SYCZENIE W DAMPERZE
SYCZENIE W DAMPERZE
heja
Pisze bo dziwne mi się wydaje syczenie w moim FOXie vanilli RC.
Amor pracuje ładnie ale słychać plumkanie.
Nie jest to kwestia regulacji....
Powiedzcie czy to norma???
Pozdro!
Pisze bo dziwne mi się wydaje syczenie w moim FOXie vanilli RC.
Amor pracuje ładnie ale słychać plumkanie.
Nie jest to kwestia regulacji....
Powiedzcie czy to norma???
Pozdro!
...carpe diem...
ja coś mam :P
co prawda tyczy się foxa ale to prawie to samo
http://www.kfrankiewicz.com/#gal,wymian ... _w_Fox_DHX
praktycznie każdy damper serwisuje podobnie czyli chodzi o to żeby nie było w nim powietrza tylko sam olej tam gdzie on ma być a w komorze powietrznej(zbiorniczek wyrównawczy) ma mieć dobrze ustawioną przepone(przegrode) dzieląca pow. odoleju i to tak żeby komora z powietrzem nie była za mała bo damper nie będzie wchodził cały,ciśnienie powietrza sie zrobi za duże i pierdyknie... Ta komora nie może byc też za duża bo damper będzie dobijał(na początek to musisz wyczuć to ustawienie metodą prób i błędów).
To prawie jak pompka co ma z jednej strony olej a w drugiej powietrze.
Dam ci jeszcze dobrą rade jak odkręcać dekle z komory powietrznej,czyli jak chwycić okrągły zbiorniczek w imadło żeby go nie uszkodzić! musisz mieć kawałek czystej dętki(nawet może być podwójnie dana ale nie koniecznie) i dwie,trzy spinki metalowe(ściskasz je na maksa,potem w imadle jak na obrazku też na maxa),wszystkie gwinty w damperze są normalne jak zwykle
http://img515.imageshack.us/my.php?imag ... h01uj2.jpg
http://img102.imageshack.us/my.php?imag ... h02sy2.jpg
http://img103.imageshack.us/my.php?imag ... h03vw3.jpg
jak widać na zdjęciu 5th element widnieje
życzę powodzenia
co prawda tyczy się foxa ale to prawie to samo

http://www.kfrankiewicz.com/#gal,wymian ... _w_Fox_DHX
praktycznie każdy damper serwisuje podobnie czyli chodzi o to żeby nie było w nim powietrza tylko sam olej tam gdzie on ma być a w komorze powietrznej(zbiorniczek wyrównawczy) ma mieć dobrze ustawioną przepone(przegrode) dzieląca pow. odoleju i to tak żeby komora z powietrzem nie była za mała bo damper nie będzie wchodził cały,ciśnienie powietrza sie zrobi za duże i pierdyknie... Ta komora nie może byc też za duża bo damper będzie dobijał(na początek to musisz wyczuć to ustawienie metodą prób i błędów).
To prawie jak pompka co ma z jednej strony olej a w drugiej powietrze.
Dam ci jeszcze dobrą rade jak odkręcać dekle z komory powietrznej,czyli jak chwycić okrągły zbiorniczek w imadło żeby go nie uszkodzić! musisz mieć kawałek czystej dętki(nawet może być podwójnie dana ale nie koniecznie) i dwie,trzy spinki metalowe(ściskasz je na maksa,potem w imadle jak na obrazku też na maxa),wszystkie gwinty w damperze są normalne jak zwykle

http://img515.imageshack.us/my.php?imag ... h01uj2.jpg
http://img102.imageshack.us/my.php?imag ... h02sy2.jpg
http://img103.imageshack.us/my.php?imag ... h03vw3.jpg
jak widać na zdjęciu 5th element widnieje
życzę powodzenia

...carpe diem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość