Witam!
Niedawno( 2 dni temu) kupilem tego amorka( nowego) i zastanawiam sie czy da sie go tuningowac ? Wiem ze niektorzy maja takie amorki, i dlatego pytanie ? Czy da sie go przerobic, i jak to zrobic ?
USD 180
USD 180
----=== CKR team ===----
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 19.04.2004 07:07:41
- Lokalizacja: skądinąd lub z kątowni (Gdańsk)
- Kontakt:
Hey. Ja też przyłączam się do tego tematu. Interesuje mnie czy ktoś zmieniał sprężyny w nim. Jest dla mnie za twardy i cos bym z nim zrobił. Zaglądałem do środka i mam tam ten pierwszy elastomer żółty (czyli jest tam średni zestaw wstawiony).
Czy ktoś samemu zmieniał sprężyny na białe (jeśli tak to ile to kosztuje) lub na inne (np. od jakiegoś motoru)?? I czy można to zrobić samemu czy trzeba do tego jakis specjalnych narzędzi??
Napiszcie wszystko co wiecie na ten temat. Za każda informację dziekuje.
A co do powietrza w środku to słyszałem dwie wersje: jedna że min.50 psi, druga że 120 psi. A max to chyba 200.
A i przydaje sie pod uszczelki władować co jakiś czas troche smaru do amortyzatorów. Przez to mniej sie zużywa i lepiej chodzi.
Czy ktoś samemu zmieniał sprężyny na białe (jeśli tak to ile to kosztuje) lub na inne (np. od jakiegoś motoru)?? I czy można to zrobić samemu czy trzeba do tego jakis specjalnych narzędzi??
Napiszcie wszystko co wiecie na ten temat. Za każda informację dziekuje.
A co do powietrza w środku to słyszałem dwie wersje: jedna że min.50 psi, druga że 120 psi. A max to chyba 200.
A i przydaje sie pod uszczelki władować co jakiś czas troche smaru do amortyzatorów. Przez to mniej sie zużywa i lepiej chodzi.
Going down fast...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości