co tu koniecznie wymienic?

street-fighter
Posty: 437
Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

co tu koniecznie wymienic?

Post autor: street-fighter »

Obrazek

Rama: dartmoor street fighter
amor: rst gila aet:D (powietrze)
obrecze:alex rims
opony: kbix nomad
korby: shimano alivio
napinacz: bop
przezutka: alivio
suport: futura
piasta tyl: alivio
piasta przod: novatec
hamulce: tektro
kiera mostek: kalloy
sztyca: kalloy
stery: accent
pedaly: vp
klamki: tektro
manetka: alivio
kaseta: alivio

co wedlug was powinienem koniecznie wymienici na co?:D rower ma byc do lekkiego dh i freerdide:D
To tylko moja skromna opinia. Prosze nie gryzc :]
KROM@
Posty: 832
Rejestracja: 29.12.2006 22:42:30
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: KROM@ »

amora, mostek i kiere
[S] Manitou Metel RP 222mm 450LBS , Koło S-type 24"+ Novatec
street-fighter
Posty: 437
Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: street-fighter »

street-fighter pisze:co wedlug was powinienem koniecznie wymienici na co?
czytaj dokladnie:D
To tylko moja skromna opinia. Prosze nie gryzc :]
pixo
Posty: 724
Rejestracja: 15.05.2006 19:35:41
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: pixo »

street-fighter nie powiedziales jakie masz fundusze
www.mudserwis.com
street-fighter
Posty: 437
Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: street-fighter »

bardzo skromne:D tzn powoli skladam :D bo kilka dni temu wydalem na rame kask rekawiczki:D a teraz mysle co najpierw wymienic:D
To tylko moja skromna opinia. Prosze nie gryzc :]
KROM@
Posty: 832
Rejestracja: 29.12.2006 22:42:30
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: KROM@ »

No to tak, amor myśle że z używek w miarę przystępnej cenie bedzie Drop Off 3 lub 4, Dirt Jumper 3. A jeżeli coś z nowych rzeczy to nowe Duro by wystarczyło.

Mostek i kiera: Zestaw Truvativa Hussefelta będzie bardzo dobry cena wmiare niska:)
[S] Manitou Metel RP 222mm 450LBS , Koło S-type 24"+ Novatec
sasor123
Posty: 169
Rejestracja: 01.07.2006 10:40:00
Kontakt:

Post autor: sasor123 »

:shock: Jak sama nazwa wskazuje Dartmoor Street Fighter jest do Street-u a nie DH FR.

Ale mniejsza o to ^^^

Jak to ma być jakieś początkowe DH Fr to na pewno koła, hamulce przynajmniej na np: Avid-y BB5, oczywiście amor hmm... na początek może Drop Off następnie mostek, kierownica, opony, sztyca. Czyli w sumie wszystko. :D

Bo to co teraz masz to szybko rozpierdolisz...

No i kiedyś na pewno rama. No i wtedy to będzie już fajny rowerek do Fr Dh.

Pozdro!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Amor na Duro
Hamulce na jakies Mechaniki Tarczowe - BB5 np. (Bo Vki to nie FR )
Kiera i Mostek na cos od rodzimych firm o zastosowaniu FR
street-fighter
Posty: 437
Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: street-fighter »

1 duro to shit i odpada:D a hample to juz wole v-breaki niz mechaniczne tarcze wiec takiego to nie potrzebuje :D
To tylko moja skromna opinia. Prosze nie gryzc :]
Bombell
Posty: 11462
Rejestracja: 01.07.2005 22:00:47
Lokalizacja: Gniezno
Kontakt:

Post autor: Bombell »

street-fighter pisze:Rama: dartmoor street fighter
amor: rst gila aet:D (powietrze) - obowiązkowo
obrecze:alex rims - model?
opony: kbix nomad - obowiazkowo
korby: shimano alivio - póki sie nie rozlecą mogą być
suport: futura - póki sie nie rozleci moze być
piasta tyl: alivio - póki sie nie rozleci moze być (szybko pójdą zapadki i luz na bębenku nieunikniony)
hamulce: tektro - obowiązkowo
kiera mostek: kalloy - obowiązkowo (sztuczne żeby tanie nie sa :) )
stery: accent - póki sie nie rozlec moze być
Tyle ode mnie, osobiście to bym wszystko oprócz ramki i napinacza zmienil ale to tam ci :)

street-fighter pisze:1 duro to shit i odpada
A RST to niby co? Nawet zwykłe Duro mimo że kupa pracuje napewno lepiej od Gili i wytrzyma dłużej. Moje D poszło po roku, kumpla Gila po 3 miechach mimo że śmigaliśmy razem i na podobnym poziomie.
street-fighter pisze:wole v-breaki niz mechaniczne tarcze
Udzielam ci rozgrzeszenia ale nie grzesz więcej chłopcze :-|
Mechanik z dobra linką i klamką działa boski i do zwyklych Vek wogole porownania nie ma
Avat
Posty: 275
Rejestracja: 20.05.2007 16:08:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Avat »

street-fighter, jak chcesz jeździć DH na V-brake'ach to powodzenia. Dobre hamulce to podstawa. Proponuję BB5, jak wszyscy. Przynajmniej na przód, na tył już możesz zostawić v-brake'a do pierwszego zjazdu, bo wtedy zrozumiesz po co są tarczówki i od razu kupisz dwie.
Wymieniłbym jeszcze koło na tył i to wszystko. Jeździsz do rozwalenia. Co zniszczysz, wymieniasz na to, co jest dedykowane do twojego stylu jazdy i powoli składasz dobry rower.
bielek
Posty: 333
Rejestracja: 15.11.2006 18:13:49
Lokalizacja: sadlinkicity i 3city
Kontakt:

Post autor: bielek »

Bombell ma rację co do hampli kup sobie accent freezer spoko hampelki i nie takie drogie. Mostek i kiera myślę że coś z dartmoora (masz nawet fajny wybór kolorków) amora zmień nawet na duro a i są w sprzedaży jakieś nowe ciekawie zapowiadające sie amory pod banderą SPINNER jest spinner ammo 178mm axle za 659zł katalogowo ma sporo regulacji i ja widziałęm na własne oczy z tej firmy amora do XC i praca powaliła mnie na glebę jak za tą kasę, jest tam otwarta kompiel i dość solidnie wyglądająca korona na czasie będe miał dostęp do tego 178mm skoku to dam znać foty itd. I zmień oponki na jakieś maxxisy ale to na końcu w sumie
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
street-fighter
Posty: 437
Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: street-fighter »

stary jak nie jezdze po bagnie to moje v breaki hamuja zarbiscie, lekko i bez wysilku :] moj rst smiga 3-4lata:D przez 3 lata delikatnie a teraz ostro, a pracuje rewelacyjnie, zrobilem mu w domu porzadny przeglad i jest extra:D

tylko zeby dac tarczowki to musze piasty zmienic niestety;;/ jak je wymienialem to z oszczednosci poszly bez mocowania tarczy:/ wiec pewnie poczekam az rozwale:D i wtedy tarcze:D i mozliwe ze zrobie walsnie tak ze jak cos sie zrypie to wymiana na nowe dedykowane do mojej jazdy
To tylko moja skromna opinia. Prosze nie gryzc :]
sasor123
Posty: 169
Rejestracja: 01.07.2006 10:40:00
Kontakt:

Post autor: sasor123 »

Aż mnie zatkało :shock: :roll:

street-fighter napisał:
wole v-breaki niż mechaniczne tarcze.

Człowieku dobry mechanik + dobra klamka równa się hamulcom hydraulicznym klasy średniej.

A na V-kach to można sobie po bułki do sklepu pojechać a nie trasy FR DH.

Powodzenia życzę na v-kach! :lol: :D
diablos993
Posty: 679
Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: diablos993 »

Ja Ciebie w ogóle nie rozumiem.. W OGÓLE! Stary.. po 1 kupujesz napinacz jak byś w DH jeździł(no może ciut przesada), napęd też niezły, kask, rękawiczki.. A tu wyskakujesz z mostkiem i kierą nie przeznaczonym nawet do XC tylko daję głowę, że wyciągnąłeś to z najtańszego makrokeszu... i te v-brake... Ja bym proponował, żebyś zaczął jeździć "ostrzej" to sam będziesz wiedział... Acha nie wspomnę o "zajebistych" zdjęciach rękawiczek jakbym nigdy takich nie widział.. zamiast robić zdjęcia i siedzieć na kompie to idź i jeździj sam po 1 tygodniu będziesz wiedział co wymienić...

P.S. z taką kierownicą to ja bym nawet po ulicy się bał jeździć..

P.S. 2 jeszcze dodam, że opisujesz te swoje komponenty tak dokładnie, że się czytać nie chce.. żadnych konkretów.. dostałeś od kogoś rower i nie wiesz co to za części czy jak? Czy nie chce Ci się pisać? Jeżeli to drugie to może w ogóle nie pisz? Bo domyślać to ja się nie będę..

Acha no i żeby nie było.. od siebie bym wymienił KONIECZNIE:
MOSTEK I KIERA!!!
HAMPLE!!!
AMOR!!!

i tu się chyba każdy zgodzi..., a w 2 rzędzie:
Opony
Koła? nawet nie wiem jakie piasty, szprychy.. NIC! tak opisujesz swoje części..
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
street-fighter
Posty: 437
Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: street-fighter »

loool:D 1 napinacz kupilem bo nawet jak zmienie za chwile naped czy cos to napinacz dobry zostanie, mostek i kiera ze starego bika i nie makrokesza tylko 4 letniego bika ktory kosztowal 2k:D posluchaj, te v breaki hamuja zarbiscie, moze w blocie i sniegu gorzej ale na suchym to nie sztuka przyhamowac albo zablokowac kolo, jezdze jezdze:D kiera o dziwo wytrzymuje jak narazie ale w pierwszych planach mam ja zamiar wymienic:D
To tylko moja skromna opinia. Prosze nie gryzc :]
diablos993
Posty: 679
Rejestracja: 18.03.2008 00:36:39
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: diablos993 »

mostek i kiera są najważniejsze sam się dzisiaj o tym przekonałem, bo doszła nowa kiera mi dzisiaj(NS BAD MAMA) wcześniej był zoom jakiś lepszy model na 31.8 i bez porównania... od razu manual dłuższy, rower stabilniejszy. Chce się jeździć!
[url]http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6456721[/url]
Avat
Posty: 275
Rejestracja: 20.05.2007 16:08:54
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Avat »

Dobra! Nie kupuj tarczówek tylko jedź na jakąś trasę DH, jebnij czołem w drzewo i sie połam razem z rowerem do cholery to może zrozumiesz. Myślisz że v-brake'i ci starczą bo pewnie jeździsz jakiś dirt czy z górki po asfalcie a wtedy to nawet wkładając palec w szprychy można zahamować... Mówie ci chłopie pierwsze co to hamulce.
street-fighter
Posty: 437
Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: street-fighter »

tylko niestety zeby wsadzic tarczowki to trzeba wymienic piasty a zeby to zrobic to trzeba juz troche kasy wydac, jak tylko cos bd mial to wsadze 1 tarczowke tylko przod czy tyl? a teraz zaraz pojdzie kiera i mostek:D
To tylko moja skromna opinia. Prosze nie gryzc :]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość