Legendarne ramy
Spaced na razie licytowałem sobie karpiela na allegro dałem 1500 ale niestety mnie przebili myślę że jak zacznę normalnie zarabiać to dam radę powiem że nawet kupiłbym pękniętego karpiela i sobie pospawał w mielcu. Po prostu ta ramka jest dla mnie cudem i tyle dosłownie szok:D a co do bikeparków to w polsce będą może za 10 lat:D puki co piłka rządzi a i tak nie ma stadionów a spora część Polaków sie tym jara niby dochodowy interes a DH to nie wiem czy takie dochodowe jest. Ja prowadzę jedyny profesjonalny sklep w moim mieście i widzę że zainteresowanie jest naprawdę niewielkie są stali klienci i to wszystko
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
Wiesz ja sam czerpie od VELO i oni to zarabiają piekelnie na rowerach author oraz dartmoor zauważ że w Polsce jest tendencja do kupowania taniego sprzętu a DARTMOOR taki właśnie jest. NS to znowu sprawdzony sprzęt i naprawdę wysokiej jakości i nie tak znowu drogi. DH zacznie się rozwijać ale musimy wylansować jakiegoś mistrza świata (wspominij czasy Małysza jak mało kto wiedział wogóle o takiej dyscyplinie jak skoki a potem szał dosłownie)(Kubica tak samo mało kto się interesował bolidami a teraz każdy dzieciak wymieni Ci parametry bolidu Kubicy i każdy nagle na tym się zna) Potrzebujemy takiego kogoś żeby to się ruszyło. Dzieciaki muszą zacząć się jarać rowerami, bo to oni napędzają takie akcje ludzie którzy mają kasę i lubią być modni.
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
bielek ale zawodnicy takiej klasy to nie wynik przypadku tylko właśnie wsparcia. U nas sie mysli w druga strone - bedzie wynik to ktos da kase na sport i dlatego takie gówniane wyniki mamy.
A co do NSa to moim zdaniem jest przereklamowy. Maja dobry design i lansuja sie pro HT firme z UK, a sa po prostu średnią firmą robiąca solidne ramy (od tego sezonu maja pełna i fajna oferte dopiero) na niezłym poziomie. Nie ma co udawać manufakture robiąca rowery na dużo wyższym poziomie.
A zajawka na rowery juz jest ale w dużych miastach. Sporo dzieciaków widać.
A co do NSa to moim zdaniem jest przereklamowy. Maja dobry design i lansuja sie pro HT firme z UK, a sa po prostu średnią firmą robiąca solidne ramy (od tego sezonu maja pełna i fajna oferte dopiero) na niezłym poziomie. Nie ma co udawać manufakture robiąca rowery na dużo wyższym poziomie.
A zajawka na rowery juz jest ale w dużych miastach. Sporo dzieciaków widać.
No w moim mieście właśnie przeszła ta zajawka i jak było ze 40 osób to została 4:/ włącznie ze mną. Myślę że jesteśmy w stanie wypuścić zawodnika który zaznaczy ostro swoją obecność na światowych zawodach;) puki co sprzęt jest zbyt trudno jeszcze dostępny i drogi aby więcej ludzi się tym interesowało praktycznie za miesięczną wypłatę rzadko kto jest w stanie kupić średniej klasy rower do zjazdu a za granicą każdy byle robol po odłożeniu miesięcznej wypłaty może kupić coś ze średniej pułki (średnia półka w moim przekonaniu to choćby taki sign FR za 4000zł) przeliczając to na euro wychodzi nieco ponad 1000 a mało kto za granicą zarabia tak mało (sorki za uogólnienia ale idę już spać i nie chce mi się liczyć)
http://www.pinkbike.com/photo/1238478/
bielek nie jesteśmy bo nie mamy tras na poziomie światowym. Z tego samego powodu amerykanie sobie nie radzą. Zbyt łatwe trasy. Do tego podejscie do sportu na rodzimej scenie DH jest mocno niesportowe. 99% riderów chce balować i czasem pojezdzic i tak na wyniki liczy. Nie trenuje sie na powaznie prawie wcale. Jest szansa wśród młodych ale tylko kiedy beda z kraju wyjeżdzać.
A co do cen bików to za 1200 euro masz commencala mini dh(supreme 4). Znacznie lepiej niz Sign w sredniej pólce...
A co do zajawki to raczej mówilem o Dirt/Street niz DH. Bo na to łatwiej kase u nas uzbierać i na tym dzieciaki jeżdżą.
A co do cen bików to za 1200 euro masz commencala mini dh(supreme 4). Znacznie lepiej niz Sign w sredniej pólce...
A co do zajawki to raczej mówilem o Dirt/Street niz DH. Bo na to łatwiej kase u nas uzbierać i na tym dzieciaki jeżdżą.
Spaced prosze Cię, daruj se juz te commencale, wszystkim to wciskasz, dosłownie wszystkim, o cokolwiek by człowiek nie pytał to Ty mu wciskasz tego jednozawiasowego "super bike-a", daruj... i nie chodzi mi teraz o żadne porównania, żebyś nie wyskoczył, że sign jest taki taki czy taki, a commencal taki, chodzi o to, żebyś se juz darował, bo daje piątkę, ze nawet nie miałes okazji na takim pojeździć a tak go wychwalasz
http://www.pinkbike.com/photo/1612744
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 26.04.2008 23:31:49
- Kontakt:
suchyFR nie mam. Mam rower projektowany, przez czesc ekipy, która pracowała w commencalu
Liwcio okazje dotknac miałem tylko starszy model commencala ale czy sugerujesz mi, że sign to lepsza konstrukcja? I to na gorszym osprzęcie za tą samą cene? Inna sprawa, ze bike jest godny polecenia za same parametry na papierze - Lekka rama, bardzo dobra geometria, przestawny kąt głowki. Duzo lepiej zaprojektowane zawieszenie niz w signie tez na pewno. Patent opiera sie na tym samym co w turnerze i ludzie to na prawde chwala. Do tego masz ekipe projektowa bedąca własciwie całym dawnym teamem sunna i wykonanie na naprawde wysokim poziomie. Tobie wydaje sie, ze te parametry nie maja nic wspólnego z jakościa bika? Mozna je zrobic dowolnie i rower tak magicznie bedzie jezdził dobrze lub zle zaleznie od tego ile sie w reklame właduje i ciołki na forach beda sie podniecać ?
To nie przemawia do ciebie jako fakt, ze jest to dobry wybór? Jakby nie patrzeć można miec je w dobrych cenach i uważasz, ze to nie sprawia, ze rower jest godny polecenia? Polecam go bo sam prawie kupilem Commencala. Szukalem o tym rowerze naprawde dużo i dużo o nim wiem. Mam lapierre bo w ostatniej chwili trafiła mi sie lepsza okazja. W tych samych cenach mozliwe, że brałbym commencala.

Liwcio okazje dotknac miałem tylko starszy model commencala ale czy sugerujesz mi, że sign to lepsza konstrukcja? I to na gorszym osprzęcie za tą samą cene? Inna sprawa, ze bike jest godny polecenia za same parametry na papierze - Lekka rama, bardzo dobra geometria, przestawny kąt głowki. Duzo lepiej zaprojektowane zawieszenie niz w signie tez na pewno. Patent opiera sie na tym samym co w turnerze i ludzie to na prawde chwala. Do tego masz ekipe projektowa bedąca własciwie całym dawnym teamem sunna i wykonanie na naprawde wysokim poziomie. Tobie wydaje sie, ze te parametry nie maja nic wspólnego z jakościa bika? Mozna je zrobic dowolnie i rower tak magicznie bedzie jezdził dobrze lub zle zaleznie od tego ile sie w reklame właduje i ciołki na forach beda sie podniecać ?
To nie przemawia do ciebie jako fakt, ze jest to dobry wybór? Jakby nie patrzeć można miec je w dobrych cenach i uważasz, ze to nie sprawia, ze rower jest godny polecenia? Polecam go bo sam prawie kupilem Commencala. Szukalem o tym rowerze naprawde dużo i dużo o nim wiem. Mam lapierre bo w ostatniej chwili trafiła mi sie lepsza okazja. W tych samych cenach mozliwe, że brałbym commencala.
tez mi roznica, dartmoor czy ns, reborn czy prodigy. poza ramami to ten sam tajwan, te same piasty z hujowymi glowkami, te same kiery, mostki itp.zauważ że w Polsce jest tendencja do kupowania taniego sprzętu a DARTMOOR taki właśnie jest. NS to znowu sprawdzony sprzęt i naprawdę wysokiej jakości i nie tak znowu drogi
Wysokiej jakosci to sa produkty takich firm jak np. DT Swiss, Mavic czy Shimano
Pure Freeride
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość