kokpit 25.4mm a dh ?

milkman
Posty: 615
Rejestracja: 17.07.2006 12:05:46
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

kokpit 25.4mm a dh ?

Post autor: milkman »

czy taka średnica kiery/mostka bedzie dostatecznie sztywna zwłaszcza przy dużej jednopółce (66) w dh ?
http://www.pinkbike.com/photo/1826155/
FRZurU
Posty: 92
Rejestracja: 23.09.2006 17:14:31
Lokalizacja: mielec
Kontakt:

Post autor: FRZurU »

ja jezdze na takim secie tylko z dorado i jest dobrze ,, nie nazekam :wink:
milkman
Posty: 615
Rejestracja: 17.07.2006 12:05:46
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Post autor: milkman »

no właśnie masz dwu półke a w jedno inaczej sie obciążenia rozkładają
http://www.pinkbike.com/photo/1826155/
Noldorek
Posty: 653
Rejestracja: 01.12.2007 11:42:50
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Noldorek »

Tor raczej zależy od mostka :) i po prostu wytrzymałości kierownicy:)
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
milkman
Posty: 615
Rejestracja: 17.07.2006 12:05:46
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Post autor: milkman »

mostek to bedzie blk markt UNDERBOSS . A nad kierą myśle
http://www.pinkbike.com/photo/1826155/
FRZurU
Posty: 92
Rejestracja: 23.09.2006 17:14:31
Lokalizacja: mielec
Kontakt:

Post autor: FRZurU »

jak niby maja sie inaczje rozkladac obiazenia ? a tak po za tym jak sie boisz (a nie ma czego) jezdzic na 25mm to kup zestaw na 31 i nie bedziesz sral .. :P
milkman
Posty: 615
Rejestracja: 17.07.2006 12:05:46
Lokalizacja: gdynia
Kontakt:

Post autor: milkman »


jak niby maja sie inaczje rozkladac obiazenia ? a tak po za tym jak sie boisz (a nie ma czego) jezdzic na 25mm to kup zestaw na 31 i nie bedziesz sral .. Razz
zabiłeś mnie tym ...
1. jest różnica w sztywności miedzu jednopółką a dwu i inaczej to czuć na kierze bo dwu jest sztywniejsza i już mniej siły przechodzi na kiere
2. Myśle logicznie i nie chce stracic sztyności względem paruset gram bo to jest moim celem
http://www.pinkbike.com/photo/1826155/
morthias
Posty: 1047
Rejestracja: 21.02.2006 16:23:55
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: morthias »

milkman - Obciazenia na KIEROWNICE przy jedno i dwupolce sa TAKIE SAME. No bo jak sztywnosc boczna AMORA ma wplywac na wytrzymalosc kiery? Chyba tylko pozytywnie, bo amor bedzie przyjmowal na siebie jebniecia a kiera bedzie mniej obrywala...
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22483678 - Cane Corso '10 + Roco WC
FRZurU
Posty: 92
Rejestracja: 23.09.2006 17:14:31
Lokalizacja: mielec
Kontakt:

Post autor: FRZurU »

czlowieku byla by MOZE jakas roznica jak by te amory mialy inna twardosc ... a jak sie upawres tak na te 25 to to kup i juz ... gdzie jest problem ?
mosbergus
Posty: 517
Rejestracja: 02.01.2008 13:37:16
Lokalizacja: Wołów (k. Wrocławia)
Kontakt:

Post autor: mosbergus »

Dajcie spokój, ja teraz odchudzam mojego bika i stwierdziłem że wole spuścić kilka gramów ceną wytrzymałości, nikt prawie nie jeździ po takich HC trasach żeby co miesiąc się sprzęt sypał :/ jedynie jakieś wypadki, a ludzie się nakręcają na jakieś monstery itp :/
Be free...
HiPhO
Posty: 129
Rejestracja: 12.02.2008 10:46:02
Kontakt:

Post autor: HiPhO »

To właśnie przy dwupółce kiera mocniej dostaje, z tego względu, że miej energi jest tracone na ugieciach bocznych amora.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości