sprezyna a lbs a stroke
sprezyna a lbs a stroke
mam problem mam zalozona w swoim dhx 5.0 sprezyne 500lbs 2.80
ale ona jest do du... ja poczebuje ok 800-900 lbs ale nie wiem co to dokladnie znaczy to 2.800 a poza tym to nie znalazlem zadnej sprezyny powyzej 700lbs na 2.80 sa tylko takie
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=3156
aha i dokladnie nie wiem jaka to dlugosc moze mi ktos pomoze mam ramke demo8 i poczebuje twarda sprezyne
ale ona jest do du... ja poczebuje ok 800-900 lbs ale nie wiem co to dokladnie znaczy to 2.800 a poza tym to nie znalazlem zadnej sprezyny powyzej 700lbs na 2.80 sa tylko takie
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=3156
aha i dokladnie nie wiem jaka to dlugosc moze mi ktos pomoze mam ramke demo8 i poczebuje twarda sprezyne
BIG_boy to 2.80 oznacza, skok dampera, więc jeśli damper ma skok 2.80 to musisz sprężynę z takim oznaczeniem tam wsadzić.
A ty masz dobry kalkulator do obliczania twardości sprężyny.
A ty masz dobry kalkulator do obliczania twardości sprężyny.
Najlepszy trik: Dziobak ;) |..|
It's time for rock'n'roll bith
Plujemy I Spadamy
It's time for rock'n'roll bith
Plujemy I Spadamy
http://www.tftunedshox.com/manitou-springs/
znalazlem cos takiego ale na 2.75 spasi i co to jest to 2.75 2.80 bo nie czaje
znalazlem cos takiego ale na 2.75 spasi i co to jest to 2.75 2.80 bo nie czaje
Hmm a to ciekawe co mówisz. Sugerujesz, że przełożenie to za mało ? I 2 ramy o takim samym przełożeniu i typie ( np VPP, czy jednozawias ) to za mało informacji ? Może nas w takim razie oświecisz co jeszcze potrzeba ?
jak dla mnie to ten kalkulator sobie mozna gdzies wsadzic bo to przeciez w duzej mierze zalezy od konstrukcji ramy..
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Te 2.80 to jest skok sprężyny w calach. Daje się go ZAWSZE z lekkim zapasem, bo jeśli ściskasz spręzynkę nakrętką regulacji naprężenia to tracisz trochę skoku sprężyny i możesz nie wykorzystać całego skoku dampera. W prktyce jednak jeśli do 20-22cm dampera zapodasz sprężynke 2,8 powinno być git.
Z tymi kalkulatorami to zgodzę sie, że o kant dupy potłuc, mozna wyliczyć orientacyjną wartość, ale w żadnym razie nie należy trktować tego jako scisłą wytyczną. Dampery mają różna siłę odbicia, zależną od ciśnienia jakie się do nich pompuje, rozny jest także styl jazdy. 850 funtów na cal biorąc pod uwagę Twoją masę (heh, jak to dobrze przeczytać, że jest ktoś cięższy ode mnie) teoretycznie jest OK, sam mam przełożenie ramy 1: 2,8 i jeżdzę na 800tce, ważę 10 kg mniej od Ciebie ale taki nastaw jest dobry do enduro, jak chcę sobie konkretniej poskakac to zakłdam 850tkę, a nie jestem żadnym wielkim kozakiem, z racji masy nie latam zbyt wysoko na hopach, jesli chodzi o dropy to tak do metra, gdybym próbował czegoś wyższego to pewnie i 850tkę bym dobił. ale też mam dosyć specyficzny styl jazdy - dupą zawsze na/blisko siodła (tak, zby przy lądowaniu częsć ciężaru na nim oprzeć, korby mam na octlinku, wszystko by sie ukręciło jak bym porządnie skoczył oprty wyłącznie o pedały) w zwizku z czym tył jest dosc mocno obciążony na lądowaniach. Trzeba niestety wypraktykować drogą prób i błędów, ja od tego praktykowania mam już chyba z 5 czy 6 sprężyn.
Z tymi kalkulatorami to zgodzę sie, że o kant dupy potłuc, mozna wyliczyć orientacyjną wartość, ale w żadnym razie nie należy trktować tego jako scisłą wytyczną. Dampery mają różna siłę odbicia, zależną od ciśnienia jakie się do nich pompuje, rozny jest także styl jazdy. 850 funtów na cal biorąc pod uwagę Twoją masę (heh, jak to dobrze przeczytać, że jest ktoś cięższy ode mnie) teoretycznie jest OK, sam mam przełożenie ramy 1: 2,8 i jeżdzę na 800tce, ważę 10 kg mniej od Ciebie ale taki nastaw jest dobry do enduro, jak chcę sobie konkretniej poskakac to zakłdam 850tkę, a nie jestem żadnym wielkim kozakiem, z racji masy nie latam zbyt wysoko na hopach, jesli chodzi o dropy to tak do metra, gdybym próbował czegoś wyższego to pewnie i 850tkę bym dobił. ale też mam dosyć specyficzny styl jazdy - dupą zawsze na/blisko siodła (tak, zby przy lądowaniu częsć ciężaru na nim oprzeć, korby mam na octlinku, wszystko by sie ukręciło jak bym porządnie skoczył oprty wyłącznie o pedały) w zwizku z czym tył jest dosc mocno obciążony na lądowaniach. Trzeba niestety wypraktykować drogą prób i błędów, ja od tego praktykowania mam już chyba z 5 czy 6 sprężyn.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości