ktore hample
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
ktore hample
ktore beda najlepsze z tanich:
SHIMANO BR-M525 - hydraulik
AVID BB5 2007
ACCENT FREEZER ??
co na przod a co na tyl? chyba ze jest cos taniego i fajnego jeszce:D
maja byc do mojego bika ktory jest w linku ponizej, amor pojdzie do wymiany na wakacjach i kola tez tylko chodzi mi o to jakie te hample dac, rozmiar tarcz to nie wiem, im wieksze tym lepiej:D chyba
SHIMANO BR-M525 - hydraulik
AVID BB5 2007
ACCENT FREEZER ??
co na przod a co na tyl? chyba ze jest cos taniego i fajnego jeszce:D
maja byc do mojego bika ktory jest w linku ponizej, amor pojdzie do wymiany na wakacjach i kola tez tylko chodzi mi o to jakie te hample dac, rozmiar tarcz to nie wiem, im wieksze tym lepiej:D chyba
To tylko moja skromna opinia. Prosze nie gryzc :]
Siemka , ja na Twoim miejscu brał bym Deorki .Hydrauliki , siła hamowania , znakomita .Polecam bo sam mam na tyle i spisuje sie perfekcyjnie
na tył deore 525/535 z tarcza 160' powinna w zupelnosci wystarczyc ,a na przód załozył bym 180' ktore tez poradzila by sobie z Twoim rowerkiem . masz tu link do hampla na przod , po taniosci i na moje oko warto brac , http://allegro.pl/item390306913_super_h ... _m525.html

[b][url]http://www.freeriders.slupsk.pl[/url][/b]
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
za nowe ,za komplet przod tyl , trzeba by zaplacic nicale cztery stówki . No ale jezeli cie nie stac , to dobrym rozwiazaniem byly by BB5 (moje zdanie takie ze lepiej dolozyc troche kasy i miec pozadny rowerek).
PS; też wole nowe cześci kupować ;p tanio dlatego ze sam zacisk , bez przewodu i klamki , dokupienie klamki z przewodem wyniesie cie tak samo jak za calosc (czyli klamka z przewodem i zaciskiem + tarcza 200zł
)
PS; też wole nowe cześci kupować ;p tanio dlatego ze sam zacisk , bez przewodu i klamki , dokupienie klamki z przewodem wyniesie cie tak samo jak za calosc (czyli klamka z przewodem i zaciskiem + tarcza 200zł

[b][url]http://www.freeriders.slupsk.pl[/url][/b]
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
no ja tez sie sklaniam coraz bardziej na bb5, wole kupic nowe i nie miec problemow niz kupic uzywki i co sie z nimi bedzie dzialo to tylko klopot. dlatego w niedalekiej przyszlosci idzie przod do wymiany i montuje bb5 tylko jaki rozmiar tarczy dac na przod i tyl?
To tylko moja skromna opinia. Prosze nie gryzc :]
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 19.08.2006 20:25:31
- Lokalizacja: Zgierz/koło Łodzi
- Kontakt:
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Lepiej kup Novateca bo tansze a to jest ten sam produkt, za zaoszczędzoną kase będziesz mógł coś innego kupić. Co do Hamulcy tanie a dobre są Tektro Aquilla. Miałem stary model z gzrejąca sie tarcza i był nawet spoko. Teraz sa tarzce falowane co lepiej cieplo odpowadzają a cena nie wygórowana.street-fighter pisze:dartmoora piasty
Nie wiem jak wy, ale ja (powtarzam - JA) w życiu nie kupiłbym hydr! Powodów jest kilka i wszystkie w miare oczywiste.
1. Zaciśniesz klamke jak nie ma tarczy w zacisku - klocki do wymiany, system do odpowietrzania.
2. Urwiesz przewód - w hujkasy, a pancerz i linka raczej tanie są.
3. Odpowietrzaj, zmieniaj olej co jakiś czas - w mechanikach tylko smarujesz linke
4. Przed zawodami rozleje Ci sie płyn i masz pojeżdżone, a w mechanikach? Nie ma bata.
5. W dobrych mechanikach (bb5, bb7) siła hamowania jest na tyle dobra że nie ma potrzeby stosowania hydr.
Dlatego ja, z powodów wyżej wymienionych nie kupię nigdy(no moooooże kieeeeedyś) hydraulików. Mając 2 heble - BB5 na przodzie która ma już swoje lata i nową bb7 na tyle, widzę jaka jest siła, modulacja i jakość hamowania i w zupełności nie widzę potrzeby kupowania hydr. Jak dozbieram kasy - kupie BB7 na przód i będzie super, a uniknę cennego serwisu i niepotrzebnych kłopotów.
Na Twoim miejscu, kupiłbym 2x Avidy BB5 bądź dozbierał nieco do BB7 i masz problem z głowy na całe życie. Oczywiście tylko tarcze 203 bo mniejsze są jak dla mnie bez sensu, ponieważ prędzej czy później i tak zmienisz obecne na większe ze względu na lepsze chłodzenie.
1. Zaciśniesz klamke jak nie ma tarczy w zacisku - klocki do wymiany, system do odpowietrzania.
2. Urwiesz przewód - w hujkasy, a pancerz i linka raczej tanie są.
3. Odpowietrzaj, zmieniaj olej co jakiś czas - w mechanikach tylko smarujesz linke
4. Przed zawodami rozleje Ci sie płyn i masz pojeżdżone, a w mechanikach? Nie ma bata.
5. W dobrych mechanikach (bb5, bb7) siła hamowania jest na tyle dobra że nie ma potrzeby stosowania hydr.
Dlatego ja, z powodów wyżej wymienionych nie kupię nigdy(no moooooże kieeeeedyś) hydraulików. Mając 2 heble - BB5 na przodzie która ma już swoje lata i nową bb7 na tyle, widzę jaka jest siła, modulacja i jakość hamowania i w zupełności nie widzę potrzeby kupowania hydr. Jak dozbieram kasy - kupie BB7 na przód i będzie super, a uniknę cennego serwisu i niepotrzebnych kłopotów.
Na Twoim miejscu, kupiłbym 2x Avidy BB5 bądź dozbierał nieco do BB7 i masz problem z głowy na całe życie. Oczywiście tylko tarcze 203 bo mniejsze są jak dla mnie bez sensu, ponieważ prędzej czy później i tak zmienisz obecne na większe ze względu na lepsze chłodzenie.
-
- Posty: 437
- Rejestracja: 24.03.2008 21:36:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość