Co to

jajokso
Posty: 429
Rejestracja: 24.06.2007 16:28:10
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Co to

Post autor: jajokso »

http://joy-ride.pl/foto.php?id=3271

powiedzcie mi co to za rama, jest podobna do Cane Corso na 2008r ale przecież jest to rama za duża do amortyzatora jakim jest travis single... no chyba że nowy model pasuje do tego amortyzatora...


a wy jak myślicie, co to moze być, pytam bo szukam jaKiejś ciekawej ramy do travisa 150
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

jajokso travisa robia tez w wersji 180mm... Tak to jest nowe Cane (nie wiem czy 08 czy 09).

W jakiej cenie tej ramy do travisa 150 szukasz? Do czego ta rama?
jajokso
Posty: 429
Rejestracja: 24.06.2007 16:28:10
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: jajokso »

travisy 180 mają rure 1/5 a cc nie ma główki pod takową rurę, i niewygląda to na 180 i widziałem to na żywo bo tam byłem i to było wiadome że to 150mm

a jeżeli chodzi o rame to zakładałem już temat na innych forach, i odpowiedzi były takie:

BottleRocket, Akita, Dirtbag...

te ramy mnie nie interesują szukam ramy o skoku powyżej 150mm, geometrii sprzyjającej travisowi, i zastosowaniu FreeRide, i żeby też dało sie w DH pośmigać...

jeżeli chodzi o cenę to do 4000 no moze lekko ponad, rozmyślałem nad Banshee Wildcard, bo spełnia moje wymogi...

narazie tylko typuje bo nie mam jeszcze odpowiedniej sumy na rame
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

To juz sie sudiego pytaj.

BTW. Co złego jest w Dirtbagu? Jest ponad 150 i bedzie sprzyjac travisowi.
Wildcard jest mocno niesprawdzony( i niczym nadzwyczajnym nie zachwyca) i moim zdaniem ta rama jest zwyczajnie brzydka :P

W 4tys zmiescisz sie idealnie z tym>
http://www.jehlebikes.de/commencal-supe ... -2007.html

Skok bedzie 150/150mm wiec wszystko zbilansowane. Przestawny kąt głowki do tego masz i lekką zwinną rame.

Lekko ponad (1000 i 1100 funtów czyli kolo 4500zl) sa jeszcze Reign X i Specialized SX trail jak z cyclestore.co.uk zamówisz.

Z nowych produkcji w cenie miesci ci sie tez > http://www.corsairbikes.com/fly.aspx?la ... e&taxid=60
jajokso
Posty: 429
Rejestracja: 24.06.2007 16:28:10
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: jajokso »

OOO gites, dzieki za pomoc, a Dirtbag mi niepasuje bo jest on typowo do Slope'a (chyba) , chociaz Mike Metzger jeździ na nim w FR i jakoś daje rade (chyba) a nietrawie dyscyplin Dirt i Slope...

moze ktoś jeszcze sie dopisze, moze zna jakieś konkretne ramy wg. moich upodobań ?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

jajokso Dirtbag nie jest do Slope tylko typowo do FR. Bottlerocket jest w teori ale jest ciezki jak na cos takiego. Zreszta co wspólnego ma to jak jezdzisz z tym jak wymyslono rame? Bottle to po prostu zwinna ramka do jazdy w parkach (bandy i hopy).
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

Tak - to jest nowe cane corso w ostatecznej już prawdopodobnie wersji ( produkcyjnej ) na sezon 08/09 . Dokładnie ta rama jest ramką z expo z warszawy .

Co Chcesz wiedzieć, to Pytaj... Powiem tylko tyle, że bliżej temu wynalazkowi już teraz do dh aniżeli strikte fr - niski przekrok i duży skok ... jednak geometria bardzo skoczna, jak i sama w sobie rama dużych lotów się nie boi . Z travisem ... no cóż - ja mam z 66rc2x 07, a wcześniej miałem z 66rc, ale połamałem (popękały)... było bardzo ciekawie :)

Pozdro !
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
francuz_
Posty: 300
Rejestracja: 28.07.2006 22:39:16
Kontakt:

Post autor: francuz_ »

wydaje mi sie ze to ten cane corso co wisial na stoisku duncona na targach w warszawie w tym roku... wlasciwie to jestem pewien ze to ta sama rama:)
http://www.pinkbike.com/photo/1470489/
avg
Posty: 484
Rejestracja: 13.07.2007 15:43:50
Kontakt:

Post autor: avg »

sudi możesz napisać coś więcej o nowej CC?
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

avg

- Skok : ok 220mm
- przekrok : nie liczyłem, ale zmierze jutro jaka jest wysokośc pakietu w moim przypadku - napewno jest nizej niz w starej cc .
- Kąty - zmienione w stosunku do starego modelu - rama jest bardzo zwarta, zwinniejsza i naprawdę świetnie się prowadzi, a na trasie daje poczucie pewności . Do tego warto nadmienić, że rower świetnie przyspiesza
- Waga - już nie pamiętam ile mi wyszło, ale ze sterami CK chyba około 3600g było bez dampera
- Praca - Jak stare cc pracowało bardzo ładnie, to ta jest jeszcze bardziej czuła . Rama połyka wszystko i wszędzie, pracuje bardzo czysto, hamowanie ma marginalny wpływ na zawieszenie ( mniejszy niż w starej cc )
- Wykonanie - Rama jest dość ciekawa, otrzymała zamknięte haki i nowy hak przerzutki ( o dziwo wkońcu bardzo solidny i się nie złamał jeszcze ) . Nie wiem jak wersja z expo i ze zdjecia, ale te wspawki boczne z blachy u mnie są ochydne i wadliwe, ale o tym dalej . Mosty, tudzież łączniki - skręcane, a nie monobloki - nie wiem... ja bym wolał chyba monoblok, choć waga ....

MINUSY :
1)Za wiele skoku przy takim przekroku- walenie pedałami o ziemię - norma ... ale da sie nauczyc jezdzic tak, aby sie to nie działo ... ale to wszystko kosztem naprawde sporem zwinnosci w terenie
2)Wspawki ... niestety w moim egzemplarzu pojawily sie pekniecia przy tych blachach, jak i pod główką - nie powieksza sie to, ale jest i nie sa to zarysowania lakieru, bo specjalnie sciagnalem lakier - peka .
3) Prawdopodobnie dostepna tylko z maniciakami będzie ... a to złe info, bo jak ogólnie wiadomo - jesli cane corso to tylko z dhx-em ... w tym przypadku tak samo jest .

To chyba tyle... Zaznaczam, ze ja pisze na temat cane ktore mam ja - jest to model jeszcze przed zmiana wlasnie TEGO elementu ktory peka , a więc cane ze zdjecia juz nie powinno miec tego problemu ... Jak coś - pytać. Wg. mnie rama bardzo udana i o klasą wyżej niż poprzednik . Taka polska v10 dla ubogich z nieco mniejszym skokiem i mniejszym wodnym łóżkiem do zaoferowania.... lecz na trasie nie mniej czuła wcale .

Pozdro!
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
avg
Posty: 484
Rejestracja: 13.07.2007 15:43:50
Kontakt:

Post autor: avg »

sudi
Dzięki za odpowiedz! :D
Wiadomo kiedy ona wejdzie do sprzedaży i jaka będzie jej cena?
Z tego co rozumiem geo ramki poszło teraz bardziej w stronę DH, jak myślisz czy ona sie spisze w FR. Czy także zaszły zmiany w geometrii w wersji ostatecznej w stosunku do Twojej ramy?
Jakiej długości jest damper w Twojej CC?
walenie pedałami o ziemię
W sensie walenie kiedy skręcamy w lewo, i mamy pedał z lewej strony na dole?
Ogólnie dzięki za odpowiedz narazie tyle rzeczy mnie interesuje :D
Pozdr.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

avg po prostu support jest nisko bo taki jest trend w DH. Rower dzieki temu lepiej zachowuje sie w zakretach. Do FR z tego co mysle to jest raczej tośka.
avg
Posty: 484
Rejestracja: 13.07.2007 15:43:50
Kontakt:

Post autor: avg »

Spaced Czyli ogólnie rockring wskazany żeby blatu nie pokrzywić, szkoda ze XTX nie lubi rockring'ów
Ogólnie jeszcze poczekam co sudinapisze
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

sudi wlsanie jaka tam u ciebie jest orientacyjna wysokosc supportu? Mozesz zmierzyć?
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

avg Rama wydoli w fr - zresztą ja głównie fr śmigam i nie patrzę się zazwyczaj po czym tez jeżdżę - Wczoraj na ten przykład wpakowałem się w takie "ukształtowanie terenu", że mam wgniecenie obok puszki pakietu od głazów kamieni ... Co do lotów - ja tam nie widzę problemów - nawet na w miarę przygotowanych dirtach da się polatać na upartego ... gapy/dropy - jak najbardziej ... Generalnie polecam

Walenie pedałami - owszem - wtedy jak jeden na dole , a jeden na górze... ale nie w zakrętach tylko, a generalnie umiem dojść do ziemi (mam ramiona 170mm) - do blatu nie dojdzie raczej, choc moj rockring jest zoorany juz nieco od kamieni- więc ten element jest wskazany .

Spacedavg - Wysokość pakietu zmierzyłem na postawionym prosto rowerze i delikatnie mówiąc mnie wgieło - 32,8cm - v10 ma 37,4mm ... No to mamy odpowiedź czemu walę o ziemie

avg Damper taki jak w poprzednich rocznikach ( bez 05 -tam jest 200mm) - 9,5'' czyli 241mm . Aha - rama wejdzie w wakacje ( zapewne premiera oficjalna jak każdej cc - na eurobike ), koszt jest mi nieznany ale zapewne w okolicach 4000zł z damperem - możliwe, że nieco drożej niż stara, bo jest to produkt bardziej dopracowany . Geo wersji z expo, nie wiem czy się różni od mojej, ale z tego co słyszałem - nie. Rama sama w sobie nie prezentuje sie pieknie, ale gdy już złoży się na niej rower - potrafi ująć i się podobać .

Pozdro !

Jakieś jeszcze sa pytania ?
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

sudi to jest niemozliwe(a raczej szalone) bo to jest ponizej 12.9'' !! To jest o cal nizej niz w Sundayu. Mierzysz od środka suportu czy od spodu? Musze cie złapać na jakis zawodach i przejechac sie jesli te dane sa choć zbliżone bo on musi niesamowicie skrecać (a ryć po wszystkim).
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

Liczę od dołu puszki , ale nawet licząc od środka - i tak będzie to nisko .

Na zawodach - Masz okazję teraz w Ustroniu, albo na Kasinie ... Innych okazji chyba nie będzie, bo daję sobie spokój ze startami w tym sezonie większymi, gdyż ręka jeszcze nie wytrzymuje tyle ile bym chciał . Ew. gdzieś na jakiejś miejscówce, bo w wakacje planuje kilka tripów .

Skręcać - owszem- jest to zwrotna bestia, tylko, że kąt główki nadal wg. mnie mógłby być mniej chopperowaty . Tutaj zdjęcie na którym mniej więcej widać, że jest to nisko wszystko . Niestety foty z profilu narazie nie mam ( poszła się kochać razem z dyskiem ) : Obrazek

Pzdr.
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Wyglada to cholernie nisko ale raczej nie na 13'' (bo byłoby wtedy ponizej osi koła). Pewnie z 200mm skoku support tez byłby troche wyzej ale jesli bedzie ponizej 14'' to i tak bedzie zajebiście.

BTW. Kasina raczej tak, ustroń nie bardzo. No ale zawsze jak uczelnia przestanie moje zycie w koszmar zamieniac to zgadac sie mozna :P
sudi
Posty: 1315
Rejestracja: 24.10.2005 20:09:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: sudi »

Od środka puszki - 35,5 około ( ciężko mi wyliczyć środek, a nie chcę rozbierać roweru teraz ). Obojętnie jakby nie patrzeć to prześwit jest w granicach 14'' , jeśli mierzyć od środka puszki pakietu . Nie chcę nic mówić, ale pakiet jest niemal na osi koła właśnie .

Cóż - w starej cc narzekano na wysoki pakiet ... tutaj z kolei dc przesadziło poniekąd w II stronę :) Co do rycia - jak poleciałem z krakowskiej Bonarki wczoraj sobie, to po kilku niewidzialnych muldach, bardzo dużo trawy musiałem wyciągać z gejów ... No cóż - ja tam jestem zadowolony, tylko niech wymienią na finalną mi już, bo nie chcę się pożegnać z główką. Na koniec roku mam zamiar poszaleć i złożyć rower na bazie takiej cc z moimi 66, ale o wadze ok 15kg i w prywatnym projekcie designerskim malowania i doboru kolorów .

Pozdro !
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości