Co lepiej ? Ti spring czy nowy damper
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Co lepiej ? Ti spring czy nowy damper
Siemka ,
mam problem . Co lepiej brać . Tytanową sprężynę do Swingera 6-way coil , czy nowy damper ale już ze stalową. Jak bym brał nowego dampera to pewnie Revox albo Vivid. Co brać lepiej ??
mam problem . Co lepiej brać . Tytanową sprężynę do Swingera 6-way coil , czy nowy damper ale już ze stalową. Jak bym brał nowego dampera to pewnie Revox albo Vivid. Co brać lepiej ??
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
nowe to nowe, ja bym się bardziej skłaniał ku nowemu damperowi, bo jakoś mnie nie przekonują tytanowe sprężyny (według mnie są troche za drogie jak na pare gram oszczędności, bo różnicy w pracy ja niestety nie dostrzegam). To moje zdanie, zrobisz jak będziesz uważał. pozdrawiam
tanie części, ciuchy, kaski, ochraniacze troya, foxa, thora itdi... 4920194
E tam dziwny. Jakbym na sprezynowym jezdził tez bym sie zastanawiał. No chyba ze miałbym kase na bosa :P Ew. Sprowadz sobie ze stanów CCDB z Ti sprezyną. 870$ co przy obecnym przeliczniku smieszna cena. Bez Ti jeszcze tańszy jest. Wysyłasz morską od jakiegos typka na ebayu(co oznacza, ze bedzie jeszcze taniej) i szanse, ze cło ominiesz sa dość duże.
Nie pamietam jaki damper do M3 wchodzil, ale ostatnio na allegro był cane creek double barrel za przyzwoitą sumę tysiąca stu złociszy na tytanie... tylko, że 222mm, Gdybym miał ramę pod 222, a nie 240mm, to bym odrazu kupił .
Reasumując - nowy damper proponuję i tutaj wybór jest pokażny, a do stawki doliczyłbym jeszcze dhx-a 5.0 , bo może i tego wiele jeździ, ale naprawdę klawy damper .
Pozdro .
Reasumując - nowy damper proponuję i tutaj wybór jest pokażny, a do stawki doliczyłbym jeszcze dhx-a 5.0 , bo może i tego wiele jeździ, ale naprawdę klawy damper .
Pozdro .
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
babolfr Osobiście roco nie preferuję- nie czuję tego dampera, jak i lubi zrobić kuku i wymagać zabawy w serwis...Tytan - ok
. Sam zresztą podczas zmian w konfigu zamierzam kupić ti springa do mojego dhx-a . Dlaczego ? Powietrze jest dobre na zbicie wagi, ale ja preferuję sprężynowce. Dlaczego nie zmienię dampera ? bo mam już dhx-a długo i z tym damperem nie miałem najmniejszych problemów ... A nie obchodzę się delikatnie z zawieszeniem . Natomiast TI tak kilkadziesiat/set gram mi utnie, jak i tytanowe sprężyny są bardziej odporne na zbijanie się z tego co słyszałem .
Pozdro !

Pozdro !
WWW.WFSPORT.PL
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
http://tiny.pl/bcjf - rowery na 2009...
Ano, masa jest najważniejsza, ale praca też jest istotna - tytan ma dużo lepsze właściwości, jeśli chodzi o zastosowanie na sprężyny, no i masa też na to wpływa - osoby, które potrafią to wyczuć (zawodnicy głównie, niekoniecznie rowerowi) twierdzą, że tytanowa sprężyna jest "szybsza" od stalowej.Ti jest raczej po to zeby mase obnizac, nie o kulture pracy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości