sherman flick+ 110/150

pha0n
Posty: 53
Rejestracja: 07.07.2006 20:35:49
Kontakt:

sherman flick+ 110/150

Post autor: pha0n »

siema, mam tego amorka od niedługiego czasu i mam pytanie co do regulacji.. czy można go w jakiś sposób uszkodzić jeżdżąc/latając na skróconym skoku, bądź na przykręconej kompresji?
Marcio
Posty: 1263
Rejestracja: 25.09.2007 19:53:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Marcio »

Heh a myslisz ze po co sa regulacje?? To jest do tego stworzone zeby ustawic wedle checi. Uszkodzeniu moze ulec blokada skoku w trakcie skakania ;)
pha0n
Posty: 53
Rejestracja: 07.07.2006 20:35:49
Kontakt:

Post autor: pha0n »

nie rób ze mnie idioty, wiem po co są regulacje ;) ale chodzi mi o to czy jakichś bebechów nie rozniosę skacząc na skróconym, albo dużo naczytałem sie tez o floodgate w piike'u ale floodgate to regulacja "punktu" w ktorym amor "puszcza" i to tez sie lubialo rozwalić, albo co najmniej pocic
NIN
Posty: 106
Rejestracja: 25.09.2006 13:14:58
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

Post autor: NIN »

Kompresją możesz się bawić.
Skakać na 110 nie polecam, rozwalisz blokade jak nic!
110 jest bardziej do zmiany geo podczas podjeżdżania. Jak rozbierzesz amora, to zobaczysz takie dwa aluminiowe skrzydelka, które łapią małą spężynę i napinają główną. Podczas powrotu mała sprężyna uderza w te skrzydełka i może je uszkodzić.
Marcio
Posty: 1263
Rejestracja: 25.09.2007 19:53:14
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Marcio »

Regulacja a blokada to dwie rozne rzeczy...
DJ MICROS
Posty: 336
Rejestracja: 13.01.2005 16:16:43
Kontakt:

Post autor: DJ MICROS »

Ja osobiscie nie widze rpzeciwskazań. Co prawda mam firefliego, a nei firefliego plusa, ale i tu i tu jest Rapid Travel wiec, to to samo. Ja kupiłem tego amora glownie ze wzgledu na regulacje. Podczas jazdy, dropow, lotow mam zazwyczaj 130, ale np podczas latania w dircie, czy jazdy po bulki mam skroconego na 90 i nic sie nie dzieje. I to nei jest np tak, jak w marcokach ETA, ze po skroceniu nadaje sie tylko do podjazdów, bo przy skokach przy wlaczonej ecie ******* tlumiki, tylko to jest wlasnie po to, zeby zmniejszyc sko np do 90, czy 110 i latac w dircie, czy stricie. Ja osobiscie latalem wieeeele razy na 90 mm przy wadze poand 80 kg i nie ma najmniejszego problemu.
pozdro
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości