Quad co polecacie

jurasek666
Posty: 184
Rejestracja: 26.07.2007 11:29:38
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Quad co polecacie

Post autor: jurasek666 »

Jakiego quada mi polecicie z napedem na 4 kola i do 400 pojemności co powiecie mi o Bombardzierze
Ścigam się po lesie więc wiem co to hardcore dziwko. !
Karol85
Posty: 1159
Rejestracja: 19.04.2004 12:53:37
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: Karol85 »

JA ci polecam to forum http://www.atvpolska.pl/forum/ ;]
Dedal dał mi marzenia, powiedział jutro będzie wiatr...
kar0l
Posty: 222
Rejestracja: 11.11.2006 21:18:01
Kontakt:

Post autor: kar0l »

jurasek666 Może nie odpowiem na Twoje pytanie, ale wydaje mi się, że pojemność 400 biorąc pod uwagę, że ma mieć napęd na 4 koła to trochę mało.
Mogę coś powiedzieć na temat quadów z napędem na dwa koła. Z tego co wiem (opinie najlepszych zawodników atv w Polsce) to najlepszy do wyścigów jest Suzuki LTR 450. Mało waży, dobre zawieszenie, moc wystarczająca. Jeśli nie chcesz się ścigać, a sobie pojeździć to dobrą opcją jest chyba Yamaha Raptor (tyle, że on ma już pojemność 660 lub 700).
Z quadami mam styczność na co dzień i muszę powiedzieć, że nie kupiłbym nigdy z napędem na 4 koła. Są one raczej do jakiś przepraw przez rzeki i bagna, dalekich wypraw itd. Jeśli chcesz się pobawić w lesie to od razu wychodzą ich wady. Są cięższe, mają mechanizm różnicowy itp. W czym to przeszkadza? Np. wchodzisz w zakręt. Na quadzie z napędem na 4 koła musisz mocno zwolnić, a z napędem na dwa koła tylko zarzucasz go. Różnica w V-max i przyspieszeniu jest oczywista.
Podsumowując, nie wiem czy miałeś styczność ( i w jakim stopniu) z innymi quadami. Jeśli nie miałeś, to przemyśl jak chcesz go wykorzystywać. Podobnie jak Karol85 polecam Ci poszukać informacji na innym forum i oglądniecie filmów o atv.
PutekKona
Posty: 89
Rejestracja: 20.09.2007 17:49:31
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: PutekKona »

Mam Yamahe Grizzley 350 cm3, naped na tylnie koła + dołączany przód. Bez problemu mozesz wchodzic w zakrety "driftem", rwie do przodu, moc wystarczająca, nie mam porównania z wieksza pojemnoscia. Naped na 4 radzi sobie w terenie bardzo dobrze. Predkosc maksymalna kolo 90km/h. Tylko że taki quad spełnie się tylko i wylacznie w terenie, tam go mozesz w pelnie wykorzystać. Jazda po płaskim nie daje tyle frajdy, na prostej czuje sie niestabilnie. Godny polecenia i nie taki drogi.
www.pogoda.czasnawakacje.pl
Fujibiker
Posty: 776
Rejestracja: 03.05.2006 20:40:49
Lokalizacja: Dębowiec
Kontakt:

Post autor: Fujibiker »

Ja sam nie mam Quada ale interesowałem się tym i tutaj jednak stanowczo się trzeba zastanowić do czego chcesz tego quada bo masz do jazdy sportowej i są one lekkie, napęd na tył i bardziej zwinne tutaj przykład takiego do sportu: http://www.yamaha-motor.de/products/atv ... w=explorer
I są jeszcze takie, które raczej służa do pracy czyli mają napęd 4x4. Są one dość ciężkie i służą raczej do wolnego się przemieszczania po lesie, tutaj przykład: http://www.yamaha-motor.de/products/atv ... iew=colour
Jest jednak straszna różnica między nimi, chodzi mi tutaj o sam wygląd. Każdy by powiedział, że ten pierwszy jest do sportu a drugi nie więc jak już wcześniej mówiłem, przede wszystkim się zastanów do czego chcesz tego quada i przede wszystkim ile masz kasy ;)
http://www.team.hadronsport.com/
dedek FR
Posty: 57
Rejestracja: 18.01.2008 21:35:02
Kontakt:

Post autor: dedek FR »

Obecnie z tatą posiadamy 2 quady 4x4. Honda TRX 300 fourtrax wojskowa i Bombardier 800 Can-Am max xt. W skrócie mówiąc jest duża przepaść pomiedzy nimi. Honda na początek była dobra poprostu nie zniszczalna i mocowo wystarczała lecz po kupnie Bomby to wogóle co innego. Jedynym dużym plusem hondy to: Manual skrzynia-w extreme warunkach spalisz 6L na 100km a Bombą w automacie bo innych nie ma 15L do 20L w zimie z pługiem- Chyba nie porozumienie, heh myśłeliśmy o gazie sekwencji bo to wtrysk ale nie ma gdzie butli. Na co patrzyć bardzo ważne jest jak masz z tyłu nie zależne zawieszenie bardzo poprawia komfort i możesz szybciej jechac w zakrętach i pochyłach- przy hondzie dupa lata jak najęta na kamieniu czy czym kolwiek, za to można ją łatwo nadrzucić i spokojnie idzie driftem przy 4x4. Bomba jest droższa w utrzymaniu i to jedyny minus - przy 800cm - 64km przyspieszenie niesamowite :D
My new bike !!!!

http://www.pinkbike.com/photo/2485666/
enduromaster
Posty: 734
Rejestracja: 01.04.2005 01:44:02
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: enduromaster »

4x4 ma jeszcze taki plus że da się nim przez bajoro przepłynąć :mrgreen:
power of diesel
http://pl.youtube.com/watch?v=0qIBHg8NSLY&feature=related
kar0l
Posty: 222
Rejestracja: 11.11.2006 21:18:01
Kontakt:

Post autor: kar0l »

PutekKona Takie quady mają zwykle mechanizm różnicowy i dlatego radzą sobie gorzej w zakrętach. Tak jak napisał Fujibiker trzeba wiedzieć do czego się chce go wykorzystywać bo uniwersalnych rozwiązań raczej nie ma, a zresztą jak wiadomo: co jest do wszystkiego to jest do niczego.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości