RST STORM SUPER T

ja tu ewidentnie dwie dzurki widzę z przodu, ale nie wiem do czego maja służyc w takim razie.
A jak amor jest skręcany tylko na osi to tez tragedii nie ma. Pewnie os wchodzi na styk i po skręceniu wychodzi tak jak gdzie indziej gdzie jest na początku więcej luzu (albo bardzo dużo luzu- QR)
niektóre amory pod 15mm też chyba tak mają
Używam tego amora od miesiąca i już go trochę poznałem.
Te dwie dziurki służą do przykręcania adaptera pod oś 9mm.
Można nie ufać osi skręcanej w taki sposób jak w stormie, ale u mnie jeszcze się nie poluzowała i żadnych luzów nie mam.
a teraz ocena po miesiącu użytkowania:
plusy
- doskonałe łyka głazy krawężniki i wszystkie inne duże dziury
- jest bardzo sztywny
-160 mm skoku
- CENA!!!!!
minusy
- do kardridża wlany jest olej 10 i daje to mułowatą pracę
- ciężki to on jest ponad 3 kilo
- korki amora są zrobione z miękkiego alu lekko je uszkodziłem próbując dostać się do tłumika (pruba nieudana bo olałem temat i przyzwyczaiłem się do pracy po czasie)
Moja ocena:
Za taką kasę, nie ma lepszego widelca.Za 699 nie dostaniesz nowych szóstek, więc nie ma co się łudzić. Jeśli jedziesz szybko i w trudnym terenie to docenisz jego zalety.
Te dwie dziurki służą do przykręcania adaptera pod oś 9mm.
Można nie ufać osi skręcanej w taki sposób jak w stormie, ale u mnie jeszcze się nie poluzowała i żadnych luzów nie mam.
a teraz ocena po miesiącu użytkowania:
plusy
- doskonałe łyka głazy krawężniki i wszystkie inne duże dziury
- jest bardzo sztywny
-160 mm skoku
- CENA!!!!!
minusy
- do kardridża wlany jest olej 10 i daje to mułowatą pracę
- ciężki to on jest ponad 3 kilo
- korki amora są zrobione z miękkiego alu lekko je uszkodziłem próbując dostać się do tłumika (pruba nieudana bo olałem temat i przyzwyczaiłem się do pracy po czasie)
Moja ocena:
Za taką kasę, nie ma lepszego widelca.Za 699 nie dostaniesz nowych szóstek, więc nie ma co się łudzić. Jeśli jedziesz szybko i w trudnym terenie to docenisz jego zalety.
kupiłem ten widelec skuszony niską ceną bo akurat potrzebowałem coś do składanego na szybko sztywniaka do enduro, i powiem tyle- jest baaaaaaaaardzo podobny do starych shermanów. Czyli- zamknięta kąpiel więc muli, zbiera brud i lubi Brunoxa, ale z drugiej strony ma bardzo dobrą sztywność.
Co do ośki- ja mam z nią problem, miałem 3 widelce na sztywną oś ale nie spotkałem sie jeszcze z takim mocowaniem. Na końcu oski jest GWINT- znajduje się on równiez w dziurze w prawej ladze. Czyli- ośki nie WSUWAMY tak jak w każdym innym normalnym widelcu QR20 tylko wkręcamy- a potem wkręcamy dopiero śrube od tej strony. Rozmiar imbusa zastosowany w nakrętce jest większy niż standardowy, bo to 8 mm, ale do skręcenia ośki wydaje sie ze sa potrzebne na raz dwa imbusy- bo przynajmniej u mnie inaczej luzów skasować sie nie da.
Praca jest, nie gorsza niż w innych widelcach z zamknięta kąpielą, a w dodatku wydaje sie iż wywalenie elastomera i wlanie rzadszego oleju może pomóc. Regulacja tłumienia faktycznie działa.
Co do ośki- ja mam z nią problem, miałem 3 widelce na sztywną oś ale nie spotkałem sie jeszcze z takim mocowaniem. Na końcu oski jest GWINT- znajduje się on równiez w dziurze w prawej ladze. Czyli- ośki nie WSUWAMY tak jak w każdym innym normalnym widelcu QR20 tylko wkręcamy- a potem wkręcamy dopiero śrube od tej strony. Rozmiar imbusa zastosowany w nakrętce jest większy niż standardowy, bo to 8 mm, ale do skręcenia ośki wydaje sie ze sa potrzebne na raz dwa imbusy- bo przynajmniej u mnie inaczej luzów skasować sie nie da.
Praca jest, nie gorsza niż w innych widelcach z zamknięta kąpielą, a w dodatku wydaje sie iż wywalenie elastomera i wlanie rzadszego oleju może pomóc. Regulacja tłumienia faktycznie działa.
Ludzie pomyślcie nad tą dwupółką RST;) na stronce velo można co nieco poczytć. A co do tego w poście to myślę że spoko a co do kartridża jest on nierozbieralny bynajmnmiej w tych modelach do XC tak jest więc nic pogrzebac nie można ale można mu zrobić kompiel to jest fakt będzie troszku brudziło bo nie ma uszczelek olejowych (dla zapaleńców dołożyć takowe nie powinno być problemem) a pozatym powinien działać ja amorka do XC tak od niechcenia zalałem olejem roślinnym bo i tak miał być na wywalenie a po tym zabiegu nagle ożył i już nie jest:D nie uszczelniałem nic tylko odkręciłem korki i wlałem nieco oleju i zmiana potężna.
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości