S. Przedni hamulec w ogóle potrzebny? Tak się zastanawiam bo on w terenia się nie przydaje chyba i można by go sobie chyba odpuścić? No bo co, w streecie to raczej nie potrzebny, a w dircie tylko tylny się przydaje.
P.S. 2 Na tyle będzie Avid BB7 203mm tarcza, nie będzie problemów założeniem itp? Raz w życiu tylko miałem w rękach tarczówki i one wyglądały na trudne do regulacji.. Opłaca się w ogóle na tył brać 203mm czy lepiej 180, bo tam jakieś adaptery czy coś będą nie?:)
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości