maxxis minion dh
maxxis minion dh
Czy istnieje opona Maxxis Minion DH w wersji 2,5' z mieszanka 40-50 i w wersji z jednym oplotem czy jak sie to zwie, aby wazylo to ponizej 900g ( http://www.koral.bielsko.pl/pl/maxxis/id_3147.html - cos podobnego do tego tylko grubsze i mieksze)? Jesli nie ma to co polecacie bardzo podobnego do tego miniona (mam teraz ale ciensza i ciezsza wersje - 2,35' 1300 g jedna wiec chce troche zrzucic a zalezy mi rowniez zeby byla szersza) bo trakcja tej opony w wersji 40 bardzo mi odpowiada
kabaskus akurat to sygnowanie do dh nic nie znaczy. 1ply bedzie przebijac.
A do bezdetek nie sugeruje dawac najcienszej opony. Typowa opona ust jest grubsza od zwyklej wlasnie. Weź pod uwage, ze nawet na mocno lightowanym buildzie socoma na sicklines (http://www.sicklines.com/tech/intense_s ... ocom_fro_3) jada na normalych oponach. Na ust ubijasz mase detki, która jednak sporo wazy.
Sam z dee maxów na 823 z syncross fr przerzucilem sie i mam teraz ciezsza opone, a cale kolo jest duzo lzejsze.
A do bezdetek nie sugeruje dawac najcienszej opony. Typowa opona ust jest grubsza od zwyklej wlasnie. Weź pod uwage, ze nawet na mocno lightowanym buildzie socoma na sicklines (http://www.sicklines.com/tech/intense_s ... ocom_fro_3) jada na normalych oponach. Na ust ubijasz mase detki, która jednak sporo wazy.
Sam z dee maxów na 823 z syncross fr przerzucilem sie i mam teraz ciezsza opone, a cale kolo jest duzo lzejsze.
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
No ja też jednak stawiam na UST.. Zamówiłem już zestaw:
http://www.bikechip.pl/no-tubes-m-31.html
Jeśli moje Outlaw okażą się gorsze niż w reckach pisane, to będzie 721+szprychy DT+
.... założę może nowy temat "jakie piasty do 721
" Na razie jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że troszkę wytrzymają te Azony..
Jednak przyszłością są UST...
http://www.bikechip.pl/no-tubes-m-31.html
Jeśli moje Outlaw okażą się gorsze niż w reckach pisane, to będzie 721+szprychy DT+
.... założę może nowy temat "jakie piasty do 721

Jednak przyszłością są UST...
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ciszby ?ArthurGreen pisze:Jednak przyszłością są UST...
jeszcze nie tak dawno (2006) mozna bylo spotkac takie opinie:
"Ciekawe na jakich ciśnieniach jeździsz?
Bo wszyscy "bezdętkowcy", których znam dość szybko rezygnowali
z jazdy na 30-35 PSI. Tak też było ze mną.
A bezdętkówki nabite "na kamień" tracą trochę sens.
Na początku zachłysnąłem się możliwością jazdy na "flakach".
Bo lepiej trzyma i mniej trzęsie. Ale moja euforia trwała dość
krótko, bo okazało się, że przy silnych bocznych obciążeniach
opony (przykładowo po zeskoku na pochyłą powierzchnię,
wpadnięciu w dziurę "na trawersie", czy bardzo gwałtownym
zakręcie), przy takich niskich ciśnieniach z tylnej opony uchodzi
powietrze (widocznie odklejała się od obręczy).
Potem okazało się, że na oponie napompowanej do 30 PSI
można złapać ... snejka. Nie w dętce, bo tej nie ma, ale w oponie.
Po jakimś czasie zaczęły rozszczelniać mi się też obręcze.
W końcu doszedłem do jeżdżenia na 55-60 PSI. Co zresztą nie
chroniło przed łapaniem kapci. Wręcz przeciwnie. Są opinie, że
bezdętkówki napompowane mocno są podatniejsze na przebicie,
niż napompowane słabo.Wtedy stwierdziłem, że jak mam jeździć
na 55-60 PSI, to równie dobrze mogę wsadzić do środka dętki.
Od tego momentu wszelkie problemy praktycznie zniknęły.
Widziałem też wiele osób na maratonach, które walczyły z
dziurami w bezdętkówkach przy pomocy jakichś magicznych
płynów, pompek na naboje itp. itd. Wiele osób musiało też
dopompowywać bezdętkówki w trakcie jazdy, bo uchodziło
z nich powietrze.
Może w międzyczasie udoskonalono trochę ten system. Może
ja miałem jakiegoś pecha (ale miałem/mam w sumie dwa komplety
kół bezdętkowych i 6 opon z 2 różnych typów).
Ale jednak system UST nie wyparł tradycyjnych obręczy i
dętek. Nawet w rowerach z "górnej półki". Jakby był taki dobry,
to wszyscy by go używali i już. "
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
Siema zaciekawiła mnie sprawa tubelessów po przeczytaniu tego tematu i myślę że to dobry temat by zapytać czy mogę to zrobić na zwykłej obręczy i oponie, widziałem jakieś opaski. Dzięki za odpowiedż;). Co do tematu mam przed oczami katalog i minion front 26x2,35 2ply 42a waży 870gram i kosztuje 79ziko
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
topick powiem tak. Przebijalem non stop detki. Nawet 2.1mm grubosci kendy o chorej wadze. Musialem stansa wlac tam zeby nie przebijac. Teraz mam opony UST i obrecz UST. Nie przebiłem ani razu, a raz spuscilem za bardzo z opony i dalem 15psi! 2 razy pierdolnąłem kołem i żadnych snakeów nie było! Teraz jezdze na duzo nizszych cisnieniach bo w oponach ust mozna dawac wlasnie nizsze ciśnienia. Pierwsze kroki po prostu były troche kiepskie ale teraz technologia jest dopracowana. Przynajmniej w full ust technologi. Nie wiem jak zaadoptowane. Wiadomo, ze lzejsze to ale pewnosc siebie mam u siebie.
A co do płynów to to nie jest dzika kombinacja tylko fajny i dzialajacy patent. Zreszta moze na maratonach to gorzej dziala bo odchudzone te opony sa oporowo.
bielek na go-ride masz opis co i jak o tubeless w tym 3 metody na kolo tubeless.
ArthurGreen syncros
A co do płynów to to nie jest dzika kombinacja tylko fajny i dzialajacy patent. Zreszta moze na maratonach to gorzej dziala bo odchudzone te opony sa oporowo.
bielek na go-ride masz opis co i jak o tubeless w tym 3 metody na kolo tubeless.
ArthurGreen syncros

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości